اخبار داغ

ضدحال مجری صداوسیما به عوامل شبکه جم +عکس

ضدحال مجری صداوسیما به عوامل شبکه جم +عکس
مجری صداوسیما با انتشار دو اسکرین شات از مکالمه یکی از عوامل این شبکه گفت: چندین بار پیام هایی مبنی بر ارائه رزومه به این شبکه دریافت کردم و توجهی نکردم؛ اما در آخرین مورد شخصی که ظاهرا از تصویربرداران یا مونتورهای این شبکه بود و من شناختی از وی نداشتم؛ از طریق تلگرام پیشنهاد همکاری داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد پورعبداله فرشبافی اظهار داشت: قصد نداشتم این موضوع را رسانه ای کنم؛ اما پیوستن برخی بازیگران و هنرمندان به این شبکه متاسفانه ذهنیت مردم را  نسبت به قشر رسانه ای تغییر می دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی ادامه داد: در جریان هستم که تعداد کسانی که پیشنهاد این شبکه و امثال آن را نپذیرفته اند بیشتر از چند هنرمند تاریخ مصرف گذشته است که مرعوب وعده های سرخرمن آنها شده اند.

,

 

,

, ,

 

,

این مجری تلویزیون  اظهار داشت: اگرچه شرایط نابسامان اقتصادی بر فرهنگ، هنر و رسانه هم تاثیر گذاشته، اما مقاومت خواهیم کرد و به بازی های رسانه ای پناه نخواهیم برد.

,

 

,

عضو باشگاه هنرمندان دینی گفت: این شبکه ها با خرید، دوبله و پخش بی محتواترین و غیراخلاقی ترین سریال ها فقط به فکر جیب خود هستند و با تبیین مثلث های عشقی و خیانت می خواهند قبح این مسائل را در جامعه از بین ببرند.

,

 

,

وی گفت: ما فرزندان ستارخانیم که خاک می خوریم و خاک نمی دهیم و امروز حفاظت از مرزهای فرهنگ و رسانه به اندازه محافظت از حرم آل الله اهمیت دارد.

,

 

,

مدیر عامل بنیاد فرهنگی شهیدان پورعبداله فرشبافی اظهار داشت: در مقابل خون شهدا مسئولیم و نباید آتش رسانه ای دشمن را شعله ور کنیم.

,

 

,

گفتنی است برخی چهره های هنری بدون توجه به تامین آینده شغلی و اقامتی و با زیر پا گذاشتن شعائر و عرف ایرانی، اسلامی، به شکل فزاینده ای در حال پیوستن به این شبکه هستند./ آناج

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه