اخبار داغ

مشاور فرمانده سپاه قدس در بابلسر:

کمتر از 8 دقیقه اسرائیل را نابود می‌کنیم/ رزمندگان ما مدافع حرم تمدن اسلامی هستند

کمتر از 8 دقیقه اسرائیل را نابود می‌کنیم/ رزمندگان ما مدافع حرم تمدن اسلامی هستند
مشاور فرمانده سپاه قدس گفت: اگر بنا باشد فرمایش حضرت آقا در نابودی حیفا و تل‌آویو را عملی کنیم، با تجهیزاتی که داریم در کمتر از 8 دقیقه از ایران، اسرائیل را نابود خواهیم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، سردار احمد کریم‌پور در مراسم گرامیداشت شهید «علیرضا بریری» چهارمین شهید مدافع‌حرم شهرستان بابلسر با بیان اینکه کسانی که شهدا را بدرقه می‌کنند سرمایه‌های امام زمان(عج) هستند، اظهار کرد: قطعا امام‌زمان(عج) سرمایه خود را در جای مناسب خرج خواهد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ, بلاغ,

وی با اشاره به آیه «ولا تحسین الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا» افزود: عظمتی در این آیه نهفته است که امام راحل می‌فرماید زبانم از بیان عظمت شهدا قاصر است.

مشاور فرمانده سپاه قدس خاطرنشان کرد: از حاج‌قاسم سلیمانی سوال کردم چه شد 8 سال جنگ و درگیری و خون‌ریزی؛ شد دفاع‌مقدس؟ ایشان پاسخ دادند: با وجود آنکه از همه فکرها و قشرها در جبهه حضور داشتند، اما در طول آن 8 سال حتی یک گزارش گناه دریافت نکردم و این به دلیل این بود که جبهه قطعه‌ای از بهشت بود.

کریم‎پور با بیان خاطراتی از سال‌های دفاع‌مقدس، ادامه داد: زمانی که از مراجع سوال می‌شد برای چه به جبهه آمدید؟، می‌گفتند آمده‌ایم تا خود را بسازیم، تا جایی که آیت‌الله مشکینی به رزمندگان می‌گفت من حاضرم 20 سال عبادت خود را با دو رکعت نماز شما عوض کنم.

وی با با بیان اینکه شهدا زنده هستند، به بیان خاطره‌ای از زبان یکی از محافظان مقام معظم رهبری پرداخت و گفت: حضرت‌آقا در شهری میهمان بودند و بعد از نماز صبح گفتند به مزار شهدا برویم. با وجود آنکه زیارت مزار شهدا برای بعدازظهر برنامه‌ریزی شده بود، ایشان اصرار به حضور بر سرمزار در صبح داشتند. به مزار شهدا رفتیم و حضرت‌آقا تنها وارد شدند. به کنار مزاری رفتند که دو زن در آنجا بودند. آقا با آنها صحبت کردند و فاتحه‌ای خواندند و بازگشتند.

مشاور فرمانده سپاه قدس اضافه کرد: پس از بازگشت مقام معظم رهبری، نزد آن دو زن رفتیم و جویای گفت‌وگوی آنها با حضرت‌آقا شدیم. مادر شهید گفت: خواهر شهید نزد شهید گله کرد که با اینکه مقام معظم رهبری به شهرمان آمده، موفق به دیدار ایشان نشدیم. شب، شهید به خواب خواهرش آمد و گفت بعد از نمازصبح به مزارم بیاید. رهبری به دیدارتان خواهد آمد.

این مسئول با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب نگاه ویژه‌ای به شهدای مدافع‌حرم دارند، بیان کرد: آنها قید علایق دنیا را زدند و در اوج جوانی و داوطلبانه به سوریه رفته‌اند.

وی با بیان اینکه گاهی اوقات برخی خانواده‌های شهدا پیش ما گلایه می‌کنند که مردم به ما تهمت می‌زنند که فرزندان شما به خاطر پول به سوریه رفته‌اند، اظهار کرد: از شما خواهش می‌کنم بروید و ببینید که این کسانی که درخواست رفتن به سوریه دارند، چه کسانی هستند و قلب مادر شهدا به درد نیاورید.

کریم‌پور تصریح کرد: رزمندگان ما، مدافعان گنبد اهل‌بیت(ع) نیستند بلکه مدافع حرم تمدن اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه در روایات آمده است برای برخی از شهدا اجر دو شهادت نوشته می‌شود، گفت: آنها شهدای مدافع‌حرم هستند که در غربت به شهادت رسیدند تا پای دشمنان به مرزهای ایران باز نشود.

مشاور حاج قاسم سلیمانی با اشاره به دیدار پوتین با رهبر انقلاب، افزود: پوتین خطاب به حضرت آقا گفت من به عنوان پسر 50 ساله شما می‌خواهم چند دقیقه خصوصی با شما صحبت کنم تا این افتخار من در عالم باشد.

وی با بیان اینکه سیاستمداران دنیا می‌گویند که همتای رهبر ایران در جهان وجود ندارد، خاطرنشان کرد: این از اثر و برکت خون شهدا است.

کریم‌پور با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرموند اگر اسرائیل و آمریکا خطایی بکنند، تل‌ویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کنیم، بیان کرد: اکنون اگر بنا باشد فرمایش حضرت‌آقا را عملی کنیم، با تجهیزاتی که داریم در کمتر از هشت دقیقه از ایران، اسرائیل را نابود خواهیم کرد.

مشاور فرمانده سپاه قدس در پایان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب استفاده از سلاح هسته‌ای را حرام اعلام کرده‌اند، گفت: ان‌شاء‌الله که این حرام برداشته نشود، چراکه در آن صورت ساخت سلاح هسته‌ای برای ما، از ساخت لیوان هم راحت‌تر است.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه