اخبار داغ

امام جمعه اهل سنت هامون:

حضور محمد نوری زاد در سیستان وحدت منطقه را خدشه دار می کند

حضور محمد نوری زاد در سیستان وحدت منطقه را خدشه دار می کند
امام جمعه اهل سنت شهرستان هامون اظهار داشت: حضور عوامل فتنه از قبیل محمد نوری زاد در سیستان، به وحدت منطقه آسیب بزرگی می رساند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مولوی عبدالله حسن زهی به خبرنگار پایگاه خبری اوشیدا گفت: با توجه به ارتباط محمد نوری زاد با اجانب و شبکه های بیگانه حضور وی در منطقه نه تنها به صلاح مردم نیست بلکه آسیب شدیدی به وحدت و اتحاد مردم می رساند که در این راستا هوشیاری مردم و مسولان ضروری می باشد.

وی با عنوان اینکه هویت نوری زاد برای همگان آشناست افزود: با توجه به عملکرد قبلی نوری زاد و ایجاد شایعات و دروغ پراکنی علیه نظام و مصاحبه های وی باید از ورود وی به سیستان جلوگیری به عمل می آمد چرا که این افراد تنها به دنبال ایجاد تفرقه می باشند.

حسن زهی خاطر نشان کرد: تاریخچه زندگی نوری زاد و ارتباط آن با سران فتنه و حمایت همه جانبه از سوی آنان نشان از اعزام وی به منطقه سیستان از سوی فتنه گران دارد تا حضور خود را در همه جا نمایان کنند.

وی بیان داشت: تمامی مردم سیستان با توجه به طرز فکر نوری زاد و عوامل وابسته به وی موظف به دوری از چنین افرادی هستند چرا که این افراد به شدت برای امنیت فکری مردم و منطقه خطرناک هستند.

وی تاکید کرد: امروزه دنیای اسلام به شدت نیازمند وحدت و همدلی است بنابراین حضور افرادی از قبیل نوری زاد در منطقه به هیچ عنوان قابل اغماض و چشم پوشی نیست چرا که وجود وی آرامش منطقه را برهم می زند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اوشیدا ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه