اخبار داغ

معاون پژوهش، آموزش و پرورش استان زنجان:

تقدیر از معلمان نباید منوط به هفته خاصی باشد/ 2467 کتابخانه در مدارس ابتدایی زنجان فعالیت می کند

تقدیر از معلمان نباید منوط به هفته خاصی باشد/ 2467 کتابخانه در مدارس ابتدایی زنجان فعالیت می کند
معاون پژوهش، برنامه ریزی وآموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه تقدیر از معلمان نمونه فقط در یک هفته خاص درست نیست، گفت: آموزش و پرورش درصدد است به مناسبت های مختلف از مقام معلم تقدیر کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا, محمود سیفی نیا در نشست خبری، با تبریک فرا رسیدن هفته معلم، اظهار کرد: فرآیند انتخاب معلم امسال بعد از گذشت 32 سال از انتخاب اولین معلم تغییرات زیادی کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با بیان اینکه در سال 1363 شاخص های انتخاب معلم نمونه،  جهاد، هجرت به مناطق محروم، مجاهدت و تعریف و تمجید بود، افزود: در ابتدای سال گذشته شاخص های جدیدی برای انتخاب معلم نمونه ابلاغ شده است.

,

معاون آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه در سال گذشته 238 نفر از معلمان نمونه استان تقدیر شد، بیان کرد: از این تعداد 11 نفر در مرحله استانی و 1 نفر در مرحله کشوری تقدیر شد.

,

سیفی نیا با بیان اینکه شاخص های تقدیر از معلمان امسال به مِلاک کمی و کیفی تغییر کرده است، تصریح کرد: شاخص های امسال به توسعه مشارکت ها، کاهش تمرکز، تفویض اختیار و تاکید در برنامه های مدرسه ای، محلی، منطقه ای و استانی تغییر یافته است.

,

وی با بیان اینکه نمی توان فقط در یک هفته از معلمان تقدیر به عمل آورد، خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش درصدد است به مناسبت های مختلف از مقام معلم تقدیر کند.

,

معاون آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به عناوین روزهای هفته معلم، گفت: اولین روز از این هفته با نام معلم و اندیشه مطهر، دومین روز از این هفته با نام معلم و میثاق با ولایت، سومین روز از این هفته با نام معلم، جامعه و فرهنگ تکریم نامگذاری شده است.

,

وی ادامه داد:چهارمین روز از این هفته با نام معلم، پیشکسوتان تعلیم و تربیت، پنجمین روز از این هفته با نام معلم  جلوه های ایثار، ششمین روز از این هفته با نام معلم، زمینه ساز وحدت ملی و آخرین روز از این هفته با نام معلم، فرهنگ ساز اقتصاد مقاومتی نام گذاری شده است.

,

سیفی نیا با بیان اینکه در طول این هفته برنامه های متعددی برای بزرگداشت مقام معلم برگزار می شود، بیان کرد: دیدار با خانواده های شهدای معلم، شرکت در نماز جمعه، دیدار با امام جمعه استان، برگزاری برنامه سپاس معلم، دیدار با فرهنگیان بازنشسته و دیدار با معلمانی که در بستر بیماری اند از کار های مهمی است که در این عفته برگزار خواهد شد.

,

 

,

*دو هزار و 467 کتابخانه در مدارس ابتدایی فعالیت می کند

,

محمد عباسی معاون پزوهش و فرهنگی آموزش و پرورش زنجان نیز در این نشست خبری با بیان اینکه در مقطع متوسطه 569 کتابخانه داریم، اظهار کرد: دو هزار و 467 کتابخانه در مدارس ابتدایی فعالیت می کند.

,

وی با بیان اینکه 328 هزار جلد کتاب در کتابخانه های ابتدایی داریم، بیان کرد: یک هزار و 500 جلد کتاب نیز به تازگی به این کتابخانه ها اضافه شده است و سه هزار و 800 جلد کتاب دیگر اضافه خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه