اخبار داغ

رئیس جدید دادگستری شهرستان دلیجان معرفی شد+عکس

رئیس جدید دادگستری شهرستان دلیجان معرفی شد+عکس
رئیس قوه قضاییه با صدور حکمی غلامرضا شریعتی را به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان دلیجان در استان مرکزی معرفی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پیام دلیجان؛ در مراسمی با حضور حجت الاسلام قاسم عبدالهی رئیس کل دادگستری استان مرکزی و جمعی دیگر از معاونان این اداره کل و مسئولان شهرستانی برگزار و غلامرضا شریعتی به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان دلیجان معرفی و منصوب شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیام دلیجان؛, پیام دلیجان؛,  در مراسمی با حضور حجت الاسلام قاسم عبدالهی رئیس کل دادگستری استان مرکزی و جمعی دیگر از معاونان این اداره کل و مسئولان شهرستانی برگزار و غلامرضا شریعتی به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان دلیجان معرفی و منصوب شد.,

 

,

 

,

در این مراسم از زحمات هادی ملکی، رئیس سابق دادگستری این شهرستان در مدت تصدی  تقدیر و تشکر گردید.

,

, ,

 

,

رئیس کل دادگستری استان مرکزی در این مراسم اظهار کرد: مهمترین رهاورد قضاوت مبتنی بر شریعت مقدس اسلامی،حفظ اعراض ،نفوس و اموال عموم مردم می باشد.

,

 

,

حجت الاسلام قاسم عبدالهی از رفع اطاله دادرسی ،دقت در رسیدگی ها، توجه دقیق به ادله طرفین ،پیشگیری از وقوع جرایم و تخلفات و همچنین تحقق عدالت اسلامی به عنوان مهمترین وظایف و اهداف دستگاه قضایی اسلامی نام برد.

,

 

,

وی با اشاره به وضعیت دادگستری استان مرکزی، افزود: 12 اداره دادگستری در سطح شهرستان‌ها و سه حوزه قضایی  دربخش استان مرکزی مشغول به فعالیت هستند که شایعاتی مبنی بر حذف این حوزه‌ها را تکذیب می‌کنیم.

,  , در, بخش استان مرکزی مشغول به فعالیت هستند که شایعاتی مبنی بر حذف این حوزه‌ها را تکذیب می‌کنیم.,

, ,

 

,

رئیس‌کل دادگستری استان مرکزی با بیان اینکه با کمبود شدید نیروی انسانی روبرو هستیم و مشکلات مالی اجازه توسعه حوزه‌های قضایی را نمی‌دهد، اظهار کرد: در حال حاضر 155 شعبه اعم از دادگاه، دادسرا، بازپرسی، دادگاه‌های کیفری و تجدیدنظر در استان فعال هستند، همچنین 207 قاضی، 756 همکار اداری، 165 شعبه شورای حل اختلاف در استان فعالیت می‌کنند که از این 165 شعبه، 93 شعبه شهری و 63 شعبه روستایی است.

,

 

,

وی با اشاره به اینکه از 172 موسسه داوری به ثبت رسیده نیز 95 موسسه فعال هستند، تصریح کرد: 593 وکیل و 739 کارشناس رسمی دادگستری در استان فعالیت می‌کنند، علاوه بر این در برخی رشته‌ها کمبود وجود دارد که از خبرگان به جای کارشناسان استفاده می‌شود.

,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه