اخبار داغ

با حضور سفیر عراق در ایران؛

کتاب عکس «اربعین حسینی» رونمایی شد

کتاب عکس «اربعین حسینی» رونمایی شد
در جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد با حضور سفیر عراق در ایران، شهردار مشهد و جمعی از مدیران شهری از کتاب عکس «اربعین حسینی» رونمایی و پرچم متبرک بارگاه امیرالمؤمنین(ع) به شهردار اهدا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، در جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد  از کتاب عکس اربعین حسینی رونمایی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

این کتاب به همت ستاد اربعین شهرداری مشهد تهیه و تدوین شده و محتوای آن گزارش‌های تصویری از حضور میلیونی عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) در اربعین حسینی سال ۹۴ است.

,

همچنین در این جلسه، سید راجح موسوی سفر کشور عراق در ایران پرچم متبرک بارگاه منور و ملکوتی امیرالمؤمنین حضرت علی (ع) را به شهردار مشهد و رئیس شورای اسلامی شهر مشهد اهدا کرد.

,

موسوی سفیر کشور عراق در ایران در این جلسه تصریح کرد: از شورای شهر و شهرداری مشهد برای ارائه خدمات به مردم مشهد و زائران امام هشتم (ع) تشکر می‌کنم.

,

وی افزود: شهرداری مشهد در ایام اربعین حسینی خدمات شایسته‌ای به زائران در شهرهای کربلا و نجف ارائه کرده که قابل‌ تقدیر است و از مجموعه مدیریت شهری مشهد خواستار مساعدت‌های ویژه هستیم.

,

در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر مشهد چند لایحه در ارتباط با حوزه خدمات شهری شهرداری مشهد به عنوان دستور کار جلسه مورد بحث و بررسی اعضای شورا قرار گرفت.

,

انتهای پیام/گ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه