اخبار داغ

جشن عید مبعث در شهرستان حاجی آباد برگزار شد

جشن عید مبعث در شهرستان حاجی آباد برگزار شد
با توجه به اهمیت جایگاه عید مبعث در میان مسلمانان و با هدف اشاعه فرهنگ ناب محمدی (ص)، جشن عید مبعث در شهرستان حاجی آباد برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پیارم ، با همکاری هیئت مکتب الزهرا و اداره اوقاف شهرستان و فرهنگی سپاه جشن عید مبعث با حضور مسئولین شهرستان و امام جمعه محترم در مسکن مهر کارگران برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , پیارم , ، با همکاری هیئت مکتب الزهرا و اداره اوقاف شهرستان و فرهنگی سپاه جشن عید مبعث با حضور مسئولین شهرستان و امام جمعه محترم در مسکن مهر کارگران برگزار شد.,

 

,

 مختاری امام جمعه شهرستان در این مراسم طی سخنانی عنوان کرد: از وجود مقدس پیامبر اکرم سوال کردند که آیا چیزی هست که شما نتوانید آن را بشمارید گفت هر وقت شیعیان یک جا جمع شوند صلوات بر محمد ص بفرستند صواب ان را نمی تواند ان را شمرد.

,

 

,

 مختاری در ادامه افزود: پیامبر خدا فرمودند من مبعوث شدم برای تکلیف مکارم اخلاق برای کامل کردن زیبایی ها و خوبی های اخلاقی در تمام دنیا و در بین بشریت، ممکن است در نگاه اول تصور این باشد پیغمبر اکرم امدند بعضی از مکارم اخلاقی که پیامبران قبل مطرح نکرده اند را مطرح کند و به این صورت مکارم اخلاق و زیبایی آن کامل شود این نگاه یک نگاه سطحی به کمال رساندن زیبایی های اخلاقی در وجود شخص و در جامعه بابیان خوبی های اخلاقی منسجم است.

,

 

,

 رستگاررئیس اداره اوقاف، هدف از برگزاری این جشن تجلیل و تکریم از جایگاه والای نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) است.

,

 

,

 وی، تصریح کرد: وجود مبارک پیامبر گرامی اسلام (ص) تنها به مسلمانان تعلق ندارد بلکه ایشان متعلق به تمامی بشریت در تمامی اعصار است.

,

 

,

رستگار افزود:جشن مبعث رسول گرامی اسلام با هدف اشاعه فرهنگ ناب محمدی (ص) و آشنایی هرچه بیشتر مردم با زندگی پربار و رهنمودهای ارزشمند آن بزرگوار برگزار شد.

,

 

,

دراین مراسم مداحان در خصوص اهمیت بعثت رسول گرامی اسلام(ص) و مناقب آن حضرت سخن گفتند .

,

 

,

بر پایه همین گزارش در شهرها و روستاهای مختلف شهرستان جشن های مختلف و متنوعی به مناسبت عید سعید مبعث برگزار شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه