اخبار داغ

پیام آنهایی که او را ندیده اند؛

انشایی برای بهترین پدربزرگ دنیا

انشایی برای بهترین پدربزرگ دنیا
بعد از گذشت بیست و هفت سال از رحلت امام خمینی(ره) آنها که او را ندیده اند هم او را خوب می شناسند و هنوز هم یادش در دلهای کودکان سرزمین انقلاب اسلامی من جوانه می زند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قابوس نامه،روایت و گفتن از فردی که او را ندیده ای و تنها تصویر او را در فیلم های سیاه و سفید و شاید گاهی هم  فیلم های رنگی قدیمی از سخنرانی های او  در چهارچوب تلویزیون دیده ای ، سخت است. مردی که این روزها همه جا از او یاد می کنند و مردم برای سالگرد مراسمش آماده شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از قابوس نامه,

۲۲ بهمن، دهه فجر، روز قدس و تمام خاطرات و فرهنگ های انقلاب با او معنا پیدا می کند و ، حتی”بسم الله الرحمن الرحیم” او در شبکه های سیما هنوز جاودانه باقی مانده و از یاد مردم نرفته است.

,

حالا این روزها بیست وهفتمین سالگرد ارتحال تلخ و غم بار این بزرگ مرد انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) است و هرچه از عمر انقلاب می گذرد، شور انقلابی در دلهای عاشقان خمینی(ره)  و در سراسر تاریخ بیشتر می شود.

,

به راستی راز ماندگاری او چیست؟ او با دلهای مردم چه کرده است که پس از سالها نامش از زبان ها نمی افتد.

,

تصویر او را از اولین صفحه کتاب درسی به یاد داریم و  فراموش نمی کنیم این انقلاب به برکت رهبری و رهنمودهای چه کسی به ثمر نشسته است.

,

به وسعت تاریخ بودن امام جوانه ای در دل نسل های امروز رویانده است و این رویش چنان در قالب کلماتی بر ورق رانده می شود، گویی سالهاست حرف های امام(ره) را به خوبی شنیده اند و  می دانند که او کودکان را امید روزهای آینده انقلاب می دانست.

,

کودکی که نام امام خمینی(ره) را از زبان پدران و پدربزرگانشان دیده و شنیده ولی او را به گونه ای در انشایش تعریف می کند گویی ها تمام صفحات کتاب صحیفه نور را ورق زده و مطالعه کرده است. این ها زمانی به ذهنم می رسد که بالای سر کودکی بودم و دیدم نوشته هایش طوری بود که انسان شک می کرد ، مطلب از جایی یا چیزی به او نرسیده باشد. اما  جملاتش را که بررسی کردم  غلط املایی هم داشت و با تمام اشکالات معنای استکبار را می فهمید، ولی حیف که برخی هنوز نفهمیدند!

,

photo_2016-06-02_16-37-07

, photo_2016-06-02_16-37-07, photo_2016-06-02_16-37-07,

“بهترین پدربزرگ دنیای اماده ی رفتن بود وسایلش را جمع کرده بود، با کوله بازی از صواب(ثواب) برای رفتن لحظه شماری می کرد.

,

این آخری هم دست از عبادت و راز و نیاز با خدا برنداشت، شاید تعجب کنید؛ بهترین پدربزرگ دنیا، مگر یک پدبزرگ دنیا چه خصوصیاتی دارد، مهربان است، فدارکار است، با گذشت و با ایمان است و از همه مهم تر عاشق بچه هاس، این پدربزرگ همه ی این خصوصیاتو داشت و علاوه بر آن رهبر یک ملت بود، رهبری که درس آزادی و آزادگی به مردم داد، به مردم یاد دادروی پای خود وایسن و برای دفاع از کشور تا پای جونشون بجنگن ولی نزارن استعمارگران کشور را به دست آورن/ارطبات(ارتباط) مردم و رهبر بیشتر از یک ارتباط بود، مردم و رهبر رابطه ای دوستانه داشتن جوری که بعد از رحلت امام مردم مجبور شدن بار عظیمی از مشکلات و اندوه را تحمل کنند.

,

آره بچه ها، رهبر ما تنها پدر نبود، یک دوست بود برای مردم ایران/ایشان با تمام سختی ها و تبعید ها توانستند استوار و پیروز مردانه در این راه قدم بردارند، وقتی قصه تموم شه من خوابم برده بود و فقط آخرین جمله پدربزرگ و شنیدم: مهربان ترین پدربزرگ دنیا، پدربزرگ همه ی مردم دنیا بود.”

,

انشاء دیگر احساس و عشق کودک دیگری را به رهبر کبیر انقلاب اسلامی نشان می دهد.

,

photo_2016-06-02_16-37-15

, photo_2016-06-02_16-37-15, photo_2016-06-02_16-37-15,

 

,

سلام میکنم به بهترین پدربزرگ دنیا، میخواهم یک انشاء برایت بنویسم

,

امیدوارم این انشاء تا بهشت زهرایت برسد، راستش می خواستم به شما بگویم دلم هوای روی شریف و مهربانتان را کرده. دلم دلم هوای بهشت زهرایت را کرده.دوست دارم شما را در آغوش بکشم و دستانتان را غرق بوسه کنم.تو کارهای زیادی کردی ، مثلا تو با شاه ظالم و ستمکار جنگیدی تا ما بتوانیم در راحتی و خوشایندی زندگی کنیم و از تکنولوژی و پیشرفت های امرورزی استفاده کنیم و بهره مند شویم.

,

دوستت دارم ای بهترین پدربزرگ/این انشاء تقدیم به روی بلند وشریق امام خمینی(ره)

,

بسیار مانند این دو کودک وجود دارند که عشق و علاقه به امام(ره) را از پدران و معلمان خود آموختند، و این عهد تاریخ با خود است تا نسل ها نام و یاد این مهربانترین پدربزرگ دنیا را هیچ گاه از یاد نبرند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه