اخبار داغ

به بهانه انتصاب غلامرضا شریعتی به استانداری خوزستان

از کوزه همان برون تراود که در اوست‏!

از کوزه همان برون تراود که در اوست‏!
از جمله سخنانی که زیاد مطرح شده وبیشتر جنبه طنز وکنایه دارد ، این است که برخی از صاحب سخنان واهالی قلم ورسانه ، از دولت جناح گرا ، جناح مدار وجناحی عمل کننده تدبیر وامید ، که جناحی ترین دولت تاریخ انقلاب اسلامی است ؛ توقع انتصاب یک فرد فراجناحی برای استانداری خوزستان را دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رهیاب نیوز:بسمه تعالی

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب نیوز,
 
,
به بهانه انتصاب غلامرضا شریعتی به استانداری خوزستان :
,
 
,
از کوزه همان برون تراود که در اوست‏!
,
 
,
ضمن اینکه انتصاب جناب آقای غلامرضا شریعتی یکی از همشهریان فرهیخته وگرامی به سمت استانداری استان خوزستان را به فال نیک می گیریم ، و به ایشان تبریک وتهنیت گفته وبرایش از درگاه خداوند سبحان توفیق روز افزون در امر خدمت
,
صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ومردم شریف استان خوزستان مسئلت می نمائیم ، وامیدواریم سریازی وظیفه شناس ومطیع مقام عظمای ولایت باشد ؛ به همین مناسبت با توجه به حواشی موجود چند جمله ای کتابت می شود .
,
 
,
از زمانی که آقای مقتدایی استاندار اصلاح طلب دولت تدبیر وامید ، از سمت استانداری خوزستان برکنارشده اند ، حرفهای عجیب وغریبی در رسانه ها واز زبان برخی مسئولین ، تحلیل گران ، کارشناسان ونمایندگان مجلس بیان شده که به نوبه خود قابل تأمل است .
,
 
,
از جمله سخنانی که زیاد مطرح شده وبیشتر جنبه طنز وکنایه دارد ، این است که برخی از صاحب سخنان واهالی قلم ورسانه ، از دولت جناح گرا ، جناح مدار وجناحی عمل کننده تدبیر وامید ، که جناحی ترین دولت تاریخ انقلاب اسلامی است ؛ توقع انتصاب یک فرد فراجناحی برای استانداری خوزستان را دارند !!!
,
 
,
دیگر حرف عجیب وغریب که از زمان شایعه شدن خبر استانداری آقای غلامرضا شریعتی تا به واقعیت گرائیدن این خبر ، زیاد شنیده شده این است ، که عده ای آقای شریعتی را یک فرد فرا جناحی میدانند . وعده ای هم از استاندارمنتخب دولت جناح گرای تدبیر وامید ، که صرفا برای پشیرفت وپیشبرد جناحی اهداف وبرنامه های دولت تدبیر وامیددر استان انتخاب شده وبطور متیقن یکی از ویژگی های ممتاز وعلت تامه انتخاب آقای شریعتی ، هم جنس وهفکر وهمراه وهم جناح بودن او با رئیس دولت ودیگر اعضای کابینه دولت تدبیر وامید است ، توقع وانتظار فراجناحی عمل کردن دارند !!!
,
 
,
فراجناحی به معنی مستقل بودن وعدم وابستگی ووادادگی به جناح های سیاست باز وسیاسی کار است ، فراجناحی به معنی در صراط مستقیم انقلاب اسلامی وقانون اساسی وخط ولایت حرکت کردن است . فراجناحی به معنی سکولار بودن یا عدم پابندی به اصول وآرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی   وعمله کدخدا وغرب گرایان نیست ، فراجناحی عمل کردن یعنی اینکه آقای شریعتی در عمل با بصیرت وگشاده رویی وآغوش باز ، از افراد شایسته واندیشمند انقلابی وارزشی و ولایتمدار ( انقلابی حزب اللهی ) که از پیروان راستین ولایت هستند ، که الحمدالله در استان خوزستان به اندازه کفایت وجود دارد  ، برای معاونین خود ومدیرکلی و فرمانداران شهرستانهای تابعه استفاده نماید . واگردربین اصلاح طلبان هم فردی پیدا شود که ، انقلابی ، ارزشی ،  استکبار وکدخداستیز ، پایبند به اصول وآرمانهای اسلام ناب محمدی و انقلاب اسلامی و در قول وعمل مطیع ولایت باشد و در خفا با سران فتنه وحامیان آنها ارتباط ودلبستگی نداشته باشد ، از او هم در پیشبرد اهداف مدیریتی است استفاده کند .
,
 
,
در حالیکه دولت مردان انتظار دارند ، از کوزه آنها همان برون تراود که در اوست‏! پس تمامی این حرفها که توقع داریم از کوزه حاوی آب لیمو گلاب بیرون بیاید خواب وخیالی بیش نیست . البته آرزوداشتن برای پیر وجوان عیب نیست .
,
 
,
 
,
الاحقرسید مختار موسوی
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه