اخبار داغ

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان خبر داد؛

سهمیه ۶۹۷نفری استخدام آموزش و پرورش خوزستان/این سهمیه جوابگوی خوزستان نیست

سهمیه ۶۹۷نفری استخدام آموزش و پرورش خوزستان/این سهمیه جوابگوی خوزستان نیست
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: با توجه به آمار بالای خروجی از استان قطعاً این سهمیه جوابگوی ما نخواهد بود و تنها می‌تواند تا حدودی خروجی را جبران کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اهواز نوین:مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از مجوز استخدام ۲۰هزار نیروی جدید در کل کشور خبر داد و گفت: سهمیه خوزستان ۶۹۷نفر است و حدود ۱۰هزار نفر از کل افراد از بین فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و با برگزاری آزمون جذب می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اهواز نوین,

وی با بیان اینکه این افراد برای اجازه تدریس باید در سایت سازمان سنج ثبت نام و پس از آزمون کتبی و مصاحبه های تخصصی به استخدام در می آیند اظهار کرد: داوطلبان مورد معاینات پزشکی نیز قرار می گیرند و پس از ورود باید به مدت یک سال دوره‌های مهارت‌های معلمی را در دانشگاه فرهنگیان طی کنند و بعد وارد آموزش‌وپرورش می‌شوند.

,

تقی‌زاده خاطرنشان کرد: جزئیات این استخدامی پس از تأیید از سوی سازمان سنجش از طریق شبکه‌های سراسری و جراید رسمی به اطلاع عموم خواهد رسید؛ بنابراین از مردم درخواست می‌شود که از مراجعه به ادارات و نواحی آموزش‌وپرورش خودداری کنند.

,

وی با بیان اینکه زمان آزمون استخدامی تابستان است، یادآور شد: جزئیات آزمون هنوز مشخص نشده است و طی روزهای آینده از سوی سازمان سنجش اعلام می‌شود. افرادی که از طریق این آزمون به استخدام آموزش‌وپرورش در آیند، از سال تحصیلی ۹۷-۹۶ فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

,

مدیرکل آموزش و پرورش درخصوص اینکه چرا افراد استخدام شده یکسال آینده به سر کلاس های می روند توضیح داد: این افراد باید یکسال در دانشگاه فرهنگیان دوره ببینند.

,

وی با بیان این‌که امسال اولین گروه از فارغ‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان استان به تعداد حدود ۹۰۰ نفر در رشته ابتدایی وارد مدارس می‌شوند، خاطرنشان کرد: همچنین حدود ۳۰۰ نفر دیگر که سال گذشته از طریق آزمون استخدامی جذب شدند، با توجه به گذراندن دوره یک‌ساله مهارت‌های معلمی، از سال تحصیلی جدید وارد مدارس می‌شوند.

,

تقی زاده در خصوص جبران بخشی از کمبود نیروی انسانی آموزش‌وپرورش با استخدامی جدید، گفت: با توجه به آمار بالای خروجی از استان قطعاً این سهمیه جوابگوی ما نخواهد بود و تنها می‌تواند تا حدودی خروجی را جبران کند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه