اخبار داغ

دبیر برگزاری مسابقه کتابخوانی قائمشهر:

مرحله نهایی مسابقه کتابخوانی "یار مهربان سلام" در قائمشهر برگزار شد

مرحله نهایی مسابقه کتابخوانی "یار مهربان سلام" در قائمشهر برگزار شد
مرحله دوم و نهایی مسابقه کتابخوانی "یار مهربان سلام" در مرکز آموزشی فرزانگان قائمشهر برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا احمد باوند در گفت‌وگو با قائم آنلاین، گفت: در این آزمون کتاب "شما که غریبه نیستید" اثری از هوشنگ مرادی کرمانی انتخاب شد.
وی ادامه داد: این آزمون در دو مرحله برگزار شد که در مرحله نخست 200 نفر از دانش آموزان به همراه همکاران شرکت و سپس صد نفرشان به مرحله دوم راه پیدا کردند.
دبیر برگزاری مسابقه کتابخوانی"یار مهربان سلام" قائمشهر تصریح کرد: حضور و شرکت معلمین و مدیر مرکز آموزشی فرزانگان به همراه دانش آموزان در نوع خود بی نظیر بود.
این مسئول با اشاره به اینکه در مرحله نخست به همه 200 شرکت کننده جایزه داده شد و در مرحله دوم به ده نفر برتر با جوایز ارزنده ای تقدیر شد، گفت: از ده نفر برتر از کتاب "شما که غریبه نیستید " آزمون خوانش لحن برگزار شد تا سه نفر اول مشخص شوند.
احمدی مدیر مرکز فرزآنگان قائمشهر در حاشیه این مسابقه، گفت: در سال آینده برای نخستین بار در سطح مدارس قائمشهر خانواده ها را هم به همراه فرزندانشان درگیر مسابقه می کنیم.
وی تصریح کرد: این طرح به همت گروه ادبیات مرکز فرزانگان اجرا شد و از همکاران ادبیات بویژه دبیر باوند تقدیر می کنم که پیشنهاد مسابقه و نوع کتاب را داد.
به گزارش قائم آنلاین، در این مسابقه پیام نویسنده کتاب "شما که غریبه نیستید" هوشنگ مرادی کرمانی قرائت شد و استاد مرادی کرمانی نویسنده بنام ایران و صاحب کتاب در پیام خود آورده است:

به نام خدا
دوستان کتاب خوان در مرکز آموزشی فرزانگان قائمشهر
سلام،
خوش به حالتان که در شهر زیبا و فرهنگی زندگی می کنید. شهری که معلمان و مدیران مهربان و اهل کتاب و کتاب خوانی دارد. دوست نویسنده و محقق و دبیر کوشا و خوش فکر شما آقای باوند به من خبر داد که کتاب های من و نویسندگان دیگر را خوانده اید و می خوانید. نمی دانید چقدر خوشحال شدم و افسوس خوردم که نمی توانم حضوری در مراسم شما شرکت کنم.
دوستان من هیچ چیز برای نویسنده خوشحال کننده تر از این نیست که کتابش را نوجوانان و جوانان و معلمان و خانواده های نازنین هموطن اش بخوانند و در پی آن شوق خواندن و لذت مطالعه کتاب های گوناگون در تمام عمر در آنها بماند و کتاب از دست و چشمشان نیفتد. چنین است که من خود را نویسنده خوشبختی میدانم.
به خودم می بالم که دوستان فراوان و و اهل کتاب در همه جای ایران عزیز خصوصا شهر زیبایی قائمشهر دارم. برایتان آرزوی موفقیت دارم، در پناه خداوند باشید.
مرادی کرمانی
۱۳۹۵/۲/۱۴

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قائم آنلاین,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه