اخبار داغ

معاون توسعه و پشتیبانی آموزش و پرورش گلستان متذکرشد؛

توصیه های مهم برای ثبت نام کتاب های درسی/اولیا از مراجعه به کافی نت خودداری کنند

توصیه های مهم برای ثبت نام کتاب های درسی/اولیا از مراجعه به کافی نت خودداری کنند
معاون پشتیبانی آموزش و پرورش گلستان گفت: اولیای محترم جهت ثبت سفارش کتاب های درسی از 16 فروردین ماه لغایت 31 اردیبهشت ماه سال جاری به سامانه www.irtextbook.com یا www.irtextbook.ir مراجعه نمایند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از کلاس بیست، سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی شب گذشته فعال شد و انش‌آموزان دوره ابتدایی و پیش دانشگاهی می توانند به ثبت‌نام کتب درسی سال تحصیلی آینده اقدام کنند که در این خصوص دانش آموزان و مدیران مدارس باید به نکاتی مهم توجه کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلاس بیست, کلاس بیست, کلاس بیست,

قربان عرب احمدی با اعلام تقویم زمانبندی سفارش کتاب های درسی، افزود: اولیای محترم باید جهت ثبت سفارش کتاب های درسی پایه دوم تا ششم ابتدایی از 16 فروردین ماه لغایت 31 اردیبهشت ماه سال جاری مهلت دارند با مراجعه به سامانه www.irtextbook.com یا www.irtextbook.ir اقدام به سفارش کتاب های درسی سال تحصیلی 96-95 کنند.

وی در خصوص کلاس اول ابتدایی گفت: اولیای این دانش آموزان باید از اول خرداد ماه لغایت 20 شهریورماه سال جاری جهت ثبت سفارش کتاب های پایه اول ابتدایی برای سال تحصیلی 96-95 اقدام نمایند.

یکم خردادتا 20 شهریورماه مهلت اصلاح سفارش

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش گلستان تصریح کرد:در صورت هرگونه اشتباه، اولیای محترم می توانند جهت اصلاح سفارش دوره ابتدایی از اول خرداد1395 تا 20 شهریورماه به سامانه مراجعه و ثبت سفارش خود را اصلاح نمایند.

عرب احمدی  با بیان اینکه هزینه کتاب ها از طریق الکترونیکی و در زمان ثبت سفارش دریافت خواهد شد، در ادامه افزود: ثبت سفارش کتب دوره پیش دانشگاهی از 16 فروردین ماه لغایت 31 خردادماه صورت می پذیرد.

وی گفت: 6رقم سمت راست شماره سریال شناسنامه دانش آموزان رمز عبور آن ها به سامانه می باشد لذا در صورتی که شناسنامه دانش آموزان تعویض شده باشد،لازم است با ارایه تصویر صفحه اول شناسنامه به مدرسه محل تحصیل نسبت به اصلاح اطلاعات درسامانه سناد اقدام و سپس ثبت سفارش کتاب گردد.

عرب احمدی افزود: کتاب های دوره ابتدایی و پیش دانشگاهی درروز اول مهر توسط مدرسه محل تحصیل که سفارش دانش آموزقید شده توزیع می شود و درصورت تغییر مدرسه محل تحصیل دانش آموز در دوره ابتدایی تا تاریخ 20 شهریور امکان اصلاح سفارش از طریق سامانه به این صورت می باشد ، چنانچه جابجایی در سطح مدارس استان باشد ثبت اطلاعات درمدارس مبدا و مقصد اطلاعات محل تحویل کتاب به طور خودکار درسامانه اصلاح و کتاب به مدرسه جدید تحویل می شود.

امکان لغو سفارش وجود دارد

این مقام مسئول درخصوص جابجایی دانش آموز بعد از تاریخ 21 شهریورماه سال جاری گفت: در این صورت کتاب های درسی دانش آموز از طریق مدرسه محل تحصیل قبلی قابل تحویل است و این امکان نیز وجود دارد که دانش آموز سفارش قبلی را لغو وازطریق منوی سفارش تک جلدی کتاب های درسی وبسته آموزشی اقدام به سفارش جدید نماید.

عرب احمدی گفت: تاریخ لغو سفارش از اول مهرماه  لغایت 15 مهرماه و پس از تایید مدرسه مبدا ومسئول توزیع منطقه مبنی بر عدم تحویل به دانش آموز،مقدور خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: معلمان محترم می توانند کتاب های درسی و بسته های آموزشی مورد نیاز خود را از تاریخ 20 مرداد ماه از منوی سفارش تک جلدی کتاب های درسی و بسته آموزشی در سامانه ثبت نمایند تا از طریق شرکت پست به آن ها تحویل گردد.

مدارس ازطریق سامانه سناد نسبت به ثبت سفارش گروهی دانش آموزان اقدام کنند

معاون توسعه و پشتیبانی آموزش و پرورش گلستان در خاتمه گفت: مدارس ازطریق سامانه سناد نسبت به ثبت سفارش گروهی دانش آموزان اقدام و از ارجاع دانش آموزان و اولیا آنان به کافی نت برای ثبت نام انفرادی خودداری نمایند

لازم به ذکر است مدیران مدارس و مسئولان توزیع کتاب شهرستان ها امکان دسترسی به اطلاعات و سفارش های ثبت شده ،حواله های صادره و سهمیه شهرستان و همچنین کلیه دستورالعمل ها و اطلاعیه های مربوطه در سامانه را دارند و در صورت بروز مشکل، مدیران محترم می توانند با کارشناسی کتب درسی اداره کل آموزش و پرورش گلستان به شماره 32627589 تماس برقرار نمایند.

انتهای پیام/

,

قربان عرب احمدی با اعلام تقویم زمانبندی سفارش کتاب های درسی، افزود: اولیای محترم باید جهت ثبت سفارش کتاب های درسی پایه دوم تا ششم ابتدایی از 16 فروردین ماه لغایت 31 اردیبهشت ماه سال جاری مهلت دارند با مراجعه به سامانه www.irtextbook.com یا www.irtextbook.ir اقدام به سفارش کتاب های درسی سال تحصیلی 96-95 کنند.

وی در خصوص کلاس اول ابتدایی گفت: اولیای این دانش آموزان باید از اول خرداد ماه لغایت 20 شهریورماه سال جاری جهت ثبت سفارش کتاب های پایه اول ابتدایی برای سال تحصیلی 96-95 اقدام نمایند.

یکم خردادتا 20 شهریورماه مهلت اصلاح سفارش

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش گلستان تصریح کرد:در صورت هرگونه اشتباه، اولیای محترم می توانند جهت اصلاح سفارش دوره ابتدایی از اول خرداد1395 تا 20 شهریورماه به سامانه مراجعه و ثبت سفارش خود را اصلاح نمایند.

عرب احمدی  با بیان اینکه هزینه کتاب ها از طریق الکترونیکی و در زمان ثبت سفارش دریافت خواهد شد، در ادامه افزود: ثبت سفارش کتب دوره پیش دانشگاهی از 16 فروردین ماه لغایت 31 خردادماه صورت می پذیرد.

وی گفت: 6رقم سمت راست شماره سریال شناسنامه دانش آموزان رمز عبور آن ها به سامانه می باشد لذا در صورتی که شناسنامه دانش آموزان تعویض شده باشد،لازم است با ارایه تصویر صفحه اول شناسنامه به مدرسه محل تحصیل نسبت به اصلاح اطلاعات درسامانه سناد اقدام و سپس ثبت سفارش کتاب گردد.

عرب احمدی افزود: کتاب های دوره ابتدایی و پیش دانشگاهی درروز اول مهر توسط مدرسه محل تحصیل که سفارش دانش آموزقید شده توزیع می شود و درصورت تغییر مدرسه محل تحصیل دانش آموز در دوره ابتدایی تا تاریخ 20 شهریور امکان اصلاح سفارش از طریق سامانه به این صورت می باشد ، چنانچه جابجایی در سطح مدارس استان باشد ثبت اطلاعات درمدارس مبدا و مقصد اطلاعات محل تحویل کتاب به طور خودکار درسامانه اصلاح و کتاب به مدرسه جدید تحویل می شود.

امکان لغو سفارش وجود دارد

این مقام مسئول درخصوص جابجایی دانش آموز بعد از تاریخ 21 شهریورماه سال جاری گفت: در این صورت کتاب های درسی دانش آموز از طریق مدرسه محل تحصیل قبلی قابل تحویل است و این امکان نیز وجود دارد که دانش آموز سفارش قبلی را لغو وازطریق منوی سفارش تک جلدی کتاب های درسی وبسته آموزشی اقدام به سفارش جدید نماید.

عرب احمدی گفت: تاریخ لغو سفارش از اول مهرماه  لغایت 15 مهرماه و پس از تایید مدرسه مبدا ومسئول توزیع منطقه مبنی بر عدم تحویل به دانش آموز،مقدور خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: معلمان محترم می توانند کتاب های درسی و بسته های آموزشی مورد نیاز خود را از تاریخ 20 مرداد ماه از منوی سفارش تک جلدی کتاب های درسی و بسته آموزشی در سامانه ثبت نمایند تا از طریق شرکت پست به آن ها تحویل گردد.

مدارس ازطریق سامانه سناد نسبت به ثبت سفارش گروهی دانش آموزان اقدام کنند

معاون توسعه و پشتیبانی آموزش و پرورش گلستان در خاتمه گفت: مدارس ازطریق سامانه سناد نسبت به ثبت سفارش گروهی دانش آموزان اقدام و از ارجاع دانش آموزان و اولیا آنان به کافی نت برای ثبت نام انفرادی خودداری نمایند

لازم به ذکر است مدیران مدارس و مسئولان توزیع کتاب شهرستان ها امکان دسترسی به اطلاعات و سفارش های ثبت شده ،حواله های صادره و سهمیه شهرستان و همچنین کلیه دستورالعمل ها و اطلاعیه های مربوطه در سامانه را دارند و در صورت بروز مشکل، مدیران محترم می توانند با کارشناسی کتب درسی اداره کل آموزش و پرورش گلستان به شماره 32627589 تماس برقرار نمایند.

انتهای پیام/

,

قربان عرب احمدی با اعلام تقویم زمانبندی سفارش کتاب های درسی، افزود: اولیای محترم باید جهت ثبت سفارش کتاب های درسی پایه دوم تا ششم ابتدایی از 16 فروردین ماه لغایت 31 اردیبهشت ماه سال جاری مهلت دارند با مراجعه به سامانه www.irtextbook.com یا www.irtextbook.ir اقدام به سفارش کتاب های درسی سال تحصیلی 96-95 کنند.

, www.irtextbook.ir,

وی در خصوص کلاس اول ابتدایی گفت: اولیای این دانش آموزان باید از اول خرداد ماه لغایت 20 شهریورماه سال جاری جهت ثبت سفارش کتاب های پایه اول ابتدایی برای سال تحصیلی 96-95 اقدام نمایند.

,

یکم خردادتا 20 شهریورماه مهلت اصلاح سفارش

, یکم خردادتا 20 شهریورماه مهلت اصلاح سفارش, یکم خردادتا 20 شهریورماه مهلت اصلاح سفارش,

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش گلستان تصریح کرد:در صورت هرگونه اشتباه، اولیای محترم می توانند جهت اصلاح سفارش دوره ابتدایی از اول خرداد1395 تا 20 شهریورماه به سامانه مراجعه و ثبت سفارش خود را اصلاح نمایند.

,

عرب احمدی  با بیان اینکه هزینه کتاب ها از طریق الکترونیکی و در زمان ثبت سفارش دریافت خواهد شد، در ادامه افزود: ثبت سفارش کتب دوره پیش دانشگاهی از 16 فروردین ماه لغایت 31 خردادماه صورت می پذیرد.

,

وی گفت: 6رقم سمت راست شماره سریال شناسنامه دانش آموزان رمز عبور آن ها به سامانه می باشد لذا در صورتی که شناسنامه دانش آموزان تعویض شده باشد،لازم است با ارایه تصویر صفحه اول شناسنامه به مدرسه محل تحصیل نسبت به اصلاح اطلاعات درسامانه سناد اقدام و سپس ثبت سفارش کتاب گردد.

,

عرب احمدی افزود: کتاب های دوره ابتدایی و پیش دانشگاهی درروز اول مهر توسط مدرسه محل تحصیل که سفارش دانش آموزقید شده توزیع می شود و درصورت تغییر مدرسه محل تحصیل دانش آموز در دوره ابتدایی تا تاریخ 20 شهریور امکان اصلاح سفارش از طریق سامانه به این صورت می باشد ، چنانچه جابجایی در سطح مدارس استان باشد ثبت اطلاعات درمدارس مبدا و مقصد اطلاعات محل تحویل کتاب به طور خودکار درسامانه اصلاح و کتاب به مدرسه جدید تحویل می شود.

,

امکان لغو سفارش وجود دارد

, امکان لغو سفارش وجود دارد, امکان لغو سفارش وجود دارد,

این مقام مسئول درخصوص جابجایی دانش آموز بعد از تاریخ 21 شهریورماه سال جاری گفت: در این صورت کتاب های درسی دانش آموز از طریق مدرسه محل تحصیل قبلی قابل تحویل است و این امکان نیز وجود دارد که دانش آموز سفارش قبلی را لغو وازطریق منوی سفارش تک جلدی کتاب های درسی وبسته آموزشی اقدام به سفارش جدید نماید.

,

عرب احمدی گفت: تاریخ لغو سفارش از اول مهرماه  لغایت 15 مهرماه و پس از تایید مدرسه مبدا ومسئول توزیع منطقه مبنی بر عدم تحویل به دانش آموز،مقدور خواهد بود.

,

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: معلمان محترم می توانند کتاب های درسی و بسته های آموزشی مورد نیاز خود را از تاریخ 20 مرداد ماه از منوی سفارش تک جلدی کتاب های درسی و بسته آموزشی در سامانه ثبت نمایند تا از طریق شرکت پست به آن ها تحویل گردد.

,

مدارس ازطریق سامانه سناد نسبت به ثبت سفارش گروهی دانش آموزان اقدام کنند

, مدارس ازطریق سامانه سناد نسبت به ثبت سفارش گروهی دانش آموزان اقدام کنند, مدارس ازطریق سامانه سناد نسبت به ثبت سفارش گروهی دانش آموزان اقدام کنند,

معاون توسعه و پشتیبانی آموزش و پرورش گلستان در خاتمه گفت: مدارس ازطریق سامانه سناد نسبت به ثبت سفارش گروهی دانش آموزان اقدام و از ارجاع دانش آموزان و اولیا آنان به کافی نت برای ثبت نام انفرادی خودداری نمایند

,

لازم به ذکر است مدیران مدارس و مسئولان توزیع کتاب شهرستان ها امکان دسترسی به اطلاعات و سفارش های ثبت شده ،حواله های صادره و سهمیه شهرستان و همچنین کلیه دستورالعمل ها و اطلاعیه های مربوطه در سامانه را دارند و در صورت بروز مشکل، مدیران محترم می توانند با کارشناسی کتب درسی اداره کل آموزش و پرورش گلستان به شماره 32627589 تماس برقرار نمایند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه