اخبار داغ

مردم باید وظایف نمایندگانشان در شورای شهر را بدانند

مردم باید وظایف نمایندگانشان در شورای شهر را بدانند
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: با وجود اینکه برای اداره و روشن نگه داشتن چراغ شورای شهر تهران، در هر دقیقه بالغ بر ۴۰۰ هزار تومان هزینه می شود و علی رغم اینکه در شورای چهارم تعداد اعضا بیشتر شدند لکن متاسفانه عملکرد شورای چهارم به اندازه ی شورای سوم قابل قبول نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  معصومه آباد عضو شورای اسلامی شهر تهران و رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای اسلامی شهر تهران در گفت و گو با «تهران فردا» اظهار داشت: مردم باید نسبت به مطالباتشان آشنا باشند و بدانند که نمایندگان آنها در شواری شهر چه وظایف، مسئولیت ها و تکالیفی دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, «تهران فردا»,


وی در ادامه عنوان کرد: با وجود اینکه برای اداره و روشن نگه داشتن چراغ شورای شهر تهران، در هر دقیقه بالغ بر ۴۰۰ هزار تومان هزینه می شود و علی رغم اینکه در شورای چهارم تعداد اعضا بیشتر شدند لکن عملکرد شورای چهارم به اندازه ی شورای سوم قابل قبول نیست.

,
,


رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای اسلامی شهر تهران گفت: لازم است به تعریف معیار و شاخص برای عملکرد اعضای شورا پرداخته شود تا موازنه بین حق و تکلیف برای نمایندگان مردم در شورای شهر برقرار گردد.

,
,


آباد همچنین افزود: اقتصاد مقاومتی در مقام اقدام و عمل می تواند مشکلات اجتماعی – اقتصادی را حل نماید و از بروز بحران های اجتماعی و بزهکاری هایی که منشا آن فقر فرهنگی و اقتصادی می باشد جلوگیری نماید.
وی در پایان خاطرنشان کرد: از این رو در راستای اصلاح نگرش اجتماعی به مباحث اقتصادی لازم است ارزش های اجتماعی با سطح اقتصادی جامعه همگن شود.

,
,
,


انتهای متن/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه