اخبار داغ

مجموعه پوسترهای سیر نمایشگاهی +نحوه خرید

جنگی که نمی بینیم؛ مرد عنکبوتی

جنگی که نمی بینیم؛ مرد عنکبوتی
کتابهای مرد عنکبوتی، انیمیشن، فیلم سینمایی، لباس، تخت خواب، پارچه و لوازم التحریر، محصولاتی است که از مرد عنکبوتی به بازار آمده است. تا کنون ۴۴ بازی ویدیوئی و ۸ انیمیشن و صدها داستان مصور از این شخصیت تولید شده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای اصفهان، مجموعه پوسترهای «جنگی که نمی بینیم!» پژوهشی پیرامون شخصیت های انیمیشنی و مخرب غربی است که در آن ۲۰ شخصیت کارتونی و کمپانی های بزرگ انیمیشن سازی مورد تحقیق و بررسی قرار گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای اصفهان،,

گفتنی است، این سیر نمایشگاهی کاری از موسسه «فرهنگ اول» است که نسخه پیش نمایش آن به مرور در پایگاه خبری تحلیلی ندای اصفهان نیز منعکس خواهد شد. هر شخصیت در قالب یک اینفوگرافی معرفی شده است.

,

برای تهیه سیر نمایشگاهی «جنگی که نمی بینیم؟!» می توانید به سایت farhangeaval.ir مراجعه نمایید و یا با شماره ۰۳۱۹۵۰۱۹۵۹۰ تماس بگیرید.

, farhangeaval.ir,

کانال تلگرام فرهنگ اول: @farhangeaval_ir

,

مرد عنکبوتی (Spiderman)

, مرد عنکبوتی (Spiderman),

مرد عنکبوتی فردی است که نسبت به دنیا تمایل چندانی ندارد و به حداقل آن رضایت داده است و هدفش نجات مردم است. لباس مرد عنکبوتی برگرفته از پرچم ایالات متحده آمریکا می باشد که در واقع قهرمان خیالی داستان برخاسته از سرزمین موعود خود است تا چهره سازی دروغینی برای این کشور به نمایش بگذارد.

,

این شخصیت که از سال ۱۹۶۲ تولد یافت، یک منجی است که بدون هیچ گونه ابزار یا وسایلی با نیروهای شر مبارزه می کند.

,

«استن لی» که به عنوان فرد اصلی مرد عنکبوتی به شمار می رود از یک خانواده یهودی الاصل متولد شده است و هم اکنون یکی از هنرمندان صنعت هالیوود است.

,

کتابهای مرد عنکبوتی، انیمیشن، فیلم سینمایی، لباس، تخت خواب، پارچه و لوازم التحریر، محصولاتی است که تا کنون از مرد عنکبوتی به بازار آمده است. تا کنون ۴۴ بازی ویدیوئی و ۸ انیمیشن و صدها داستان مصور از این شخصیت تولید شده است.

,

استفاده از تار عنکبوت یکی از موارد قابل توجه در شخصیت مرد عنکبوتی است؛ خداوند در قرآن کریم می فرماید: «انّ اوهن البیوت لبیت العنکبوت لو کانوا یعلمون» (قطعا سست ترین خانه ها، خانه عنکبوت است اگر می دانستند). اما در ماجراهای مرد عنکبوتی می بینیم که تار عنکبوت آنقدر محکم است که حتی یک کامیون را هم می تواند نگه دارد و او را از این ساختمان به آن ساختمان ببرد و این در حالی است که واقعیت این گونه نیست.

,

کمپانی مارول کامیکس در ساخت منجی خود گرایشات لیبرالیسم (آزادی مطلق) و امپریالیسم (سلطه طلبی)، منجی سازی (مانند شخصیت های بت من و سوپرمن)،صهیونیسم و شیطان پرستی را دنبال می کند.

,

اگر در حرکت دست مرد عنکبوتی دقت شود علامت شیطان پرستی در هنگام پرتاب تار کاملا مشهود است که یکی از پیامدهای مخرب مرد عنکبوتی همین ترویج علائم است.

,

یکی دیگر از پیامدهای مخرب آن تبدیل شدن به یک قهرمان بدون هیچ تلاش و کوششی توسط یک عنکبوت آلوده به رادیو اکتیو است، ترویج بی بند و باری، ترویج روحیه خشونت و پرخاشگری، و ایجاد شبهه در اعتقادات و منجی سازی دروغین از دیگر آثار مخرب این شخصیت است.

,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه