اخبار داغ

شهریور ماه

همایش «HSE START UP» برگزار می‌شود

همایش «HSE START UP» برگزار می‌شود
دبیر اجرایی همایش HSE START UP گفت: همایش start up HSE از دهم تا دوازدهم شهریور در برج میلاد برپا خواهد شد تا افرادی که در حوزه HSE توانمند هستند ایده‌های خود را بیان کنند و بتواند کسب و کار جدیدی در این حوزه راه اندازی کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا جعفری، دبیر اجرایی همایش HSE START UP در گفت‌وگو با خبرنگار سازمان بسیج جامعه پزشکی درباره برپایی این همایش در کشور گفت: در دنیا START UP‌های مختلفی راه اندازه شده است و START UP WEEKEN شامل اردوهای سه روزه است که در آخر هفته برگزار می‌شود به این شکل که افرادی که صاحب ایده هستند و امکان تبدیل شدن آن به کسب وجود دارد در این اردو جمع می‌شوند و ایده‌های خود را مطرح می‌کنند.


وی ادامه داد: از میان این ایده‌های ارائه شده ۱۰ ایده بر‌تر انتخاب می‌شود که در این حالت شروع به کار کردن می‌کنند، در کنار آنان مربی‌هایی قرار می‌گیرند که به این افراد آموزش‌هایی درباره تبدیل ایده‌های خام به کسب و کار نوپا آموزش می‌دهند.


این کار‌شناس ارشد مدیریت HSE با بیان اینکه برنامه START Up WEEKEND شاخص مشخصی دارد که در کل دنیا در حال اجرا است، خاطر نشان کرد: ما بحث START UP Weekend را در حوزه HSE مطرح می‌کنیم تا دانش آموختگان و افرادی که در زمینه HSE فعال هستند، در این start up weekend‌ها شرکت کنند.


وی درباره برپایی همایش HSE گفت: برنامه HSE START UP از دهم تا دوازدهم شهریور در دو سالن رودکی و سعدی برج میلاد برپا خواهد شد تا افرادی که در حوزه HSE توانمند هستند ایده‌های خود را بیان کنند و در ‌‌‌نهایت با کمک مربیان و داوران سه ایده بر‌تر انتخاب می‌شود تا بتواند کسب و کار نویی در حوزه HSE راه اندازی کند.


جعفری، ادامه داد: روز چهارشنبه دهم شهریور از ساعت ۱۴ تا ۱۷ نشست تخصصی برگزار می‌شود و از ساعت ۱۸ افتتاحیه start up weekend آغاز خواهد شد سپس ثبت نام ۱۲۰ تا ۱۵۰ نفر انجام می‌شود در ادامه مطرح کردن ایده‌ها، قرعه کشی انجام می‌شود و ۱۰ ایده بر‌تر انتخاب خواهد شد.


وی در ادامه افزود: در حدود ۱۰ تیم از بین ۱۲۰ تا ۱۵۰ نفر تا حدود ساعت۲۲ شکل می‌گیرد و شروع به فعالیت می‌کنند، در ادامه همایش پنج شنبه یازدهم شهریور از صبح تا ساعت ۹ شب تیم‌ها شروع به کار کردن بر روی ایده‌های خود می‌کنند، کارگاه‌های جانبی نیز برگزار خواهد شد تا مدل کسب و کار را آموزش می‌دهیم و ساعت ۱۸ روز جمعه مراسم اختتامیه برگزار خواهد شد.


دبیر اجرایی همایشHSE START UP با اشاره به اینکه تیم‌ها با آماده کردن پاورپوینت از ایده خود دفاع می‌کنند، تصریح کرد: ۶ داور که معمولا کارآفرین‌های بر‌تر و یا افرادی هستند که با مباحث کسب و کار آشنایی کامل دارند، ایده‌ها را داوری می‌کنند و در ‌‌‌نهایت سه ایده بر‌تر انتخاب و از آن‌ها تقدیر می‌شود که برای نفرات بر‌تر هدایایی در نظر گرفته می‌شود.


وی ادامه داد: در این سه روز در کنار start up weekend پنج کارگاه دیگر نیز برگزار می‌شود تا افرادی که موفق نشده‌اند در همایش شرکت کنند از این دوره‌ها استفاده کنند همچنین نشستی تخصصی با عنوان اقتصاد HSE در‌‌‌ همان چند روز برگزار خواهد شد.


جعفری، تاکید کرد: با توجه به اینکه اولین باری است که قرار است در زمینه HSE همایش برپا شود و بسیاری از افراد باstart up آشنایی ندارند، کارگاه آموزشی در ۱۵ اردیبهشت در دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار کردیم که استقبال خوبی از آن شد.


انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سازمان بسیج جامعه پزشکی,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه