اخبار داغ

به بهانه ولادت حضرت علی(ع) و رور پدر؛

بهترین هدیه روز پدر مسئولین شهرستان رامیان+ تصاویر

بهترین هدیه روز پدر مسئولین شهرستان رامیان+ تصاویر
تعدادی از مسئولین شهرستان رامیان از بهترین هدیه و بهترین خاطره ای که به مناسبت روز پدر و روز مرد داشتند، گفتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گل رامیان، 13 رجب، ولادت حضرت علی(ع) و نامگذاری آن بنام روز پدر و روز مرد بهانه ای شد تا به سراغ تعدادی از مسئولین شهرستان رامیان برویم و در صورت تمایل در خصوص بهترین هدیه و بهترین خاطره شان را که در این روز داشتند، بازگو کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گل رامیان, .,

 

,

, ,

حجت الاسلام «حسین طاهری» امام جمعه رامیان در خصوص بهترین هدیه، گفت: به مناسبت روز زن بود که خانوم ما سنت شکنی کرد و به من گفت بجای اینکه شما برای من هدیه بگیرید من برای شما هدیه می دهم و یک گوشی همراه هوشمند هدیه داد.

,

hasansaedei

, hasansaedei,

دکتر «حسن سعیدی» رئیس شبکه و مرکز بهداشت شهرستان رامیان، هدیه یک شاخه گل توسط دو دخترانش زا بهترین هدیه در روز پدر یاد کرد و گفت: در سال گذشته وقتی که شب خواب بودم، دو دخترم بیدارم کردند و یک شاخه گل به من هدیه دادند.

, .,

, ,

حجت الاسلام «محمد باقر جلالی» سرپرست اداره تبیلغات اسلامی رامیان از بهترین خاطره می گوید: دختر 6 ساله ام به مناسبت روز پدر انگشتری برایم خریده بود و چون انگشتر را گم کرده بودم به من گفت که دیگر برایت چیزی نمی خرم و خیلی گریه کرد.

,

وی در ادامه به بهترین هدیه اشاره می کند و می گوید: دخترم شب گذشته نقاشی به همراه یک کاغذ که بروی آن نوشته بود: پدر عزیزم روزت مبارک. من خیلی تو را دوست دارم. بیشتر پیش ما باش.

,

varzesh6

, varzesh6,

«غلامرضا خداوردی» رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رامیان از غافلگیر کردن همسر و فرزندش به مناسبت روز پدر گفت: اصلا حضور ذهنی نداشتم و وقتی به منزل رفتم توسط خانوم و پسرم غافلگیر شدم و جشن کوچکی برایم گرفته بودند.

,

, ,

«شهرام سعیدی» شهردار رامیان به خبرنگار ما می گوید: بهترین خاطره از دختر خوبم آرام خانم یک شاخه گل و کیکی گرفته بود و با دستخط خودش متنی را برایم خواند ک جالب بود..«بابای مهربانم من تورا خیلی دوست دارم مرسی برای من بستنی میخری. بابا برای من خیلی بستنی بخر..دوستت دارم.»

,

وی در ادامه از ماندگارترین خاطره می گوید: به اتفاق همکاران جهت بازدید و عیادت نزد پدر شهیدان سرداران حسینی واعظ رفتیم که از تابلوی رنگ و رو رفته ورودی شهر از عکس فرزندانش گلایه داشت و همه ما بسیار خجالت زده و شرمنده این پدر بزرگوار شدیم و پدر شهید گفت اگر شما و اداره بنیاد شهید اقدامی نمی کنید خودم با هزینه شخصی انجام بدهم و خدا رو شکر که شرمنده این پدر دو شهید بزرگوار نشدیم و این کار را انجام دادیم.

,

شهردار رامیان در خصوص پیشنهادشان بابت نامگذاری بلوار ورودی شهر از زینب آباد تا رامیان به خبرنگار ما گفت: پیشنهادم این است که این بلوار به نام این دو شهید و تنها سردار شهید رامیان بلوار شهیدان حسینی واعظ نامگذاری شود.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه