اخبار داغ

پوشش زنده سفر وزیران به شهرستان های استان کرمانشاه؛

حضور نماینده رئیس جمهور در یادمان شهدای پاوه/ فاز دوم دانشگاه پیام نور جوانرود افتتاح شد/ کلنگ زنی کلینیک ویژه تخصصی پزشکان در هرسین

حضور نماینده رئیس جمهور در یادمان شهدای پاوه/ فاز دوم دانشگاه پیام نور جوانرود افتتاح شد/ کلنگ زنی کلینیک ویژه تخصصی پزشکان در هرسین
هیات دولت با سفر به شهرستان های استان کرمانشاه طرح های مختلفی را کلنگ زنی و افتتاح کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  شبکه اطلاع رسانی مرصاد، با سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه، صبح امروز وزرا و نمایندگان ویژه وی، در  شهرستان‌های مختلف این استان حضور پیدا کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

حضور نماینده رئیس جمهور در یادمان شهدای پاوه

, حضور نماینده رئیس جمهور در یادمان شهدای پاوه,

حجت الاسلام علی یونسی دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی و هیئت همراه در بدو ورود به پاوه،  در یادمان شهدای این شهر حضور پیدا کردند و با قرائت فاتحه،  نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

,

 

,

گفتنی است که حضور وی در پاوه با تاخیر 35 دقیقه ای همراه بود.

,

 

,
,
,
,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,

 

,

 شرکت سیمان فولاد کرمانشاه افتتاح شد

,  شرکت سیمان فولاد کرمانشاه افتتاح شد,

 

,

حسین ابوئی مهریزی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز یکشنبه با حضور در استان کرمانشاه ضمن بازدید از چند طرح صنعتی، نسبت به افتتاح و کلنگ زنی چند طرح نیز اقدام کرد.

,

 

,

بازدید از کارخانه ایران خودرو، ذوب آهن و طرح ایلیا ذرت در شهرستان صحنه از جمله برنامه های معاون وزیر صنعت و معدن بود.

,

 

,

همچنین بازدید از شرکت دانش بافت البرز بیوایمپلنت، طرح بیواتانل، طرح توسعه پتروشیمی کرمانشاه، طرح کاغذ بیستون و کاغذ غرب و  طرح شرکت زرین کرد دیگر برنامه های وزیر صنعت به کرمانشاه بود.

,

 

,

ابوئی مهریزی همچنین در این سفر شرکت سیمان فولاد کرمانشاه را افتتاح کرد.

,

 

,

گفتنی است، طرح لاستیک شرکت لاستیک زاگرس در کیلومتر ۸ جاده کرمانشاه  - بیستون نیز با حضور معاون وزیر صنعت کلنگ زنی می شود.

,

 

,

شهیدان مدافعان راستین انقلاب هستند

, شهیدان مدافعان راستین انقلاب هستند,

 

,

حجت الاسلام مجید انصاری امروز یکشنبه در بازدید از محل شهادت چند تن از رزمندگان دوران دفاع مقدس در محدوده روستای شبانکاره از توابع بخش شاهو، شهدا را مدافعان راستین ایران اسلامی عنوان و اظهار داشت: شهیدان برای پاسداری از نظام مقدس از همه هستی خود گذشتند.

,

 

,

معاون حقوقی رئیس جمهور با یادآوری خاطراتی از اوایل انقلاب افزود: اوایل سال ۵۹ در زمانیکه گروهک‌های زیادی در منطقه تحرک داشتند امام خمینی (ره) دستور تاسیس دفتر عمران کردستان و غرب کشور را صادر فرمودند.

,

 

,

, ,

 

,

حجت الاسلام انصاری بیان کرد: زمانیکه  دفتر عمران کردستان و غرب کشور تاسیس شد تعدادی به صورت داوطلبانه برای انجام امور عمران و آبادانی و ادای دِین خود به نظام عازم منطقه شدند.

,

 

,

وی گفت: یکی از برادرانم در همین محل به درجه رفیع شهادت نائل آمد و از اینکه یکی از اعضای خانواده‌ام در راه دفاع از کشور، انقلاب و مردم به شهادت رسید خرسندم و مایه مباهات من است.

,

 

,

نماینده مردم اورامانات در مجلس نیز در این مراسم گفت: همه ما مدیون شهدایی هستیم که در راه دفاع از مملکت از همه هستی خود گذشتند و باید پاسدار راه شهیدان باشیم.

,

 

,

شهاب نادری با تاکید بر ادامه راه شهدا، دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مرهون ایثارگری‌های شهیدان دانست و افزود: احداث یادمان شهدا در واقع پاسداری از ارزش های اسلامی است و باید در این منطقه مورد توجه قرار گیرد.

,

 

,

بازدید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از پروژه دیتا سنتر کرمانشاه

, بازدید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از پروژه دیتا سنتر کرمانشاه,

 

,

محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بعد از ظهر امروز یکشنبه وارد کرمانشاه شد.

,

 

,

بازدید از پروژه دیتا سنتر کرمانشاه اولین برنامه وزیر ارتباطات در سفر به این استان بود.

,

 

,

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمانشاه در این بازدید، اظهار داشت: مطالعات و خاکبرداری پروژه انجام شده و به زودی به مرحله اجرا خواهد رسید.

,

 

,

, ,

 

,

شهریار بهنیا افزود: ۱۲.۶ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز برای احداث این پروژه است.

,

 

,

این مسئول زمانبندی پروژه را ۲ ساله اعلام کرد.

,

 

,

گفتنی است، وزیر ارتباطات در سفر خود به استان کرمانشاه تعدادی طرح مخابراتی را از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح می کند.

,

 

,

۶۳ پروژه بخش کشاورزی در استان کرمانشاه به بهره برداری می رسد

, ۶۳ پروژه بخش کشاورزی در استان کرمانشاه به بهره برداری می رسد,

 

,

خسرو شهبازی در جریان بازدید وزیر جهاد کشاورزی از طرح های کشاورزی در کرمانشاه از افتتاح و کلنگ زنی ۷۸ طرح عمرانی و تسهیلاتی این حوزه در استان همزمان با سفر هیئت دولت خبر داد.

,

 

,

 وی گفت: تعداد پروژه هایی که در این سفر به بهره برداری می رسند ۶۳ پروژه بوده که اعتبار هزینه شده برای این پروژه ها در مجموع یک هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال است.

,

 

,

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه همچنین اشتغالزایی ایجاد شده با بهره برداری از این پروژه ها را ۱۴۸۰ نفر عنوان کرد.

,

 

,

شهبازی تصریح کرد: پروژه های افتتاح شده مربوط به حوزه آب و خاک، شیلات، دامپروری، صنایع کشاورزی، تولیدات گیاهی و ... است.

,

 

,

وی همچنین از آغاز به کار ۱۵ پروژه در سفر هیئت دولت به استان در بخش کشاورزی با اعتبار ۳ هزار و ۹۱۰ میالیارد ریال خبر داد.

,

 

,

شهبازی اشتغالزایی این طرح ها را نیز ۳ زار و ۳۴ نفر اعلام کرد و گفت: شهرک کشاورزی گلخانه‌ای اسلام آبادغرب، واحد پرورش گاو شیری ۲۵۰۰ راسی این شهرستان و ۱۳ پروژه شبکه‌ های فرعی آبیاری و زهکشی از جمله این طرح ها است.

,

 

,

, ,

کلنگ زنی کلینک ویژه تخصصی پزشکان در هرسین

, کلنگ زنی کلینک ویژه تخصصی پزشکان در هرسین ,

 

,

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد به نقل از دیوانگاه،با حضور امیری معاون پارلمانی رییس جمهور و هیت همراه کلینیک تخصصی  ویژه پزشکان هرسین کلنگ زنی شد.

, شبکه اطلاع رسانی مرصاد, دیوانگاه,

 

,

این پروژه که مکان آن مربوط به درمانگاه قدیمی شهرستان هرسین است به مساحت ۷۸۰ متر در دو طبقه با مبلغ ۱۳۰۰میلیون تومان در قرارداد اولیه ساخته می شود.

,

 

,

گفتنی است مقرر شد این پروژه ظرف مدت 9 ماه ساخته و به بهره برداری برسد.

,

 

,

تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار صاحب اینترنت می شوند

, تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار صاحب اینترنت می شوند,

 

,

مصطفی خسروی عصر امروز یکشنبه در مراسم افتتاح پروژه های مخابراتی و ارتباطی استان کرمانشاه که با حضور وزیر ارتباطات به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، در خصوص خدمات عمومی و اجباری به مناطق محروم گفت:در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید در حوزه روستاها، توجه خاصی به این موضوع شده و اعتباراتی که برای رفع این محرومیت ها داده شده شاید بیشتر از اعتبارات سازمان های زیر مجموعه ارتباطات است.

,

 

,

وی هدف از این اقدام را دسترسی آسان مردم به شبکه ارتباطات و دیتا با توجه به رشد استفاده از شبکه های مجازی عنوان کرد.

,

 

,

خسروی گفت: در ۲۵ هزار روستا قرارداد بسته شده که سرویس های ارتباطی در این مناطق اجرا شود و در پایان برنامه ۲۰ ساله توسعه، کل روستاهای بالای ۲۰ خانوار تحت پوشش قرار گیرد و دسترسی به اینترنت را خواهند داشت.

,

 

,

مشاور وزیر ارتباطات خاطر نشان کرد: در کرمانشاه ۱۷۱۲ روستای بالای ۲۰ خانوار داریم که ۸۴ روستا را در طرح اولیه دیدیم و امروز ۳۷۵ روستا پوشش آن برقرار شده و افتتاح همزمان در روستای سیاه بید انجام می شود.

,

 

,

خسروی گفت: برای ۱۰۸۴ روستا دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون هزینه شده و ۲۹ روستا هم برای تلفن اقدام شده و مجموعا برای خدمات اجباری ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان هزینه شده است که مردم به اینترنت دسترسی داشته باشند.

,

 

,

 پیگیری برای بازگشایی مرز خسروی و رفع مشکل هتلداران قصرشیرین

,  پیگیری برای بازگشایی مرز خسروی و رفع مشکل هتلداران قصرشیرین,

 

,

مسعود سلطانی فر امروز یکشنبه از مرز خسروی و هتل‌های اقامتی در شهرستان قصرشیرین بازدید به عمل آورد.

,

 

,

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و  گردشگری کشور در ادامه در نشست شورای اداری شهرستان قصرشیرین شرکت کرد.

,

 

,

وی در این جلسه اظهار داشت: اگر تاریخ دو قرن پیش ایران را مشاهده کنیم می‌بینیم که تمام جنگ‌ها با شکست و سرافکندگی همرا بوده اما در ۸ سال دفاع مقدس ایران اسلامی با اقتدار تمام در مقابل زورگویان ایستاد و این ایستادگی سبب اقتدار ما در عرصه‌های سیاسی و دیپلماتیک شده است.

,

 

,

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور با ادامه توضیحات افزود: وقتی آقای ظریف در مذاکرات می‌گوید هیچ وقت یک ایرانی را تهدید نکنید به پشتوانه همین رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس و ملت غیور ایران است.

,

 

,

وی با بیان اینکه دولت به دنبال رفع مشکلات است، اظهار کرد: ما یک دوره تحریم‌های شدید را سپری کردیم و  به لطف خدا آینده ای روشن را پیش رو خواهیم داشت.

,

 

,

معاون رئیس جمهور همچنین بیان کرد: معمولا ۲ یا ۳ ماه پیش از سفرهای استانی، جلساتی برای پیگیری و بررسی مشکات استان‌ها برگزار می شود و در تمام این جلسات تاکید رئیس جمهور بر این است همه پروژه‌ها ظرف کمتر از۲ سال  به اجرا در آید.

,

 

,

وی با بیان اینکه ۷ منطقه آزاد مصوب و ۷ منطقه آزاد پیشنهادی در کشور داریم، افزود: در ابتدا قرار بر این شد تا منطقه آزادی در این دولت ارائه و تصویب نشود اما رئیس جمهور قول بررسی و پیگیری منطقه آزاد تجاری قصرشیرین را داده و قصرشیرین اولین کاندیدای مطرح و مهم کشوری برای منطقه آزاد تجاری است.

,

 

,

سلطانی فر پروژه ریلی و تکمیل راه آهن را از مهم‌ترین پروژه‌های تعیین شده در مسیر رشد و توسعه استان عنوان کرد و گفت: پروژه‌های توسعه‌ای فراوانی در ابعاد مختلف دیگری نیز مطرح شده است.

,

 

,

وی گردشگری را  از مهمترین محورها و پتانسیل‌های استان کرمانشاه دانست و گفت: وجود بناهای تاریخی و فرهنگی و محور بودن در مسیر عتبات و عالیات نشان از اهمیت گردشگری در این استان دارد.

,

 

,

سلطانی فر با بیان اینکه ۹۹۸ میلیارد تومان اعتبار در قالب ۴۵ پروژه در استان به تصویب خواهد رسید، اظهار کرد: از طریق مبادی ذی‌ربط پیگیر بازگشایی  مرز خسروی  هستیم و امیدواریم بزودی شاهد بازگشایی آن باشیم.

,

 

,

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور همچنین از پیگیری برای رفع مشکلات هتلداران قصرشیرین خبر داد.

,

 

,

 معاون حقوقی رئیس جمهور به شهدای شهرستان جوانرود احترام کرد

,  معاون حقوقی رئیس جمهور به شهدای شهرستان جوانرود احترام کرد,

 

,

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد به نقل از جوانرود هه وال،  حجت‌الاسلام مجید انصاری معاون حقوقی رییس جمهور  از بدو ورود به شهرستان جوانرود بر مزار شهدای جوانرود حضور یافت.

, شبکه اطلاع رسانی مرصاد, جوانرود هه وال,

 

,

در این مراسم پس قرائت فاتحه و نثار گل با آرمانهای شهدا انقلاب اسلامی تجدید بیعت شد.

,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

 

,

آغاز به کار شبکه ملی اطلاعات/ پهنای باند با هزینه کم عرضه می شود

, آغاز به کار شبکه ملی اطلاعات/ پهنای باند با هزینه کم عرضه می شود,

 

,

محمود واعظی امروز یکشنبه در مراسم افتتاح طرح های مخابراتی در استان کرمانشاه، اظهار داشت: مردم استان کرمانشاه در همه عرصه‌ها یاری‌گر نظام بودند و خداوند توفیق داده تا امروز در  خدمت مردم این استان باشیم.

,

 

,

وی بیان کرد: در اولین سفری که به استان کرمانشاه صورت گرفت انتقاداتی نسبت به وضعیت زیرساخت‌های ارتباطی مطرح شد و همه مسئولان استان  ادعا داشتند که نیروهای خوب و متخصصی در کرمانشاه هستند و با این ظرفیت اجازه داده شود تا به عنوان استان پایلوت مجازی انتخاب شود و این مهم نیازمند فراهم شدن زیر ساخت‌های لازم بود.

,

 

,

واعظی همچنین بیان کرد: باتوجه به موقعیت مرزی، خاص و استراتژیک استان کرمانشاه، امروز به حول و قوه الهی و تلاش همکاران ما در مجموعه ارتباط استان برنامه‌هایی را را در تدوین کردیم و بودجه خوبی برای بحث استان پایلوت مجازی مقرر شده است.

,

 

,

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اعلام اینکه زیر ساخت‌های استان کرمانشاه در حوزه تلفن ثابت و همراه وضعیت مطلوبی دارد، تصریح کرد: اکنون باید دیدگاه مسئولان استان فراتر برود و Ict باید به رفع نیازمندی‌های مردم کمک کند.

,

 

,

وی با تاکید بر لزوم استفاده بهینه از امکانات استان کرمانشاه گفت: باید به نکته توجه داشته باشیم که شرایط درآمدی در حال تغییر و منحنی voic پایین می‌آید و data بالا می رود لذا باید برنامه ریزی کنیم که مردم از دیتا به گونه‌ای استفاده کنند که زندگیشان آسان شود و خدماتشان افزایش یابد.

,

 

,

بدون توجه به ict نمی‌توان به بخش خدمات ورود پیدا کرد

, بدون توجه به ict نمی‌توان به بخش خدمات ورود پیدا کرد, بدون توجه به ict نمی‌توان به بخش خدمات ورود پیدا کرد,

 

,

واعظی با بیان اینکه خدمات دیتا در تمام کشورها در راس برنامه ریزی‌ها قرار دارد، افزود: این مهم مزایای زیادی دارد و با توجه به بیکاری استان و وجود تعداد بالای فارغ‌التحصیلان ظرفیت مجموعه امکان ایجاد شغل برای جوانان فارغ التحصیل کرمانشاه را دارد.

,

 

,

وی ضمن تاکید بر اینکه امر سرمایه گذاری در صنعت به دلیل داشتن هزینه‌های بالا باید برای رفع نیاز مردم انجام شود، بیان کرد: باید به بحث صادرات نیز داشته باشیم و همچنین معطوف به حوزه خدمات باشیم اما باید توجه داشت که بدون توجه به ict نمی‌توان به بخش خدمات ورود پیدا کرد.

,

 

,

توجه به ظرفیت‌های شغلی در حوزه فناوری ارتباطات

, توجه به ظرفیت‌های شغلی در حوزه فناوری ارتباطات, توجه به ظرفیت‌های شغلی در حوزه فناوری ارتباطات,

 

,

واعظی خواستار توجه مسئولان حوزه ارتباطات استان کرمانشاه برای بررسی ظرفیت‌های شغلی در این حوزه شد و گفت: عدم تناسب تحصیلات با مهارت‌های مورد نیاز یکی از مشکلات اشتغال است و باید دست به دست هم دهیم و مهارت‌ها را بالا ببریم و پیشنهاد می‌شود از مرکز تامین نیروی متخصص برای این منظور استفاده شود.

,

 

,

وی اظهار کرد: امروز کشورهایی موفق هستند که از تبلیغات و it برای کسب و کارشان استفاده می‌کنند و لذا می‌توان برنامه ریزی هایی  انجام داد تا it وارد بخش خدمات سنتی شود.

,

 

,

واعظی استفاده از فضای مجازی برای ارتقا خدمات گردشگری را ظرفیتی مهم برای ایجاد اشتغال دانست و گفت: مسئولان، یک بخش که می‌تواند تحول جدی در اشتغال کرمانشاه ایجاد کند را شناسایی و فارغ‌التحصیلان را در آن بخش بکار گیرند.

,

 

,

وی نوشتن اپلیکیشن‌های مختلف را یکی از نیازهای امروز کشور دانست و اظهار کرد: هم اکنون ۷۰ تا ۱۰۰ هزار اپلیکشین بومی در کشور نوشته شده و برای نویسندگان هم درآمدزایی می‌شود.

,

 

,

شروع به کار شبکه ملی ارتباطات

, شروع به کار شبکه ملی ارتباطات, شروع به کار شبکه ملی ارتباطات,

 

,

واعظی کار در حوزه اپلیکیشن‌ و بازی‌های رایانه‌ای را از عرصه‌های جدید برای درآمدزایی و اشتغال در کشور دانست و افزود: تولید محتوا نیز از دیگر راهبردها است و ورود به این عرصه در واقع مساوی با ثروت است.

,

 

,

وی ادامه داد: امروز زیرساخت‌های استان کرمانشاه خیلی خوب شده و پهنای باند ۱۱ برابر و شبکه انتقال شما سه برابر و تعداد مشترکین اینترنت ۸ برابر شده است و در روستاها نیز از اینترنت استفاده می‌کنند که خود این مسئله تحول آفرین است و باید از این فضا استفاده کرد.

,

 

,

واعظی با اشاره به برنامه‌های در دست اقدام در وزارت ارتباطات گفت: قصد داریم تحت عنوان شبکه ملی اطلاعات، پهنای باند با هزینه پایین به مردم عرضه شود و پهنای باند داخلی با قیمت ارزانتر از بین الملل عرضه شود تا مردم به استفاده از محتوای داخلی ترغیب شوند.

,

 

,

این مسئول با ادامه توضیحات گفت: طبیعی است وقتی مردم بدانند که می‌توان با قیمت ارزان از محتواهای خوب استفاده کنند نسبت به تهیه محتواهای داخلی مشتاق‌تر می‌‎شوند.

,

 

,

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین اظهار کرد: شبکه ملی اطلاعات در حال استارت خوردن است و سه مرکز آن چند روز پیش در مشهد افتتاح شد. 

,

 

,

, ,

 

,

 فاز دوم دانشگاه پیام نور جوانرود افتتاح شد

,  فاز دوم دانشگاه پیام نور جوانرود افتتاح شد,

 

,

در سفر حجت‌الاسلام مجید انصاری، معاون حقوقی رییس جمهور به جوانرود یک طرح دانشگاهی به بهره برداری رسید.

,

 

,

فاز دوم دانشگاه پیام نور شهرستان جوانرود با حضور انصاری معاون حقوقی رئیس جمهور افتتاح شد.

,

 

,

دانشگاه پیام نور جوانرود در دومین فاز خود در زمینی به مساحت 1600 مترمربع در دوطبقه احداث شده است.

,

 

,

برای این واحد اعتباری بالغ بر 10میلیارد و300 میلیون ریال ازمحل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه هزینه شده است.

,

 

,

 حقوق های نجومی منحصر به دولت نیست/شفاف سازی فساد را از بین می برد

,  حقوق های نجومی منحصر به دولت نیست/شفاف سازی فساد را از بین می برد,

 

,

محمود واعظی عصر امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران در حاشیه مراسم افتتاح پروژه های مخابراتی استان کرمانشاه در خصوص انتخاب استان کرمانشاه به عنوان استان مجازی و اقدامات انجام شده در این زمینه گفت: این موضوع در اولین سفر من به استان کرمانشاه طرح شد اما آن زمان زیر ساخت های آن فراهم نبود.

,

 

,

وی افزود: پس از موافقت با این طرح، برنامه ریزی منسجمی برای آن تنظیم و اعتبارات خوبی در نظر گرفته شد و هم اکنون اعلام کنم، همه زیر ساخت ها این موضوع از اولین سفر به استان کرمانشاه تا کنون فراهم شده و پهنای باند استان از ۱۰ گیگ به ۱۱۰ گیگ رسیده، شبکه انتقال بیش از دوبرابر و تعداد مشترکان به ۴۹۰ هزار رسید و ۱۴ شهر استان نیز به نسل سه و  دو شهر نیز به نسل ۴ مجهز شده است.

,

 

,

وزیر ارتباطات و فناوری  ادامه داد: با توجه به آماده شدن زیر ساخت های الکرونیک در استان کرمانشاه این آمادگی را داریم که مسئولین استان را کمک کنیم و با توجه به فارغ التحصیلان استان در این زمینه به ارتقای دولت الکترونیک در استان کمک کنیم.

,

 

,

وی تاکید کرد: البته علی رغم اقدامات انجام شده به آنچه که در استان انجام شده  قانع نیستیم و چون استان کرمانشاه در متحمل جنگ بوده و از نظر مرزی نیز موقعیت ویژه ای دارد باید آن را تقویت کنیم.

,

 

,

واعظی از تلاش برای توسعه شبکه تلفن و اینترنت در روستاها خبرداد و تصریح کرد: سعی داریم تمام روستاهای استان را تا پایان دولت مجهز به تلفن خانگی کنیم.

,

 

,

وی افزود: براین اساس امروز ۳۷۵ روستا را که به اینترنت مجهز شده افتتاح خواهیم کرد و تا پایان دولت یازدهم  ۷۲۰ روستا به آن اضافه میشه  واین در حالی  است که ادر ابتدای  دولت هیچ روستای استان مجهز به اینترنت نبود.

,

 

,

وزیر ارتباطات و فناوری یادآور شد: هم اکنون یک اقبال خوب از سوی استان های مختلف برای پایلوت شدن شهر هوشمند و استان مجازی وجود دارد و به هیچ یک از آنها پاسخ منفی نمی دهیم، لذا پاسخم به این استان نیز مثبت بود و امیدواریم که بتواند منشا تحول شود.

,

 

,

وی همچنین در خصوص ایجاد اینترنت هوشمند برای خبرنگاران با سرعت بالاتری نسبت به اینترنت معمول گفت: ما دنبال واگذاری تمام امور به بخش خصوصی هستیم و اینترنت هم در اختیار ما نیست و در اختیار مخابرات و شرکت های خصوصی است اما می توانیم در این زمینه هم کمک کنیم که  فعالیت های بشود.

,

 

,

واعظی بار دیگر به طرح های افتتاحی اشاره کرد و گفت: امروز ۱۲۲ میلیارد تومان طرح در بخش دولتی و خصوصی ارتباطات به بهره برداری می رسد که بخشی از آن مربوط به تلفن همراه نسل سه و چهار است

,

 

,

وی هم چنین از افتتاح مرکز آموزشی مربوط به  امنیت ارتباطی در دانشگاه رازی خبرداد و گفت: تعدادی دیگر از طرح های امروز مربوط به مراکز خدمات الکترونیک  است و ۳۷۵ روستای مجهز شده به اینترنت نیز به بهره برداری می رسد.

,

 

,

وزیر ارتباطات و فناوری از افزایش طول شبکه فیبرنوری استان خبرداد و گفت: قصد داریم در استان ۴۵۰ کیلومتر به شهرهای اطراف فیبر نوری بکشیم و  ۷۲۰ سایت bts نسل سه و چهار نصب کنیم. هم چنین به دنبال این هستیم همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار به اینترنت مجهز است.

, bts,

 

,

وی افزود: در سه سال گذشته در حوزه ارتباطات و فناوری نزدیک ۴۰۰ میلیارد تومان  در بخش دولتی و خصوصی در استان سرمایه گذاری شده است.

,

 

,

واعظی تصریح کرد: هم اکنون در زمانی هستیم که خیلی خدمات سریع است و الان تجهیزاتی که فکر نمی کردیم جزو خدمات مردم باشد، معمول شده است و این فناوری ها ظرف چند ماه از کشورهای پیشرفته به در حال توسعه مثل ایران می رسد لذا اعتقاد داریم ما باید ابزارهای توسعه را در کشورمان به کار گیریم.

,

 

,

وی تاکید کرد: بنای این دولت توسعه است، لذا اول به دنبال توسعه زیرساخت ها و سپس اشتغال هستیم.

,

 

,

وزیر ارتباطات و فناوری هم چنین در خصوص قانون دسترسی آزاد مردم به اطلاعات و اینکه تا چه حد می تواند به مبارزه با فساد کمک کند؟ نیز گفت: این قانون سال هاست در مجلس تصویب شده بود و نیاز به آیین نامه هایی برای اجرا داشت.

,

 

,

وی افزود: آقای روحانی در ابتدای دولت بر تحقق حقوق شهروندی تاکید داشت و مردم برای دستیابی به حقوقشان نیازمند اطلاعات هستند.

,

 

,

واعظی تصریح کرد: ایشان بر شفاف سازی و پاسخگو بودن دولت تاکید داشت و معتقد بودند باید آیین نامه دسترسی آزاد به اطلاعات را به دولت بیاوریم و کارهای بسیار خوبی در این زمینه شده است.

,

 

,

وزیر ارتباطات و فناوری یادآور شد: فکر می کنیم باید در کنار این حقوق ابزار آن فراهم شود لذا به دنبال راه اندازی دولت الکترونیک به این منظور هستیم.

,

 

,

وی گفت: دولت برخلاف دولت گذشته که خط قرمز است، گفته من خط قرمزی ندارم و هیچ عقد و اخوتی با کسی نبستم.

,

 

,

وزیر ارتباطات و فناوری  تصریح کرد: این بحث فیش های نجومی جدید نیست و از گذشته تا حال مدیران عاملان بانک چند برابر وزرا حقوق می گیرند و از روزی که مطرح شد، دولت به جای اینکه خفه کند، استقبال کرد. وعلی رغم اینکه گفتند به ضرر دولت است، گفت به نفع مردم است و باید پیگیری شود.

,

 

,

وی افزود: علی رغم اینکه این موضوع فقط منحصر به دولت نیست و در قواهای دیگر نیز هست، در دولت صحبت کردیم و برای حقوق ها کف و سقف مشخص کردیم تا اصلاح شود.

,

 

,

واعظی تاکید کرد: وقتی شفاف سازی شود، تبعیض و فساد از بین می رود و به جای مطالعه مردم از سایت و از طریق دولت الکترونیک اطلاعات مورد نیاز خود را می گیرند.

,

 

,

اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان به بخش سلامت استان کرمانشاه

, اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان به بخش سلامت استان کرمانشاه,

 

,

دکتر حسن قاضی زاده هاشمی عصر امروز یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان صحنه اظهار داشت: بیمارستان معاون شهر صحنه از اولویت های درمانی در این شهرستان محسوب می شود.

,

 

,

وی افزود: ساختمان بیمارستان پیشرفت خوبی داشته و تجهیزات آن را نیز تهیه کرده ایم تا در آینده شاهد خدمات رسانی این بیمارستان به مردم باشیم.

,

 

,

هاشمی ادامه داد: وزارت بهداشت و درمان ۱۰۰ میلیارد تومان در بخش سلامت برای کرمانشاه در نظر گرفته که این رقم در راستای ارتقای سلامت جامعه حائز اهمیت است.

,

 

,

وزیر بهداشت با بیان اینکه دولت همه همت و دانش و تجربه خود را در بخش های مختلف به کار گرفته است، گفت: هر دولتی در برخی از حوزه ها موفق و در برخی دیگر امکان دارد آن طور که باید و شاید نتواند عمل کند که این بسیار طبیعی است ،ولی درکل هدف همه دولت ها خدمت به مردم و رفع دغدغه های آنان است.

,

 

,

هاشمی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید بویژه شخص رئیس جمهور توجه ویژه ای به استان کرمانشاه دارد، اظهار داشت: راه صحیح هر کار، با همدلی به وجود می آید که همین همدلی و اتحاد رمز موفقیت ما در پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی بود.

,

 

,

وی با بیان اینکه یکی از مشکلاتی که دولت با آن درگیر است بحث رکورد اقتصاد کشور است، افزود: در بخش کنترل تورم و راه اندازی بخش های اقتصادی خوب عمل شده که این کارها بسیار قابل تحسین است.

,

 

,

وزیر بهداشت تاکید کرد: مشکل تحریم ها با تلاش دستگاه خارجه تا حدودی بر طرف شده‌است و همه مسئولین عالی کشور یک هدف دارند که حرکت پرشتاب کشور به سمت توسعه است.

,

 

,

 وزیر بهداشت از بیمارستان در حال ساخت معاون شهر صحنه بازدید کرد

,  وزیر بهداشت از بیمارستان در حال ساخت معاون شهر صحنه بازدید کرد,

 

,

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد به نقل از امرولهسید حسن قاضی زاده ی هاشمی امروز از بیمارستان معاون در حال ساخت صحنه بازدید کرد.

, شبکه اطلاع رسانی مرصاد, شبکه اطلاع رسانی مرصاد, امروله, امروله,

 

,

, ,

, ,

, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه