اخبار داغ

گلایه اهالی شهرک هشت بهشت کرمان؛

از صرف هزینه های بیت المال تا به خطر افتادن جان شهروندان

از صرف هزینه های بیت المال تا به خطر افتادن جان شهروندان
در پی درخواست بعضی از اهالی شهرک هشت بهشت کرمان و دانشجویان دانشگاه های باهنر و دانشگاه پیام نور مبنی بر این که شهرداری مجددا اقدام به آسفالت ورودی دانشگاه باهنر و دانشگاه پیام نور کرمان کرده است ولی هیچ گونه علائم راهنمایی و رانندگی در این محل نصب نشده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کرمان۱۴۰۰ ؛ در پی درخواست بعضی از اهالی شهرک هشت بهشت کرمان و دانشجویان دانشگاه های باهنر و دانشگاه پیام نور مبنی بر این که شهرداری مجددا اقدام به آسفالت ورودی دانشگاه باهنر و دانشگاه پیام نور کرمان کرده است ولی هیچ گونه علائم راهنمایی و رانندگی در این محل نصب نشده است ، این موضوع را از مسئولین شهرداری منطقه ۴ ، رییس راهنمایی و رانندگی استان کرمان و مسئول دفتر معاون امور شهری استانداری پیگیری کرده ایم .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  کرمان۱۴۰۰,

علی نیک طبع شهردار منطقه ۴ کرمان در گفتگو با خبرنگار ما در این رابطه گفت : راهنمایی و رانندگی در کارگروه ترافیک تخصصی مصوب کردند که مسیر مورد نظر بسته و مسیر اصلی به جایی دیگری منتقل شود و این موضوع در کارگروه شهرستان تعیین گردید.

,

وی در ادامه توضیح داد : ولی اهالی شهرک هشت بهشت اجازه کار به شهرداری را ندادند و با خشنونت و کتک زدن کارمندان و شکستن شیشه های لودر مشکلاتی را برای شهرداری به وجود آوردند و باعث نیمه کاره ماندن کارها شدند .

,

نیک طبع در ادامه افزود : با متوقف شدن این طرح مشکلات دیگری از جمله آبگرفتگی در روزهای بارانی برای اهالی شهرک و دانشجویان آن منطقه به وجود آمد که بر طبق دستور مهندس بابایی شهردار کرمان این قسمت دوباره آسفالت شد تا مشکل به وجود آمده کاهش یابد .

,

شهردار منطقه ۴ در پاسخ خبرنگار ما در خصوص این که آیا این دوباره کاری های شهرداری صرف کردن هزینه بیت المال و کارمندان خود نیست ، خاطر نشان کرد : بالاخره شهرداری مجری طرح هاست و طرحی که توسط کارگروه ترافیک استان مصوب شده است را می بایست اجرا کرد ولی به علت اجازه ندادن کار توسط مردم خیلی از مشکلات برای شهرک هشت بهشت ایجاد شد که با آسفالت دوباره آن از مشکلات آن کاسته می شود .

,

وی همچنین در رابطه با نصب علائم راهنمایی و رانندگی در این محور ادامه داد : در کارگروه ترافیک باید بحث نصب تابلو و سرعت گیر و… پیگیری شود که تا کنون هیچ مصوبه ای در این زمینه به ما داده نشده است .

,

سرهنگ حمید معین‌ زاده رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان در گفتگو با خبرنگار ما گفت : در آخرین جلسه ای که با معاونت حمل و نقل شهری کرمان داشتیم و نماینده شهرداری هم حضور داشتند قرار برا این شد که جلسه های تخصصی بین نماینده های دانشگاه باهنر ، پلیس راهور ، سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری برگزار شود و یکسری طرح ها جهت بهبود آن جا ارائه شود و بعد از مصوب در کارگروه ترافیک شهر کرمان اقداماتی را انجام دهند .

,

وی افزود : با انجام این کارگروه ها باید اقدامات لازم انجام شود تا ایمنی عابرین پیاده صورت بگیرد .

,

همچنین مسئول دفتر معاون امور شهری استانداری در این رابطه گفت : این یک طرح ترافیکی در محل تقاطع بلوار صبا و شهرک هشت بهشت با بزرگراه جنوبی که مصوبه شورای ترافیکی شهرستان با تایید فرماندار کرمان است.

,

وی اذعان کرد : متاسفانه به دلیل مانع تراشی اهالی شهرک هشت بهشت امکان اجرای این طرح فراهم نشده ضمن اینکه آسفالت را برداشتن و قرار بوده جدول گذاری، ایجاد فضای سبز، راست گرد چپ‌گرد ایجاد شود.

,

مسئول دفتر معاون امور شهری استانداری خاطرنشان کرد: این طرح به منظور محدودیت دسترسی مستقیم اهالی به بزرگراه کلید خورده که خطرات احتمالی برای شهرواندان را کاهش دهد.

,

حال به راستی این مردم شهرک هشت بهشت هستند که مانع اجرای کار شهرداری شده اند یا این از طرح های ناموفق شهرداری است ؟ در هر حال این نکته به چشم می خورد که آسفالت دوباره این محور درست است که مشکلاتی را از مردم برطرف می کند اما در مقابل صرف هزینه های بیت المال است که می توان آن را برای پرداخت حقوق معوقه کارگران شهرداری و آسفالت مکان هایی که نیازمند هستند استفاده کرد .

,

اکنون این محور آسفالت شده است اما همچنان خطر تصادف در آن برای اهالی شهرک و دانشجویان دانشگاه باهنر و دانشگاه پیام نور وجود دارد لذا باید مسئولین هرچه سریع تر نسبت به این موضوع اقدامات لازم را به عمل آورند .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه