اخبار داغ

جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ملارد

ایمان به خداعلت اصلی پیروزی و ماندگاری انقلاب اسلامی است/کسانی که به کدخدا توکل کردند،بازنده اصلی میدان انقلاب بودند

ایمان به خداعلت اصلی پیروزی و ماندگاری انقلاب اسلامی است/کسانی که به کدخدا توکل کردند،بازنده اصلی میدان انقلاب بودند
جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ملارد گفت : کسانی که در فتنه 88 جزو مردود شدگان بودند و بر طبل فتنه زدند کسانی بودند که به کدخدا ایمان داشتند.. این موضوع را نباید فراموش کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پایگاه خبری اقتدار ملارد ، یدالله سلیمانی جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ملارد در مراسم گرامیداشت سالروز عملیات آزادسازی خرمشهر با اشاره به علل ماندگاری انقلاب اسلامی گفت: ایمان به خداوند یکی از مهم‌ترین علل پیروزی و ماندگاری انقلاب اسلامی است که در رأس امور قرار گرفت و موجب موفقیت اهداف انقلاب شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری اقتدار ملارد ،,

وی افزود: ادر این عملیات و همه عملیات‌های پیروزمندانه دوران دفاع مقدس هم در طراحی صحنه عملیات و هم در اجرا وهم در اداره کردن، خدا را ناظر و حاضر دیدن یکی از ویژگی های است که در عملیات فتح خرمشهر بیش از پیش آشکار است. پس از پیروزی در این عملیات، رهبر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) نیز که در پیامی فرمودند خرمشهر را خدا آغاز کرد،  بر گرفته از همین ایمان به خدا بود.

,

وی با اشاره به دیگر علل ماندگاری انقلاب اسلامی تشریح کرد: رمز دیگر ماندگاری 38 ساله انقلاب اسلامی ولایت مداری و اطاعت پذیری از ولایت است. اطاعت از رهبری و گوش به فرمان بودن به کلام ایشان در تمام برهه‌های حساس کشور راه گشا بوده و موجب اقتدار کشور شده است.

,

سلیمانی با اشاره به اهمیت حضور مردم در صحنه‌های بزرگ و سرنوشت ساز اظهار کرد: رمز دیگر ماندگاری انقلاب اسلامی، مردم داری و حضور و مشارکت همه اقشار مردم در عرصه‌های گوناگون از جمله جنگ و عرصه‌های سیاسی است.

,

وی افزود: امروز دشمن در جنگ اقتصادی و فرهنگی که راه انداخته است، در کارزار جنگ نرم هم می‌خواهد به هم ایمان ما ضربه وارد کند و هم ولایت مداری و اطاعت پذیری ما از ولایت متزلزل نماید.

,

جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ملارد با اشاره به میدان جنگ نرم و لزوم بصیرت در این میدان گفت:  امروز اگر در جنگ نرم هم بخواهیم همچون آزاد سازی خرمشهر موفق باشیم هیچ چاره‌ای نداریم مگر آنکه  از همان عوامل قدرت نرمی که باعث پیروزی و ماندگاری انقلاب اسلامی در مدت 38 ساله شد استفاده کنیم.

,

وی افزود: انقلاب اسلامی در 38 سال نشان داد که آن‌هایی که در این مدت به کدخدا توکل کردند،  بازنده اصلی میدان انقلاب بودند. کسانی که در فتنه 88 جزو مردود شدگان بودند و بر طبل فتنه زدند کسانی بودند که به کدخدا ایمان داشتند.. این موضوع را نباید فراموش کنیم. خدا نیز در قرآن مکرراً فرموده که شما ایستادگی و مقاومت کنید تا من شما را یاری کنم.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه