اخبار داغ

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم خبر داد:

سرقت گوشی در یکی از مدارس/ سوء استفاده متهم از اطلاعات شخصی در تلگرام

سرقت گوشی در یکی از مدارس/ سوء استفاده متهم از اطلاعات شخصی در تلگرام
فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم گفت: شاکی در اظهاراتش اشاره کرد که پس از گذشت چند روز از مفقود شدن گوشی ام که توسط پسرم به مدرسه برده شده بود از طریق اعضای خانواده و دوستانم متوجه شدم فردی ناشناس با انتشار پیام هایی از طرف اینجانب در شبکه اجتماعی تلگرام سبب ایجاد مزاحمت برای مخاطبینم و ریخته شدن آبروی بنده شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ عبدالله زاده پاشاکی، فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم در گفت وگو با خبرنگار سرویس اجتماعی رباط نیوز، با اشاره به سرقت یک تلفن همراه و سو استفاده از آن در شبکه های اجتماعی اظهار کرد: در پی مراجعه فردی به هویت «ب م» به همراه یک فقره مرجوعه قضایی با موضوع سرقت گوشی تلفن همراه و سوء استفاده از شبکه های اجتماعی گوشی وی موضوع در دستور کار این یگان قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رباط نیوز,

شاکی در اظهارات خود بیان داشت: پس از گذشت چند روز از مفقود شدن گوشی ام که توسط پسرم به مدرسه برده شده بود از طریق اعضای خانواده و دوستانم متوجه شدم فردی ناشناس با انتشار پیام هایی از طرف اینجانب در شبکه اجتماعی تلگرام سبب ایجاد مزاحمت برای مخاطبینم و ریخته شدن آبروی بنده شده است و جهت جلوگیری از سوء استفاده های بعدی شاکی و خواستار پیگیری هستم.

,

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم به رباط نیوز گفت: در این راستا با اقدامات و بررسی های فنی و تخصصی شماره تلفن متهم استخراج که با شناسایی مالک خط توسط پسر شاکی و تطابق عکس پروفایل بکاررفته روی خط شاکی و خط، متهم به نام «م ب» به آدرس پرند که نامبرده با شگردهای خاص پلیسی دستگیر و به این پلیس فتای شهرستان دلالت شد.

,

متهم که ابتدا منکر عمل انجام شده بود پس از مشاهده مستندات پرونده و مواجهه حضوری با شاکی لب به اعتراف گشوده و بیان داشت: شاکی پدر همکلاسی ام است و بعلت انگیزه های شخصی و کنجکاوی و اثبات توانایی گوشی او را را از داخل کیفش در مدرسه سرقت و سپس با سوء استفاده از شبکه اجنماعی تلگرام نصب شده روی گوشی وی برای مخاطبین وی ایجاد مزاحمت نمودم.

,

رییس پلیس رباط کریم تأکید کرد: پرونده پس از تکمیل گزارشات نهایی به همراه متهم به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رباط کریم ارسال شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه