اخبار داغ

شهرآورد آبی‌های خوزستان پل قهرمانی و نابودی استقلال!

شهرآورد آبی‌های خوزستان پل قهرمانی و نابودی استقلال!
شهر آورد آبی‌های خوزستانت در حالی برگزار می‌شود که می‌تواند پل قهرمانی استقلال خوزستان و پل حذف استقلال اهواز باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رهیاب نیوز:هفته بیست و پنجم لیگ برتر امروز با 4 دیدار آغاز می‌شود که تیم‌های فولاد و استقلال خوزستان به مصاف سیاه جامگان مشهد و استقلال اهواز می‌روند. این دو دیدار از این نظر اهمیت دارند که در آخر فصل برای معرفی قهرمان و تیمهای حذف شده به لیگ پایین تر تعیین کننده هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب نیوز,

فولاد خوزستان از ساعت 17 در ورزشگاه ثامن مشهد باید به مصاف سیاه جامگانی برود که در بازی رفت موفق شده بود با تک گل ماتیاس چاگو در دقیقه 90 حریف مشهدی خود را شکست دهد. این دو تیم تنها یک بار و در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفتند و دیدار امروز آنها دومین رقابت آنها در کشور محسوب می‌شود.

,

خط و نشان سیاه جامگان برای فولاد

, خط و نشان سیاه جامگان برای فولاد, خط و نشان سیاه جامگان برای فولاد,

دو تیم امروز بازیکن محرومی در ترکیب خود ندارند و بدون احتساب بازیکنان مصدوم با ترکیب کامل صف آرایی می‌کنند. اسکوچیچ به دلیل حضور در حرم مطهر امام رضا(ع) به نشست خبری این بازی نیامد اما مرتضی کرمانی مقدم در نشست خبری پیش از بازی برابر فولاد خوزستان اظهار داشت: سیاه جامگان در برخی بازی‌های اخیر خود که شکست خورد مستحق شکست نبود، متاسفانه سخت گل می‌زنیم و راحت گل می‌خوریم. وی با اشاره به اینکه بازیکنان این تیم به حساسیت دیدار واقف هستند بیان کرد: بازی حساسی ابتدا برابر فولاد و سپس سایپا در پیش داریم و بازیکنان هم قسم شده‌اند که به برتری برسیم.

,

کرمانی مقدم خاطرنشان کرد: بازی فردا برابر فولاد خوزستان برای ما حکم فینال را دارد و تنها در صورتی که در این دیدار به برتری برسیم فولاد نیز احساس خطر می‌کند و اگر اشتباهات خودمان کم باشد قطعاً این بازی را می‌بریم.

,

وی با اشاره به اینکه رضا عنایتی برای بازی فردا نیز در ترکیب سیاه جامگان غایب است تصریح کرد: عدم حضور عنایتی در بازی قبل به چشم آمد و با توجه به تجربه بالایش فردا می‌توانست به ما کمک کند. فولاد روند رو به رشدی را در نیم فصل دوم داشته است و ما نیز چنین شرایطی داشتیم و البته چند بازی آخر را باید از آن مستثنی کرد، امیدوارم سیاه جامگان امسال در لیگ برتر باقی بماند.

,

وی با اشاره به اینکه شرایط مشابه سیاه جامگان را سال قبل با راه آهن تجربه کرده است، افزود: کسی فکر نمی‌کرد راه آهن در لیگ برتر باقی بماند اما شاهد بودید که این اتفاق افتاد.

,

کرمانی مقدم با اشاره به مشکلات مالی سیاه جامگان عنوان کرد: اگر این مشکلات نبود در این رده جدول قرار نداشتیم، بهرحال مالک تیم از جیب خود هزینه می‌کند و تلاش کرده تا تیم آرامش داشته باشد.

,

وی درباره جلسه کمیته انضباطی برای صدور رای نهایی محسن ایران نژاد خاطرنشان کرد: این جلسه قرار است یکشنبه برگزار شود و اگر حق ما ضایع شده باشد باید دو امتیاز به سیاه جامگان اضافه شود.

,

دربی آبی‌ها

, دربی آبی‌ها, دربی آبی‌ها,

استقلال خوزستان نیز از ساعت 19 برای دومین بار در تاریخ لیگ برتر به مصاف تیم بحران زده استقلال اهواز می‌رود. شاگردان ویسی در آبی‌های خوزستان امسال امید قهرمان در لیگ برتر دارند و شاگردان بختیاری زاده در تیم پر سابقه اهوازی خطر حذف از لیگ برتر را احساس می‌کنند.

, استقلال خوزستان نیز از ساعت 19 برای دومین بار در تاریخ لیگ برتر به مصاف تیم بحران زده استقلال اهواز می‌رود. شاگردان ویسی در آبی‌های خوزستان امسال امید قهرمان در لیگ برتر دارند و شاگردان بختیاری زاده در تیم پر سابقه اهوازی خطر حذف از لیگ برتر را احساس می‌کنند.,

بازی رفت دو تیم با 4 گل زهیوی (2) و بیت سعید(2) به سود استقلال خوزستان به پایان رسید و حالا هر دو تیم به 3 امتیاز بازی امروز نیاز مبرم دارند.

, بازی رفت دو تیم با 4 گل زهیوی (2) و بیت سعید(2) به سود استقلال خوزستان به پایان رسید و حالا هر دو تیم به 3 امتیاز بازی امروز نیاز مبرم دارند.,

پل قهرمانی استقلال خوزستان

, پل قهرمانی استقلال خوزستان, پل قهرمانی استقلال خوزستان,

عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال اهواز اظهار داشت: بازی با استقلال اهواز هم برای ما حساس است و رتبه‌های ما در جدول نمی‌تواند روی بازی تأثیر بگذارد، چون نتیجه در زمین مشخص می‌شود. مطمئناً در این بازی هر دو تیم تلاش می‌کنند تا به نتیجه برسند و ما می‌خواهیم 3 امتیاز را کسب کنیم تا با توجه به بازی‌های بعدی‌مان و امتیازی که داریم، تا پایان لیگ به قهرمانی فکر کنیم.

, عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال اهواز اظهار داشت: بازی با استقلال اهواز هم برای ما حساس است و رتبه‌های ما در جدول نمی‌تواند روی بازی تأثیر بگذارد، چون نتیجه در زمین مشخص می‌شود, ., مطمئناً در این بازی هر دو تیم تلاش می‌کنند تا به نتیجه برسند و ما می‌خواهیم 3 امتیاز را کسب کنیم تا با توجه به بازی‌های بعدی‌مان و امتیازی که داریم، تا پایان لیگ به قهرمانی فکر کنیم, .,

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره اینکه آیا باتوجه به قعرنشینی استقلال اهواز بازی آسانی را برای تیمش پیش‌بینی کرده است، گفت: استقلال اهواز تیم خوبی است و بازیکنان جوانی را در اختیار دارد که نمی‌توانیم آنها را دست کم بگیریم. این بازی‌های هفته‌های پایانی هم حساس است و مانند سایر بازی‌ها سه امتیاز دارد که به همین دلیل حق دست کم گرفتن آنها را نداریم.

, سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره اینکه آیا باتوجه به قعرنشینی استقلال اهواز بازی آسانی را برای تیمش پیش‌بینی کرده است، گفت: استقلال اهواز تیم خوبی است و بازیکنان جوانی را در اختیار دارد که نمی‌توانیم آنها را دست کم بگیریم. این بازی‌های هفته‌های پایانی هم حساس است و مانند سایر بازی‌ها سه امتیاز دارد که به همین دلیل حق دست کم گرفتن آنها را نداریم, .,

ویسی خاطرنشان کرد: درست است روی کاغذ تیم ما قدرت بیشتری دارد، اما بازی در زمین مشخص می‌شود. همین تیم استقلال اهواز در تهران مقابل استقلال به نتیجه مساوی رسیده است و یعنی قدرت لازم را دارد. به نظرم یکی از حساس‌ترین بازی‌های ما در این هفته‌ها همین بازی است که پل ارتباط ما برای قهرمانی نیز خواهد بود. چون ما تا الان شرایط خوبی در جدول داشتیم و برای اینکه از این سمت پل رد شویم و تا پایان فصل به قهرمانی امید داشته باشیم، نیاز به برد در این بازی داریم.

, ویسی خاطرنشان کرد: درست است روی کاغذ تیم ما قدرت بیشتری دارد، اما بازی در زمین مشخص می‌شود. همین تیم استقلال اهواز در تهران مقابل استقلال به نتیجه مساوی رسیده است و یعنی قدرت لازم را دارد. به نظرم یکی از حساس‌ترین بازی‌های ما در این هفته‌ها همین بازی است که پل ارتباط ما برای قهرمانی نیز خواهد بود. چون ما تا الان شرایط خوبی در جدول داشتیم و برای اینکه از این سمت پل رد شویم و تا پایان فصل به قهرمانی امید داشته باشیم، نیاز به برد در این بازی داریم, .,

وی درباره اینکه بازی با تیم‌های قعرنشین در هفته‌های پایانی سخت است، اظهار داشت: همه تیم‌های به این شکل هستند که در دور دوم مسابقات سخت امتیاز می‌دهند. ما در دور رفت لیگ، از بازی‌های‌مان امتیازات زیادی گرفتیم، اما اکنون تیم‌ها به راحتی امتیاز نمی‌دهند. البته ما از روند امتیاز گیری‌مان راضی هستیم، چون استقلال در دور برگشت تاکنون فقط در دو بازی پیروز شده و ما هم وضعیت مشابهی داریم.

, وی درباره اینکه بازی با تیم‌های قعرنشین در هفته‌های پایانی سخت است، اظهار داشت, : , همه تیم‌های به این شکل هستند که در دور دوم مسابقات سخت امتیاز می‌دهند, . , ما در دور رفت لیگ، از بازی‌های‌مان امتیازات زیادی گرفتیم، اما اکنون تیم‌ها به راحتی امتیاز نمی‌دهند. البته ما از روند امتیاز گیری‌مان راضی هستیم، چون استقلال در دور برگشت تاکنون فقط در دو بازی پیروز شده و ما هم وضعیت مشابهی داریم, .,

امیدوارم استقلال خوزستان قهرمان شود

, امیدوارم استقلال خوزستان قهرمان شود, امیدوارم استقلال خوزستان قهرمان شود,

سیاوش بختیازی زاده در نشست خبری پیش از بازی نیز اظهار داشت: خوشحالم که تعصب خاصی به فوتبال خوزستان دارم و عشق و علاقه شدید به فوتبال این خطه دارم. فرق نمی‌کند سوسنگرد، مسجد سلیمان و اهواز و یا آبادان باشد. امیدوارم استقلال خوزستان به تبعیت از شاهین و فولاد قهرمان این دوره شود.

, سیاوش بختیازی زاده در نشست خبری پیش از بازی نیز اظهار داشت: خوشحالم که تعصب خاصی به فوتبال خوزستان دارم و عشق و علاقه شدید به فوتبال این خطه دارم. فرق نمی‌کند سوسنگرد، مسجد سلیمان و اهواز و یا آبادان باشد, . , امیدوارم استقلال خوزستان به تبعیت از شاهین و فولاد قهرمان این دوره شود, .,

وی گفت: من استقلال خوزستان را به خوبی آنالیز کردم و طرز تفکر کادر فنی این تیم را به خوبی می‌شناسم. استقلال خوزستان اگر می‌داند با یک تیم خسته از دیدار پدیده مشهد مقابلشان به میدان می‌آییم آنها هم با تمام قدرت مقابل استقلال تهران ایستاده‌اند و حتما بدن بازیکنانشان خسته شده است. با تمام احترامی که به مدیران و مسئولین استان خوزستان دارم فردا بازی سختی برابر ما خواهند داشت تا شاید بتوانیم در لیگ بمانیم.

, وی گفت: من استقلال خوزستان را به خوبی آنالیز کردم و طرز تفکر کادر فنی این تیم را به خوبی می‌شناسم. استقلال خوزستان اگر می‌داند با یک تیم خسته از دیدار پدیده مشهد مقابلشان به میدان می‌آییم آنها هم با تمام قدرت مقابل استقلال تهران ایستاده‌اند و حتما بدن بازیکنانشان خسته شده است. با تمام احترامی که به مدیران و مسئولین استان خوزستان دارم فردا بازی سختی برابر ما خواهند داشت تا شاید بتوانیم در لیگ بمانیم, .,

سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز تصریح کرد: یکی از معدود روزهایی است که همه بازیکنانم را در اختیار دارم و این از خوش‌شانسی من و بدشانسی عبدالله ویسی است و فردا بازی 3 امتیازی برای هر 2 تیم است و منطق می‌گوید این تیم از ما بهتر است و کاری به عوامل حاشیه‌ای نداریم. تمام تلاشمان را می‌کنیم که بهتر از حریف ظاهر شویم.

, سرمربی تیم فوتبال استقلال اهواز تصریح کرد: یکی از معدود روزهایی است که همه بازیکنانم را در اختیار دارم و این از خوش‌شانسی من و بدشانسی عبدالله ویسی است و فردا بازی 3 امتیازی برای هر 2 تیم است و منطق می‌گوید این تیم از ما بهتر است و کاری به عوامل حاشیه‌ای نداریم. تمام تلاشمان را می‌کنیم که بهتر از حریف ظاهر شویم, .,

قضاوت بازی حساس فولاد بر عهده شاهین حاج بابایی – سعید زارع – حمیدرضا کنعانی و علی احمدی است و علی صفایی - علیرضا ایلدروم – اسد حاج محمد و جواد محمدی نیز عهده دار شهرآورد آبی‌های خوزستان هستند.

, قضاوت بازی حساس فولاد بر عهده شاهین حاج بابایی – سعید زارع – حمیدرضا کنعانی و علی احمدی است و علی صفایی - علیرضا ایلدروم – اسد حاج محمد و جواد محمدی نیز عهده دار شهرآورد آبی‌های خوزستان هستند.]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه