اخبار داغ

آفرود در شب برای نخستین بار در کشور به میزبانی جهرم برگزار شد

آفرود در شب برای نخستین بار در کشور به میزبانی جهرم برگزار شد
رئیس اداره ورزش و جوانان جهرم گفت: مسابقه اتومبیل‌رانی آفرود در شب برای نخستین بار در کشور با حضور 6 تیم از شهرستان‌های فارس به میزبانی جهرم برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پسین جهرم رحیم خداجو در گفت‌وگو با خبرنگار پسین جهرم با اشاره به حضور 6 تیم از شهرستان‌های استان فارس در نخستین مسابقه آفرود که برای نخستین بار در شب برگزار شده است، گفت:  این مسابقات با حضور 42 نفر شرکت کننده آقا و خانم از شهرستان‌های شیراز، ارسنجان، فسا، لارستان، مرودشت و جهرم برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پسین جهرم, پسین جهرم,

وی با اشاره به اینکه این مسابقات در دو کلاس 2500 و 3500 سی سی برگزار شد، افزود: در کلاس 2500 سی سی سعید ستاری از شیراز، عباس زارعی از جهرم و محمد کدخدایی از شیراز به ترتیب اول تا سوم شدند.

,

رئیس اداره ورزش و جوانان جهرم ادامه داد: در کلاس 3500 سی سی نیز مقام اول به سجاد دبیری از شیراز رسید و سهیل احمدی از لار و سعید ستاری از شیراز رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند.

,

خداجو تصریح کرد: در کلاس بانوان نیز حاجیان جعفری، فاطمه نظر و مریم حقایقی هر سه از شیراز موفق به کسب مقام های اول تا سوم شدند.

,

وی به استقبال بیش از 10 هزار تماشاگر از مسابقات آفرود شهرستان جهرم اشاره کرد و گفت: توسعه این مسابقات در شهرستان از اهداف برگزاری مسابقه آفرود بود که امیدواریم به همت مسئولان با راه‌اندازی پیست اتومبیل‌‌رانی بتوانیم یک فضای مناسب را برای مشتاقان به این رشته ایجاد کنیم.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه