اخبار داغ

بانوی کارآفرین مازندرانی، نفر دوم دوازدهمین جشنواره ملی شیخ بهایی شد

بانوی کارآفرین مازندرانی، نفر دوم دوازدهمین جشنواره ملی شیخ بهایی شد
نجمه رمدانی بانوی کارآفرین مازندرانی، نفر دوم دوازدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مازند اصناف؛ نجمه رمدانی بانوی کارآفرین مازندرانی، نفر دوم دوازدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مازند اصناف,
 
بر اساس این گزارش، این جشنواره که از 23 لغایت 25 اردیبهشت به مدت 3 روز با حضور 100 سرمایه‌گذار از کشورهای کره، عمان، فلاند، آمریکا، پاکستان، آلمان و ایرانیان مقیم خارج، در هتل عباسی اصفهان برگزار شده بود؛ عصر روز گذشته و با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری، پایان یافت و برگزیدگان این جشنواره نیز معرفی و تقدیر شدند.
,
 
,
 
,

نجمه رمدانی  در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: خوشبختانه طرح ارائه شده بنده، توانست در میان 110 طرح ثبت نام شده در قسمت فرصت‌های سرمایه‌گذاری دوازدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی، حائز رتبه دوم شود.

,

وی با بیان اینکه این طرح با همکاری و حمایت پدرم مهندس قدرت اله رمدانی و در قالب یک تیم خانوادگی آماده حضور در این جشنواره شد؛ تصریح کرد: خوشبختانه در مدت 4 دقیقه ارائه طرح، که مرتبط با نهال گردو بود توانستم ضمن اخذ رتبه دوم، با استقبال گسترده سرمایه گذاران داخلی و خارجی مواجه شوم که برایم بسیار ارزشمند و امیدوارکننده بود.

,
 
,
, ,
 
,

این بانوی کارآفرین مازندرانی در خصوص مزیت‌های این طرح اظهار کرد: در حالت عادی، یک نهال گردو، برای به ثمر رسیدن نیاز به 8 سال زمان دارد که در طرح ارائه شده ما، علاوه بر زودبازده بودن نهال و مقاومت ویژه آن در برابر سرما و یخ‌زدگی، هر نهال تنها طی گذشت 6 ماه و در یک فضای خانگی حتی، به ثمر می‌رسد که با بهت و توجه خاص حاضران مواجه شد.

,

رمدانی در پایان با بیان اینکه 3 سکه طلا و سفر به جشنواره فنلاند از جوایز این دوره برگزیدگان جشنواره شیخ بهایی است؛ خاطرنشان کرد: حضور در جشنواره فنلاند فرصت مناسبی است که کارآفرینان و فن آفرینان جهان در یک فضای بین المللی به ارائه و معرفی طرح ها، ایده‌ها و محصولات بدیع خود بپردازند که این امر، فرصت بسیار فوق‌العاده‌ای برای معرفی، فروش و جذب سرمایه‌گذار از نقاط مختلف دنیاست.

,

 

,

به گزارش خبرنگار ما، نجمه رمدانی مدیر عامل شرکت دانش بنیان کیان نانو نوآور شمال، کارشناس ارشد تکنولوژی مواد غذایی، دارای ثبت اختراع در زمینه تولید نانو کامپوزیت بر پایه سلولز در بسته بندی مغز گردو است که پیش از این توانسته بود از 2 هزار طرح ارسالی به دبیرخانه جایزه بزرگ اختراعات ایران، با حضور در میان 30 طرح برتر شرکت های دانش بنیان، به مرحله نهایی این رویداد نیز راه پیدا کند.

,
 
,

, ,

 انتهای پیام/رض

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه