اخبار داغ

تفاوت محرومیت سوشا و عالیشاه با رحمتی/ جام را به استقلال بدهید

تفاوت محرومیت سوشا و عالیشاه با رحمتی/ جام را به استقلال بدهید
ایا مگر همین کمیته، سوشا مکانی را به دلیل اعتراضی که به داور بازی ملوان نسبت به اخراج مهدی طارمی داشت یک جلسه محروم نکرده بود؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  رئیس کمیته انضباطی در حالی فشردگی بازیهای پایانی لیگ، انتخابات فدراسیون و بهانه هایی از این دست را دلیل به تاخیر افتادن این اتفاق (محرومیت رحمتی) می دانست که بارها در موارد مشابه بدون در نظر گرفتن مشغله های کاری! سریعا وارد عمل شده و حتی الامکان دستور محرومیت موقت را برای پرسپولیسی ها صادر کرده بود. حتما همه شما باید جریانات محرومیت شیث رضایی و نصرتی و یا محرومیت پیام صادقیان و محسن بنگر را به خاطر داشته باشید. اینکه چطور رئیس کمیته انضباطی دقایقی بعد از به صدا در امدن سوت پایان بازی در رسانه ها از برخورد شدید با بازیکنان پرسپولیس سخن گفته و در کوتاهترین زمان ممکن و کمتر 48 یا 72 ساعت این بازیکنان را با جریمه های سنگین تنبیه کرد.  

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


فراموش نکرده ایم که چگونه در هفته هفدهم لیگ دوازدهم کمیته انضباطی محسن بنگر را که 90 دقیقه توسط تماشاگران سپاهان مورد فحاشی قرار داده بود به دلیل اینکه به رفتار زشت تماشاگران این تیم واکنش نشان داده بود تا زمان رسیدگی به تخلفش  به طور موقت 3 هفته از همراهی پرسپولیس منع کرده  و سخت گیرانه این بازیکن را 3 جلسه از همراهی پرسپولیس در بازیهای حساس لیگ و حذفی محروم کرد، ان هم بدون اینکه بخواهد کوچکترین واکنشی نسبت به فحاشی تماشاگران سپاهان نسبت به این بازیکن داشته باشد و برخوردی با انها صورت دهد.

,
,


حال اما رئیس کمیته انضباطی به مهدی رحمتی که بارها در طول این فصل با بازیکنان حریف و داوران درگیر شده به راحتی این اجازه را داد که علیرغم جنجال ها و رفتارهای زشتی که در بازی مقابل تراکتورسازی نسبت به سرمربی تیم حریف از خودش نشان داده بود کماکان تیمش را در مسابقات همراهی کند. به راستی اگر بازیکن دیگری به جای رحمتی ان رفتارهای زشت را از خودش نشان می دهد و به سرمربی حریف زبان درازی می کرد و درگیری لفظی پیدا می کرد و تماشاگران تیمش را انگونه تحریک می کرد که به تیم حریف فحاشی کنند چه برخوردی با انها صورت می گرفت؟

,
,


ایا مگر همین کمیته، سوشا مکانی را به دلیل اعتراضی که به داور بازی ملوان نسبت به اخراج مهدی طارمی داشت یک جلسه محروم نکرده بود؟ ان هم در حالی که با نظر کارشناسان مشخص شد کارت قرمزی که به مهاجم پرسپولیس داده شده بود اشتباه بوده است.اما به راستی مهدی رحمتی به چه دلیلی با قلعه نوعی درگیر شد؟

,
,


مهدی رحمتی یک روز با بازیکن گسترش درگیر می شود، روز دیگر با بازیکن پدیده. در شادی گل بازیکنان پرسپولیس دخالت می کند و با بازیکنان این تیم درگیر شده و انها را تهدید می کند. چون کاپیتان استقلال است به خودش اجازه می دهد به داوران اعتراض کند ان هم به شدیدترین شکل ممکن اما با این همه هنوز او را بااخلاق می خوانند و کسی  جنجال های  دنباله دار این بازیکن پرحاشیه را به چشم نمی اورد و نمی پرسد چرا این بازیکن علیرغم این همه جنجال باید همچنان استقلال را در همه بازیها همراهی کند و عجیب هم نیست که رئیس کمیته انضباطی در این بلبشو و سکوتی که رسانه های بی طرف را فرا گرفته اینگونه بگوید رایی که علیه رحمتی صادر خواهد کرد هیچ ارتباطی به جام حذفی نخواهد داشت!

,
,


مردم از یاد نبرده اند که بر طبق قانون همین کمیته چطور محرومیت سوشا مکانی که در بازی پایانی لیگ چهاردهم رقم خورده بود به لیگ پانزدهم منتقل شده و یا در بازی پرسپولیس و سپاهان که در بالا به ان اشاره شد محرومیت 3 جلسه ای بنگر که در بازی لیگ اتفاق افتاده بود چگونه اتوماتیک وار در 3 بازی تیم که دو تای انها در لیگ و یکی از انها در جام حذفی انجام گرفت لحاظ شد.

,
,


در فصلی هم که گذشت سوشا مکانی همانگونه که گفته شد در دیدار حذفی پرسپولیس و ملوان به دلیل اعتراض به کمک داور یک جلسه از همراهی پرسپولیس محروم شد و محرومیت این بازیکن در بازیهای هفته نهم لیگ و دیدار پرسپولیس و سیاه جامگان مورد اجرا قرار گرفت.

,
,


یا بعد از محرومیت دو جلسه ای عالیشاه در بازی رفت دربی لیگ چهاردهم این بازیکن مدت محرومیتش را  چگونه در یک بازی از لیگ و یک بازی از جام حذفی پشت سر گذاشت و در بازی مقابل نفت و ذوب اهن محروم بود.  

,
,


ایا لازم به یاداوری دوباره است که بگوییم محرومیت دوماهه صادقیان و خانزاده در تمام مسابقات صحبت کنیم و یکبار دیگر حکم عجیب کمیته انضباطی درباره جاسم کرار بازیکن عراقی استقلال را  یاداوری کنیم که چگونه رای به محرومیت این بازیکن پس از پایان گرفتن قراردادش با استقلال داده شد و امروز چگونه مهدی رحمتی همچون چند فصل پیش که به طرفداران ملوان بی حرمتی کرد مورد لطف کمیته انضباطی قرار گرفته و برای محرومیتش امروز و فردا شده و در نهایت تنها 2 جلسه محروم می شود. و مهمتر از ان قرار است باز هم به استقلال در یک بازی حساس که رقم زننده سرنوشت قهرمان جام حذفی است ارفاق صورت بگیرد و رحمتی در مسابقات لیگ سال اینده دو جلسه محرومیت خود را پشت سر بگذارد.

,
,


بهرحال وقتی مدیرعامل استقلال مشاور وزیر و سرپرست وزارت ورزش باشد چرا که نتواند در یک تماس با فدراسیون محرومیت دروازه بان اول تیمش را از بازی فینال جام حذفی به لیگ سال اینده منتقل کند. عجب! ببینید چطور بعد از این همه جنجال و حاشیه  تازه در حکم استقلالی ها قید می کنند، این حکم قابل تجدید نظر است! چرا در حالی که برای بنگر و مکانی حکم قطعی صادر می کنند، باید به رحمتی و تماشاگران استقلال فرصت اعتراض داده شود؟ به قول یحیی گل محمدی جام را به استقلال بدهید و خلاص!

,
,


منبع: روزنامه پیروزی

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه