اخبار داغ

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار البرز:

اجرای ۷۰ درصد مصوبات رفع موانع تولید البرز/لزوم توجه بانک ها به دغدغه واحدهای تولیدی

اجرای ۷۰ درصد مصوبات رفع موانع تولید البرز/لزوم توجه بانک ها به دغدغه واحدهای تولیدی
در راستای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان البرز ۳۲۳ مصوبه داشته ایم که ۷۰ درصد آنها اجرایی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از البرز ۲۴ معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار البرز در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز که عصر چهارشنبه با حضور رئیس کل بانک مرکزی در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد گفت: در هفته ۲ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در راستای اقتصاد مقاومتی در البرز برگزار می شود و با حضور مدیران شعب بانک ها، دغدغه واحدهای تولیدی که با مشکل تولید مواجه هستند مورد بررسی و رسیدگی قرار می گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, البرز ۲۴ ,

عبدالله کامکار افزود: طی جلساتی بازدید از واحدهای تولیدی به عمل آمده و مدیران اجرایی در این اماکن حضور یافته و با نحوه فعالیت های بخش ها اشنا می شوند تا بتوانند مشکلات آنها را برطرف نمایند.

,

وی اظهار داشت: در راستای رسیدگی به امور و دغدغه واحدهای تولیدی مباحث فراوانی وجود دارد و بسیاری از این واحدها تقاضای حضور در جلسه داشتند تا بتوانند دغدغه های خود را بیان کنند اما نمایندگانی از جهاد کشاورزی، اتاق بازرگانی و صنعت و معدن برای بیان مشکلات این قشرها در کارگروه حضور دارند.

,

کامکار تصریح کرد: در راستای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان البرز ۳۲۳ مصوبه داشته ایم که ۷۰ درصد آنها اجرایی شده و تقاضای ما بر این است که در بن بست هایی که واحدهای تولیدی با آن مواجه می شوند و در پاره ای مواقع به ستاد رفع موانع ملی ارسال می شود اختیارات مدیران بانک ها به گونه ای باشد که در جلسات به چالش کشیده نشویم.

,

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار البرز در خاتمه با بیان اینکه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید برای بیان دغدغه های واحدهای تولیدی است خاطر نشان داشت: اگر هر دستگاهی بخش نگری خاص خود را داشته باشد قوانین کارگروه رفع موانع تولید به چالش کشیده خواهد شد.

,

انتهای پیام/رض

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه