اخبار داغ

فرماندار دلگان خبر داد؛

توزیع کلاه ایمنی رایگان بین موتورسیکلت سوران دلگان

توزیع کلاه ایمنی رایگان بین موتورسیکلت سوران دلگان
فرماندار دلگان گفت: به منظور کمک به نهادینه شدن فرهنگ استفاده از کلاه ایمنی برای موتور سواران، 200 عدد کلاه ایمنی در این شهرستان بصورت رایگان اهدا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از دلگان پرس،طی آئینی با حضور مسئولان و دهیاران شهرستان دلگان تعداد 200 کلاه ایمنی بین موتورسیکلت سواران دلگان توزیع شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دلگان پرس,

هوشنگ بامری فرماندار دلگان در این خصوص اظهار کرد: به منظور کمک به نهادینه شدن فرهنگ استفاده از کلاه ایمنی برای موتور سواران، 200 عدد کلاه ایمنی تهیه و به موتور سواران در این شهرستان بصورت رایگان اهدا شد.

,

وی با اشاره به اینکه کلاه های ایمنی با هماهنگی اداره حمل و نقل پایانه ها و پلیس راهنمایی و رانندگی تهیه شده اند افزود: این طرح بصورت نمادین اجرا شده است تا گذاشتن کلاه ایمنی در شهرستان دلگان توسط کلیه راکبین موتورسیکلت اجرا شود.

,

فرماندار دلگان تصریح کرد:درصد بسیار بالایی از تلفات ناشی از تصادفات موتورسیکلت در شهرستان دلگان، ناشی از نداشتن کلاه ایمنی است و طبق آمارها بیشترین آسیبهای وارده به راکبین موتورسیکلت در هنگام واژگونی و تصادفات در ناحیه سر می باشد، پس گذاشتن کلاه ایمنی تاثیر زیادی در کاهش مصدومیت ناشی از تصادفات دارد.

,

هوشنگ بامری خاطر نشان کرد: امیدواریم با اجرای چنین طرح هایی در آینده شاهد کاهش تصادفات و تلفات جاده ای در این بخش باشیم.

,

انتهای پیام/گ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه