اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه سبزوار؛

حل مشکلات اقتصادی با اتکا به ظرفیت های درونی امکان پذیر است

حل مشکلات اقتصادی با اتکا به ظرفیت های درونی امکان پذیر است
فرمانده سپاه ناحیه سبزوارگفت: برای رفع مشکلات اقتصادی باید در درون نظام اقتصادی به فکر اصلاح بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ پاسدار امین اله مظلوم در گفتگو با بصیر سبزواربا بیان اینکه راه حل مشکلات اقتصادی در داخل کشور است اظهارداشت: مبارزه با فساد باید در اولویت کاری دولت برای رفع مشکلات اقتصادی باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بصیر سبزوار,

 

,

وی با اشاره به افشای فیش های نجومی بیان داشت: متاسفانه برخی از مدیران  خود را مستحق دریافت حقوق های ده ها میلیونی می دانند و در ازای برداشت های بی حد و مرز خود حاضر به عذر خواهی از جامعه نیستند.

,

 

,

مظلوم ادامه داد: مردم ایران در بسیاری از شرایط بیشترین سختی ها را برای دفاع از اسلام و انقلاب تحمل کرده اند و امروز برخی می خواهند با این نوع حرکات سبب یأس و نا امیدی مردم از انقلاب شوند.

,

 

,

فرمانده سپاه ناحیه سبزوار تزلزل نظام استکباری را به برکت خون شهدا دانست و تاکید کرد: عظمت و اقتدار خیره کننده ملت ایران نیز حاصل جانفشانی شهدا است و این انقلاب قطعا زمینه ساز عظمت اسلام و ذلت جهان خواران خواهد شد.

,

 

,

وی با بیان اینکه امروز نیز برخی مانند زمان جنگ تحملی در صدد ایجاد شبهه برای حضور ما در سوریه ، عراق ، لبنان و فلسطین هستند تشریح کرد: این افراد یا غافل هستند و یا عامل دست دشمن و می خواهند که نقشه دشمن عملی شود.

,

 

,

مظلوم به بصیر ت والای شهدا اشاره کرد و افزود: شهدا با بصیرت خود نقشه شوم دشمن را شناخته و در برابر آن ایستادند.

,

 

,

فرمانده سپاه ناحیه سبزوار با بیان اینکه منشاء ایجاد گروههای تروریستی  استکبار با همکاری حکام منطقه نظیر رژِیم آل سعود است تاکید: کرد: چگونه می شود کشوری که خود حامی اصلی تروریسم و به وجود آورنده گروهک هایی نظیر داعش است امروز در فکر مبارزه با آن باشد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه