اخبار داغ

در جشن میلاد یاس نبی بیان شد:

پدر و مادر باید بهترین دوست برای فرزند خود باشند

پدر و مادر باید بهترین دوست برای فرزند خود باشند
معاونت تعلیم تربیت سپاه صاحب الزمان (عج) گفت: مادر و پدر باید اولین و آخرین و بهترین دوست برای فرزند خود باشند تا بدینوسیله فرزند بتواند حرف های خود را با آنها در میان گذارد و در بیرون خانه به دنبال پرکردن خلأها نباشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرتیران، معاونت تعلیم تربیت سپاه صاحب الزمان (عج) استان در این برنامه با اشاره به نقش والدین در تربیت فرزندان، اظهار کرد: پدر و مادر برای پرورش صحیح  فرزند خود باید با ایجاد محبت عاطفی و برقراری ارتباط دیداری، کلامی و شنیداری وی را به خود نزدیک کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرتیران،,

حجت الاسلام مظاهری ضمن بیان اهمیت دوستی بین والدین و فرزند، گفت: مادر و پدر باید اولین و آخرین و بهترین دوست برای فرزند خود باشند تا  بدینوسیله فرزند بتواند حرف های خود را با آنها در میان گذارد و در بیرون خانه به دنبال پرکردن خلأها نباشد.

,

وی افزود: تاثیر پذیری هدایت های دوستانه والدین به فرزندان به مراتب بیشتر از نصیحت هایی است که پدر و مادر در جایگاه خود بیان می کنند.

,

معاونت تعلیم تربیت سپاه صاحب الزمان (عج)  با توصیه به جلب اعتماد فرزندان در روابط خانوادگی، تصریح کرد: جلب اعتماد فرزند نقش مهمی را در تاثیرپذیری مطلوب از والدین دارد هم چنین الگو پذیری از پدر و مادر یکی از مهم ترین عناصر اثرگذاری تربیت به شمارمی رود.

,

حجت الاسلام مظاهری اذعان کرد: حضرت زهرا سلام الله علیها از ابتدا تا انتهای زندگی خود بندگی و اطاعت از خدا را میزان و ملاک عمل خود قرار می دادند و بانوان مسلمان هم  باید با الگوگیری از این بانوی بزرگ راه پیشرفت و سعادت را در زندگی خود باز کنند.

,

انتهای پیام/رض

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه