اخبار داغ

حدیث معنادار دیدار دیروز رهبر انقلاب با مسئولان نظام؛

نحوه مقابله با نفوذ دشمن از دیدگاه احادیث امامان متقین

نحوه مقابله با نفوذ دشمن از دیدگاه احادیث امامان متقین
یکی از حواشی جالب این مراسم، حدیث معناداری بود که در حسینیه امام خمینی (ره) و پیش چشم همه مسئولان و کارگزاران مدعو نصب شده بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فریادها، رهبر معظم انقلاب در دیدار عصر روز گذشته خود با کارگزاران نظام که در محل حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی فریادها,

بی‌انگیزگی، غفلت، بی‌خیالی و غرور را ازجمله‌ پرتگاه های خطرناک برای مدیران دانستند و اظهارداشتند: اگر مسئولان از خود مراقبت نکنند و مبتلا به این گناهان شوند، مراحل بعدی و خطرناک‌تر، کم آوردن در بزنگاه‌ها، ابتلا به نفاق و تکذیب نعمت‌های الهی است.

,

رهبر انقلاب اسلامی تصور غلط برخی از مسئولان اشاره کردند و افزودند: برخی تصور می‌کنند که علت خصومت آمریکا با ایران، تحریک‌ها و ستیزه‌گری جمهوری اسلامی است؛ درحالی‌که آنها بودند که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، با بدگویی، تحریم، طلبکاری و پناه دادن به دشمن ملت ایران، بنای دشمنی و ستیزه را گذاشتند.

,

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تأکید بر مقابله‌ جدی با هرگونه کارشکنی آمریکا خطاب به مسئولان تأکید کردند: حق گرفتنی است؛ آن هم از گرگی مثل آمریکا که باید حق را از دهانش بیرون کشید.

,

یکی از حواشی جالب این مراسم، حدیث معناداری بود که در حسینیه امام خمینی (ره) و پیش چشم همه مسئولان و کارگزاران مدعو نصب شده بود. امیرمؤمنان حضرت علی (ع) در این حدیث که گزیده ای از خطبه هفتم نهج البلاغه، پیرامون نکوهش دشمنان و تبیین راههای نفوذ شیطان به نفس انسان است، می فرمایند: «اِحْذَرُوا عَدُوّاً نَفَذَ فِى الصُّدُورِ خَفیّاً وَ نَفَثَ فِى الآذانِ نَجیّاً». از آن دشمنى بپرهیزید که در سینه ها مخفیانه نفوذ و در گوش ها آهسته نجوا می‌‎کند.

,

????? ??????? ????

, ????? ??????? ????, ????? ??????? ????,

انتهای پیام/رض

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه