اخبار داغ

با امضای قرارداد دو ساله با ذوب آهن؛

آقای گل لیگ دوم به لیگ برتر فوتبال ایران پیوست

آقای گل لیگ دوم به لیگ برتر فوتبال ایران پیوست
یاسر فیضی بازیکن سابق تیم شهرداری کامیاران با قراردادی دو ساله به تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان پیوست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شاهوخبر؛ آقای گل لیگ دسته دوم کشور در فصل جاری با توجه به پایان بازی های لیگ دسته دوم کشور و نتایجی خوبی که توسط تیم اکسین کرج به دست آمده بود،مورد توجه تیم های لیگ برتری قرار گرفت که نهایتا با امضا قراردادی دوساله به تیم ذوب آهن پیوست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاهوخبر,

رئیس اداره ورزش وجوانان کامیاران امروز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ما در این باره عنوان داشت: این دستاوردی بسیار مهم برای فوتبال کامیاران است، زیرا که بعد از سال ها فراز و نشیب فوتبال این شهرستان و وجود استعدادهای درخشان بالاخره توانایی های این فوتبالیست مورد توجه قرار گرفت و به تیمی درلیگ برتر فوتبال ایران رفت.    

,

رضا باجلانی اضافه کرد: آقای گل شدن در هر لیگی نشان از توانایی ها و توانمندی های یک بازیکن فوتبال دارد و مربیان ذوب آهن این مساله را به خوبی دانسته و یاسر فیضی را مجاب کردند که به این تیم بپیوندد؛ به عنوان کسی که سال ها پویایی و بالندگی یاسر را از نزدیک دیده ام، طبعا آینده حرفه ایی او را به روشنی درک می کنم.  

,

وی درباره بازی فیضی در اکسین کرج خاطرنشان کرد: یاسر پس از پایان بازی های مرحله اول لیگ دسته دوم به تیم اکسین البرز که به مرحله دوم لیگ راه یافته بود پیوست و با ارائه توانمندی های خود موفق شد به عنوان بازیکن ثابت در این تیم بازی کرده و از مهره هایی باشد که باعث شدند این تیم کرجی به لیگ دسته اول کشور برسد.

,

گفتنی است، یاسر فیضی اواخر هفته گذشته با حضور در باشگاه ذوب آهن اصفهان قراردادی دو ساله با این تیم امضا نمود تافصل شانزدهم لیگ برتر را زیر نظر یحیی گل محمدی به میدان برود. وی ۲۴ سال سن دارد و فصل گذشته با ۱۹ گل زده آقای گل لیگ دسته دوم کشور شد.

,

انتهای پیام/م

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه