اخبار داغ

پیشتازی مردم خمینی شهر در امور خیریه ای؛

خیرین تاکنون ۱۷میلیارد تومان برای بیمارستان ساعی خمینی شهر هزینه کرده اند

خیرین تاکنون ۱۷میلیارد تومان برای بیمارستان ساعی خمینی شهر هزینه کرده اند
۹سقف ساختمانی پروژه بیمارستان ساعی با آماده و ۳۶هزار متر زیربنا ایجاد شده که خیرین تاکنون ۱۷میلیارد تومان برای بیمارستان ساعی خمینی شهر هزینه کرده اند و این پروژه ۳۰درصد پیشرفت داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از قلمکده،به همت خیرین سلامت و دست اندرکاران ساختمان بیمارستان ساعی نشستی با حضور مسئولین استان و شهرستان و برخی از خیرین خمینی شهری همراه با ضیافت افطاری برگزار شد، دعوت شدگان به این جلسه از پروژه ساختمانی بیمارستان خیرساز ساعی بازدید کرده و در پایان دیدگاه ها و نظراتی را مطرح کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قلمکده,

طالبی ناظر پروژه با ارائه گزارشی از روند این پروژه گفت: شروع کار طراحی نقشه های بیمارستان در شهریورماه۹۲ انجام گرفته که ساختمان بیمارستان ۳۰درصد پیشرفت داشته و در حدود ۳۶هزار متر زیر بنا احداث شده و کلیه فضاهای لازم پزشکی، خدماتی، تاسیساتی پیش بینی شده است.

,

در ادامه گلشنی مشاور پروژه نیز اضافه کرد: ساختمان اصلی و تخصصی بیمارستان ۳۰۰ تختخوابی شامل بخش های اورژانس، دیالیز، درمانگاه تخصصی و کلینک های موردنیاز، بستری جراحی داخلی زنان و مردان، مامایی، اطفال، NICU، CCU، ICU، آنژیوگرافی و… پیش بینی شده است.

,

وی با بیان اینکه ۹سقف ساختمان طراحی و ساخته شده تصریح کرد: از امتیازات برجسته نقشه این بیمارستان داشتن باند هلی برد بوده و ساختمان مکمل نیز مربوط به خدمات دارویی، کافی شاپ، و مجموعه های رفاهی پیش بینی شده است.

,

همچنین فرماندار شهرستان خمینی شهر با تشریحی بر روند فعالیت های مربوط به بیمارستان های شهرستان گفت: از ویژگی های خمینی شهر داشتن خیرین متعدد در زمینه های پزشکی، فرهنگی، ورزشی، علمی و… است.

,

احمد رضوانی از مسئولین استانی حمایت بیشتر، ارائه تسهیلات لازم و سرعت بخشی به امور اداری را خواستار شد و اظهار کرد: تاکنون در حدود ۱۷میلیارد تومان برای بیمارستان ساعی از سوی خیرین هزینه شده و از بیمارستان هایی که دولت ساخت آن را برعهده میگیرد پیشرفت بسیاری داشته است.

,

در ادامه این نشست علیرضا یوسفی گفت: دانشگا علوم پزشکی با همکاری و مساعدت لازم در کنار خیرین حضور داشته و ظرفیت موجود می تواند بیشتر از ظرفیت های شهرستان باشد تا با پذیرش بیماران خارج از شهرستان نیز به اقتصاد منطقه کمک کند.

,

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان اظهار کرد: استانداردهای لازم باید در نقشه های ساختمانی لحاظ شود و با مساعدت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای اخذ تاییدیه های مربوط به نقشه های بیمارستان ساعی تلاش خواهیم کرد تا نیازی به انجام مراحل بلندمدت وزارتخانه نباشد و همه نقشه ای طراحی شده در استان ساماندهی شوند.

,

وی افزود: اولویت باید در جهت بخش هایی باشد که در راه اندازی بیمارستان کمک می کنند و با پشتوان خیرین خمینی شهر و انگیزه موجود در ساخت چنین بیمارستانی به زودی شاهد راه اندازی سومین بیمارستان بزرگ استان می شویم و باید وارد فاز جذب نیروی انسانی لازم شد.

,

همچنین حسین سیستانی گفت: خیرین استان اصفهان در کشور زبانزد هستند و در حال حاضر در حدود ۵۰۰خیریه فعال در استان در زمینه های مختلف فعالیت دارند که آثار زیادی را به جای گذاشته است.

,

وی افزود: احداث ساختمان ها و مراکز درمانی صدقه جاریه ای است کهه آثار و برکاتش به خیرین و نسل های آینده جامعه نیز خواهد رسید و کار بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

,

معاون توسعه مدیریت و منابع نیروی انسانی استانداری اصفهان با تاکید بر اینکه مردم خمینی شهر در امور خیریه پیشتاز هستند، تصریح کرد: در این شهرستان همیشه شاهد کارهای جدید و پویایی هستیم که با انگیزه های انسانی و الهی، اقدامات عام المنفعه و خیریه ای توسط مردم این خطه انجام می شود.

,

وی با بیان اینکه دولت ها محدودیت هایی دارند اضافه کرد: منابع موجود در کشور محدود است و در همه کشورهای دنیا بست به نوع فرهنگ کارهای خیریه ای وجود داشته که در ایران این قبیل کارها ابعاد معنوی را نیز همراه دارد.

,

سیستانی ادامه داد: کارها باید متکی به مردم باشد و نباید چشم ها و دست ها فقط به سمت دولت برود، باید توجه به مشارکت مردم بیشتر و توقعات از دولت کمتر شود که با آغاز اقتصاد مقاومتی و جدیت درباره این موضوع شکل گرفت، شاهدتحولی در سالهای آینده هستیم.

,

وی یکی از افتخارات دولت تدبیر و امید را طرح کم نظیر تحول نظام سلامت برشمرد و خاطرنشان کرد: این طرح آبروی نظام و دولت یازدهم شد و باعث آرامش و امنیت خاطر مردم و بیماران دردمندانی شد که به دلیل هزینه هایی قادر به حل مشکلات و درمان بیماری ها نبودند.

,

معاون استاندار اصفهان اظهار کرد: با وجود طرح نظام سلامت همه پروژه های درمانی استان با سرعت بیشتر به بهره برداری خواهد رسید و با توجه به نیاز و نگاه بلندنظرانه طرح نظام سلامت به انجام خدمات جامعه، مردم و استان دارد که سهم بهداشت و درمان در مقیاس ملی و استانی قابل توجه خواهد بود.

,

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان گفت: در این مرکز شاهد افتتاح عمل جراحی قلب باز خواهیم بود که این کار پس از مرکز استان در این شهرستان برای اولین بار صورت خواهد پذیرفت.

,

حمیدرضا طلوعی در ادامه افزود: امیدواریم در شهرستان خمینی شهر شاهد برپایی بیمارستانی بزرگ و مجهز در قالب تمامی امکانات پزشکی و درمانی در خور شان و جایگاه مردم شهید پرور این شهرستان باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه