اخبار داغ

هشدارهای فرمانده نیروی انتظامی پاکدشت درنشست خبری با مدیران کانالهای تلگرامی

هشدارهای فرمانده نیروی انتظامی پاکدشت درنشست خبری با مدیران کانالهای تلگرامی
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پاکدشت با مهم ارزیابی کردن برقراری امنیت شهرستان پاکدشت، گفت: برقراری امنیت همشهریان پاکدشتی در اولویت تمام برنامه های شهرستان است و پرداختن به موضوعاتی که باعث نگرانی و آزرده خاطری مردم شهرستان گردد نیروی انتظامی با قاطعیت برخورد خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پاکدشت24؛  صبح امروز  ۲۳تیر ماه ۹۵ نشست خبری فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پاکدشت با مدیران کانالهای تلگرامی در دفتر فرماندهی نیروی انتظامی برگزار گردید. در این نشست که حدود یک ساعت به طول انجامید " سرهنگ سلمان آدینه وند" فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پاکدشت خطاب به مدیران کانالها ضمن تاکید بر صادق یودن اخبار درج شده در کانالها، عنوان کرد: هر اخباری که در کانالها ثبت میگردد پلیس فتا در حال رصد آن است، مدیران کانالها نباید با زدن اخبار کذب امنیت شهرستان را به مخاطره بیندازند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در این نشست صمیمی سرهنگ آدینه وند، با مهم ارزیابی کردن برقراری امنیت شهرستان پاکدشت، گفت: برقراری امنیت همشهریان پاکدشتی در اولویت تمام برنامه های شهرستان است و پرداختن به موضوعاتی که باعث نگرانی و آزرده خاطری مردم شهرستان گردد نیروی انتظامی با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

,

فرمانده نیروی انتظامی در ادامه مطرح کرد: مدیران کانالها باید دقت نمایند در ثبت اخبار باید حتما منبع ذکر گردد تا با مشکلات قانونی مواجه نشوند.

,

بعداز پایان سخنان سرهنگ آدینه وند خبرنگار پاکدشت ۲۴، درخواست کرد تا با مدیران کانالهایی که اخبار سایت خبری پاکدشت ۲۴ را برداشت نموده وبه نام کانال خود درج میکنند برخورد شود، که مورد موافقت فرمانده نیروی انتظامی قرار گرفت.

,
انتهای پیام/رض
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه