اخبار داغ

دابسمش و بگو بخند به جای فوتبال در شبکه 3!

دابسمش و بگو بخند به جای فوتبال در شبکه 3!
انقدر که حرفِ فوتبالی ندارند، محبور می شوند با دابسمش و سایر برنامه های فان زمان آنتنی که اِشغال کرده اند را پر کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  شبِ سه شنبه است. یا چهار شنبه شب. برنامه گزارش ورزشی مطابق معمول خیلی زودتر از آغاز فوتبال، شروع می شود. مهمانان برنامه هم حاضر هستند. ابتدا که وقت برنامه صرف شوخی های بی مزه مجری می شود. سپس نوبت به تبلیغات و ویژگی های منحصر به فرد سامانه های پیامکی می رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

از مهمانان برنامه در مورد ویژگی های مثبت اسپانسرشان می پرسند. البته از این مهمان ها نمی شود انتظار سوالی فوتبالی تر داشت. بنگسون برای دیدار بارسلونا و اتلتیکومادرید به استودیو می آید و سایر خارجی های لیگ هم برای بقیه بازی ها. این که چرا باید بنگسون دیدار دو تیم اسپانیایی را در جام باشگاه های اروپا تحلیل کند مشخص نیست. ولی خبری هم از تحلیل نیست.

,

از مهاجم هندوراسی پرسپولیس می پرسند که آیا توجه داشته اید که از زمانی سامانه 3090 اسپانسرینگ پرسپولیس را برعهده گرفته این تیم شکستی نداشته. در مورد این سوال کلی پاسخ هست. ولی این که چرا باید برای تحلیل این مسابقه چنین پرسشی مطرح شود هم جای سوال دارد.

,

پیش از این که ساعت به 23:15 دقیقه نزدیک شود هم با مهمان برنامه خداحافظی می کنند. بدون این که دلیل دعوت از بنگسون مشخص شود. نوبت به بین دو نیمه می رسد. این بار هم خبری از بحثِ فنی نیست. سراغ چالش داغ روز می روند. دابسمش بازها ویدئوهای شان را برای برنامه  فوتبالی فرستاده اند. شوخی با آقایان گزارشگر. بگو و بخند تا آغاز نیمه دوم. این روند با سوت پایان بازی هم ادامه پیدا می کند. غافل از این که آنتن شبکه سه برای کار دیگری اشغال شده است. قرار بود فوتبال پخش کنند و فوتبال تحلیل کنند. ولی فراموش می شود که این جا زمین فوتبال است. 

,

, ,

البته وقتی پربیننده ترین برنامه فوتبالی زمان برنامه اش را با دابسمش ها پر می کند، چه انتظاری از رضا جاودانی و برنامه اش داشته باشیم. عادل بعد از فیدبک خوبی که از دابسمش های شب عیدی اش گرفت، تصمیم به ادامه این ماجرا دارد. او هم غافل از این که برنامه نود را به بهانه فوتبال راهی تلویزیون کرده. کلا همه چیزمان فان شده. کسی یادش نیست که بهانه دور همی های شبانه مان فوتبال بود نه این شوخی های حالا بی مزه. کاش کمی هم به خودِ فوتبال توجه می کردیم. تا حالا به جای شوخی کردن با اشتباهات فوتبالیِ گزارشگرها، دردِ فوتبالی ها را حس می کردیم. 

,
ای اسپورت
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه