اخبار داغ

ادبیات نورا در خصوص رسانه ها خوب نبود ؛

رئیس شورای شهر گرگان "لمپن‎های تلگرام" را با جامعه خبری اشتباه نگیرد

رئیس شورای شهر گرگان "لمپن‎های تلگرام" را با جامعه خبری اشتباه نگیرد
سخنان اخیرا رئیس شورای شهر گرگان در خصوص پیمانکار رسانه ای حامی شهردار گرگان خوب نبود چرا که او نباید لمپنهای تلگرامی را با جامعه اطلاع رسانی استان اشتباه بگیرد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما ؛ در جلسه اخیر شورای شهر گرگان که شنبه در صحن علنی شورا بنا به دلایلی برگزار نگردید، زهرا نورا رئیس شورای شهر گرگان برای دقایقی سخنرانی کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

نورا البته در میان کلام خود به موضوعی اشاره کرد که : احدی از پیمانکاران رسانه‌ای با دست‌های پشت پرده ، در تخریب شورا همت گمارده‌اند .

,

این موضوع باعث شد تا تحلیل های مختلفی پیرامون شخصیت این فرد یا افراد و اینکه با چه هدفی اینکارها را می کنند و چرا جلوی این لجن پراکنی های تلگرامی را مجموعه های متولی نمی گیرند ، شده است .

,

اما در این فرصت می خواهیم نقدی به سخنان خانم نورا رئیس شورای شهر گرگان داشته باشیم که چرا نسنجیده جامعه خبری و اطلاع رسانی استان گلستان که جزو اقشار زحمتکش و فهیم استان گلستان می باشند را با لمپن های سیاسی و تلگرامی اشتباه می گیرد .

,

اینکه خانم نورا با بکار بردن واژه پیمانکار رسانه ای از واژه مقدس "رسانه" استفاده کرد ، بایستی تمایز قائل شود با کسانی که اصلا نام و نشانی در جامعه خبرنگاران استان ندارند و در خانه مطبوعات استان نیز عضو نبوده و در اداره فرهنگ و ارشاد که متولی خبرنگاران است ، چنین نام هایی ثبت نشده است .

,

لذا نباید پسوند رسانه برای اینگونه افراد ذکر می شد ، چون هویت و شناسنامه ای در جامعه خبرنگاران استان نداشته و ندارند و هدفشان از آمدن در این عرصه کاملا سیاسی و با اهداف و نیات خاص است .

,

این قبیل افراد در برخی فرصت ها که بعضی گروه های سیاسی یا اجتماعی مجال رشد و ظهور پیدا می کنند مانند زگیل به بدنه اصلی جامعه هدف می چسبند و در اینجا نیز جامعه خبری استان از این آسیب ها بی بهره نمانده که بنام خبر و اطلاع رسانی ، فضای استان را دستخوش و آلوده برخی مطامع سیاسی و تمایلات ناصواب خود کردند .

,

جالب اینجاست که اینگونه افراد توهمات و آرزوهای خیالی خود را در قالب احساسات توسعه دوستانه خیالبافی می کنند و در فضای تلگرام به خورد مخاطب می دهند ، غافل از اینکه مردم فهیم جامعه ما ، خود بهترین قاضی هستند .

,

امیدواریم مسئولین و مدیران استانی دیگر نیز در سخنان خود مراقبت کنند چرا که در آستانه روز خبرنگار هستیم و در استان گلستان رسانه هایی هستند که تریبون ادارات و نهادها نبوده و در جهت خدمت به مردم و حل مشکلات ، معرفی ظرفیت و توانمندی ها ، مبارزه با فساد و عدالتخواهی و بیان واقعیات ؛ علیرغم فشارهای مختلف به شغل شریف اطلاع رسانی مشغول هستند و قطعا حساب اینها با آنهایی که پیمانکاری می کنند فرق دارد.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه