اخبار داغ

قیمت کت و شلوار کاهش یافت

قیمت کت و شلوار کاهش یافت
این روزها با حضور برندهای جدید داخلی، به نظر می رسد که رفته رفته فضای کار برای تولیدات خارجی در زمینه پوشاک تنگ شده و همین مسئله باعث شده تا در اولین گام، قیمت کت و شلوارهای تولید داخل تاحد زیادی کاهش یابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با رجوع به فرهنگ و تمدن ایرانی درمی یابیم که به وجود آمدن کت و شلوارهای امروزی ریشه در فرهنگ ایرانی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, .,

امروزه بیش تر مردمان جهان، پوشاک کهن خود را به دلیل دست و پاگیر بودن کنار گذاشته اند و اکنون پوشاکی را بر تن می کنند که هم زیبا و هم راحت باشد. با وجود این، برخی از پوشاک کهن به دلیل آن که در همان روزگاران کهن دو ویژگی زیبایی و راحتی را با خود داشته اند هم چنان ماندگار شده اند و خواهان دارند، در این میان یکی از پوشاک های کهن ایرانی، یعنی کت و شلوار، نه تنها تا روزگار ما برجای مانده بلکه تبدیل به پوشاکی جهانی شده است و در بیش تر همایش های سیاسی، ورزشی، علمی و فرهنگی، پوشاک رسمی به شمار می آید.

,

در این بین اما این روزها با حضور برندهای جدید داخلی، به نظر می رسد که رفته رفته فضای کار برای تولیدات خارجی در زمینه پوشاک تنگ شده و همین مسئله باعث شده تا در اولین گام، قیمت کت و شلوارهای تولید داخل تاحد زیادی کاهش یابد. طوری که برخی برندهای داخلی موجود در بازار همچون مجموعه لوکس من LUXMEN  با بهره گیری از بهترین پارچه های مدرن روز، کت و شلوارهایی را در بازار عرضه کرده که با استقبال فراوان مشتریان نیز مواجه شده است. علاقه مندان به خرید کت و شلوار برای تهیه محصولات این مجموعه می توانند با آدرس اینستاگرامی LUXMENSUIT  تماس داشته باشند.

, LUXMEN , LUXMENSUIT]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه