اخبار داغ

کسب درآمد با نقاشی روی سنگ+تصاویر

کسب درآمد با نقاشی روی سنگ+تصاویر
جوان سرابله با نقاشی روی سنگ وفروش آنها در بازارهای استان ایلام کسب درآمد می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  دیار زاگرس،ثریا پرویزی جوان سرابله ای  با نقاشی روی سنگ وفروش آنها در بازارهای استان ایلام کسب درآمد می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار زاگرس,

وی در گفتگو با خبرنگار ما گفت:با نقاشی روی سنگ وتبدیل سنگ بی ارزش به یک شی زیبا وفروش آنها برای خودم کسب درآمد می کنم.

,

این جوان خلاق اظهار داشت:نقاشی روی سنگ کاری ظریف و جالب است. استفاده از سنگ‌های طبیعی در اندازه و شکل‌های مختلف به منظور ایجاد تصاویری از حیوانات مختلف تا کاریکاتورهای کارتونی بسیار متنوع است.

,

پرویزی  تصریح کرد:حیوانات سوژه خوبی برای نقاشی روی سنگ و به خصوص برای استفاده در باغ و فضای سبز بیرون هستند وازسنگ های رنگ شده همچنین می‌توان به عنوان شی تزیینی رومیز و ترمز در استفاده کرد.

,

وی گفت:خوشبختانه سنگ در همه جا است و استفاده از آن هزینه ندارد و به  بعضی از سنگ ها دارای اشکال و شکل های متفاوت و بعضا جالبی هستند،این سنگ ها پتانسیل بالایی برای جذب پول رو دارند ودرکنار رودخانه و جنگل ها و کویر این سنگ های خاص با اشکال عجیب یافت می شوند وسنگ ها امروزه برای تزیین بسیار مورد استفاده قرار می گیرند.

,

پرویزی افزود:نمایشگاههای زیادی از آثار من در سطح استان ایلام تشکیل شده است که با استقبال مردم روبه رو شده است.

,

جوان خلاق سرابله ای اظهار داشت: ازمسئولین شهرستانی واستانی درخواست دارم تا به بنده کمک کنند تا بتوانم کلاسهای طراحی روی سنگ را در شهرستان واستان دایر نمایم وجوانان بتواننداز این راه کسب درآمد کنند.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه