اخبار داغ

بند خطرناک در قرارداد مهدی طارمی

بند خطرناک در قرارداد مهدی طارمی
ظاهرا یکی از مفاد قرارداد طارمی این است که در صورت رسیدن پیشنهاد اروپایی، او بدون نیاز به جلب رضایت باشگاه پرسپولیس بتواند از این تیم برود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در روزهای منتهی به داربی تهران، دو خبر مهم از باشگاه پرسپولیس مخابره شد؛ اولی مربوط به تمدید قرارداد برانکو بود که با امضای قراردادهای مربوطه جنبه رسمی پیدا کرد و دومی به بحث  توافق با مهدی طارمی اختصاص داشت. از قرار معلوم سرپرست باشگاه پرسپولیس با مهاجم گلزن این تیم به توافق رسیده تا او دو سال دیگر با سرخپوشان ادامه همکاری بدهد؛ قراردادی که البته شرایط و قواعد خاص خودش را دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

گرانترین نیست

,

به تازگی در برخی رسانه‌ها جزییاتی در مورد تمدید قرارداد مهدی طارمی با پرسپولیس منتشر شده که در نوع خودش جالب است. اگر این اطلاعات درست باشد، طارمی سالی یک میلیارد تومان دستمزد می‌گیرد که این رقم ممکن است در صورت قهرمانی احتمالی پرسپولیس در ایران و آسیا 100 تا 150میلیون تومان افزایش پیدا کند. حتی در صورت دستیابی به بیشترین افتخارات ممکن هم بعید است مبلغ دریافتی طارمی او را تبدیل به گرانترین بازیکن لیگ ایران کند. همین امسال بازیکنی مثل حمزه یونس قراردادی یک میلیارد و 360میلیون تومانی با تراکتورسازی بست و البته 4بازیکن استقلال هم دستمزد یک میلیارد و 200میلیونی دریافت کردند. در همین پرسپولیس، مایکل اومانیا برای لبگ پانزدهم یک میلیارد و 180میلیون دستمزد گرفت که احتمالا به خاطر ناتوانی در تسویه فوری همین رقم هم بود که پرسپولیسی‌ها بین دو نیم‌فصل نتوانستند او را کنار بگذارند. با این اوصاف دور از ذهن است که دو سال دیگر قرارداد یک میلیارد و 100میلیونی طارمی او را تبدیل به گرانترین بازیکن ایران کند. با تمام اینها اما طارمی به رکوردی حیرت‌انگیز در زمینه جهش رقم قراردادش دست پیدا کرد. او در ابتدای لیگ چهاردهم قراردادی 150میلیونی با سرخپوشان بست که بعد از درخشش این بازیکن، در همان فصل به 400میلیون تومان افزایش یافت. این قرارداد در فصل جاری 900میلیونی شد و به نظر می‌رسد برای فصل آینده میلیاردی خواهد شد.

,

خطری که در کمین سرخپوشان است

,

ظاهرا یکی از مفاد قرارداد طارمی این است که در صورت رسیدن پیشنهاد اروپایی، او بدون نیاز به جلب رضایت باشگاه پرسپولیس بتواند از این تیم برود. اگر پیشنهاد آسیایی برسد، باشگاه صاحب‌اختیار است، اما در مورد پیشنهادهای اروپایی خود این مهاجم تصمیم‌گیرنده خواهد بود. این شبیه همان قراردادی است که ابتدای لیگ پانزدهم بین احسان حاج‌صفی و باشگاه سپاهان بسته شد. شاید اصفهانی‌ها فکرش را هم نمی‌کردند به این سرعت برای احسان پیشنهاد بیاید، اما این اتفاق تنها بعد از 5هفته رخ داد تا حاج‌صفی که در آن زمان بهترین بازیکن لیگ بود، راهی آلمان شود. سپاهان در 5بازی با حضور احسان 13امتیاز به دست آورده بود و مقتدرانه در صدر جدول می‌درخشید، اما جدایی حاج‌صفی به نوعی کمر سپاهان را شکست و بلافاصله تاثیر منفی‌اش را روی عملکرد سپاهان گذاشت. حالا ممکن است ادامه حضور طارمی در پرسپولیس با همین شرایط، باعث رخ دادن اتفاقی مشابه در اردوی قرمزها شود. سوال این است که آیا در اختیار داشتن یک بازیکن قطعی ولو با کیفیتی پایین‌تر از طارمی، بهتر از همکاری با ستاره‌ای نیست که هر آن احتمال دارد تیم را ترک کند و برود؟

,

hkjihانتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه