اخبار داغ

پای گذاشتن در راه موفقیت با تلاش و پشتکار/

درآمد زایی دو جوان میانه ای خوش ذوق با پوست چوب+تصاویر

درآمد زایی دو جوان میانه ای خوش ذوق با پوست چوب+تصاویر
دو جوان میانه ای با ساخت وسایل دکوری و تزئینی با استفاده از پوست چوب، اقدام به راه اندازی کارگاه تولیدی و درآمد زایی از این طریق کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  میانا، آقایان عباس زاده و مولائی دو جوان میانه ای بعد از ساخت یک کلبه چوبی با استفاده از پوست خشکیده درخت حیاط خانه خود، با استقبال و تشویق اطرفیان مواجه شده و بعد از آن اقدام به ساخت چندین نمونه از این کار کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  میانا,

این دو جوان خلاق و با سلیقه هم اکنون با اجاره محلی به عنوان کارگاه کوچک خانگی با جمع آوری پوست درختان بلااستفاده از نجاری های سطح شهر، تنها با استفاده ابزار و وسایل ساده همچون قیچی و چسب، تولید خود را افزایش داده، بطوری که توانسته اند از طرف اداره آموزش و فنی و حرفه ای شهرستان میانه موفق به اخذ مدرک صنایع دستی شوند.

,

در این کارگاه خانگی پوست چوب های خشکیده توسط این افراد به تیکه های کوچک و بزرگ به تناسب نوع کار برش داده می شود و ظرافت خاصی بروی طرح هایی که کاملاً ساخته ذهن خودشان است، نصب می گردد.

,

کارهای ساخته شده توسط این دوجوان عمدتاً کاربرد تزئینی و دکوری دارد، امام در ساخت آنها از وسایل دور ریختنی همچون قوطی های کنسرو و درب بطری و مواد زائد پلاستیکی بشکل بسیار زیبایی استفاده شده است.

,

نمونه کارهای آقای عباس زاده و مولائی در ماه های اخیر در جشنواره هاو نمایشگاه های دایر در سطح منطقه با استقبال فراوانی روبه شده است که قرار است در این راستا نشان طلای کشوری نیز از سوی سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی و همچنین شیوه جدید کار در صنایع دستی در سازمان فنی و حرفه ای به نام این دو جوان ثبت گردد.

,

این دو جوان حال توانسته اند با تلاش و پشتکار ضمن اشتغال زایی و تامین زندگی خود در صورت اندک حمایت مسئولین به فکر گسترش کارگاه و جذب افراد دیگر به منظور کارآفرینی در این راستا نیز باشند.

,

۱

, ۱,

 ۲

, ۲,

 ۳

, ۳,

 ۴

, ۴,

 ۵

, ۵,

 ۶

, ۶,

 ۷

, ۷,

 ۸

, ۸,

۹

, ۹,


انتهای پیام/م
 

,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه