اخبار داغ

اتاق ماله کشی عناصر رادیکال در خراسان جنوبی فعال شد/ استاندار به توصیه ها و تذکرات توجه کند

اتاق ماله کشی عناصر رادیکال در خراسان جنوبی فعال شد/ استاندار به توصیه ها و تذکرات توجه کند
اتاق ماله کشی عناصر رادیکال در استان با هدف توجیه کردن فعالیت های سیاسی اخیر در استان خصوصا بعد از عزل جمعی از فرمانداران و بخشداران خراسان جنوبی فعال شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان عزل سه فرماندار و 5 بخشدار در یک روز توسط استاندار خراسان جنوبی در سطح شبکه های اجتماعی و خبرگزاری ها بازتاب فراوانی داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان,

انتصاباتی که یقینا بعد از برگزاری جلسات قاین، بیرجند و تهران نیز برای استاندار دیکته شده است.

,

در همین حال فعال شدن اتاق ماله کشی جریان رادیکال در استان برای توجیه کردن اقدامات آستاندار قابل توجه است. این اتاق ماله کشی خبری نیز بعد از شفاف سازی سایت ها و خبرگزاری ها در خصوص اقدامات غیر منقول استاندار خراسان جنوبی، با پخش خبرهای ضد و نقیض بدنبال فرار رو به جلو از واقعیت است.

,

یکی از کانال های تلگرامی نزدیک به جریان مشارکتی ها واصلاحات نسبت به سخنان حجت الاسلام عبادی و دکتر امیرحسنخانی به سرعت واکنش نشان داده و در مطالبی تامل برانگیز به وظایف نمایندگان مجلس براساس قانون اساسی اشاره کرد که همین تربیون ها در ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی سنجش عملکرد نمایندگان را در تحقق راه، آب، هواپیما و راه آهن و همچنین استاندار بومی می دانستند و حال چطور است که دم از تفکیک قوا می زنند و ورود نمایندگان از جنبه نظارتی نسبت به وریه غلط در استان را دخالت در امور قوه مجریه می دانند! تعجب است که اگر نماینده نسبت به مسائل اجرایی استان نظارت نکند چرا در گذشته ملاک سنجش نمایندگان را انتخاب استاندار بومی مطرح می کردید و چرا در زمان انتخابات ها یادتان می رود که نمایندگان وظایف قانونی آنها چیست؟

,

 

,

جالب توجه است که تربیون های مشارکتی های استان طی حمله شدید به نماینده مردم بیرجند در مجلس اعلام کردند که " "بگم بگم"های احمدی نژاد گونه نماینده مردم بیرجند"؛ آیا عزل های پیامکی دولت تدبیر و امید که در طی یک شب 3 فرماندار و 5 بخشدار را از کار برکنار می کند "احمدی نژادی گونه" است یا پرده برداشتن از اقدامات عناصر فتنه در استان؟

,

 

,

کاملا واضح است که اتاق ماله کشی جریان رادیکال در استان هیچ صداقت در عملکرد و گفتار ندارد و تغییر رنگ و عقیده و ارائه مطالب کذب و غلط به مردم جزعی از فعالیت هایشان شده است.

,

درست در زمانیکه مطالبه اصلی مردم توجه دولت به نظر نمایندگان مجلس در انتخاب استاندار است، عناصر فعال اصلاح طلب و همراهان از فرصت استفاده کرده و با پشت کردن به خواست و احساسات مردم با شوق و ذوق پیام تبریک صادر می کنند و خود را در آغوش فرد جدید می اندازند!

,

 

,

البته حق طبیعی دولت است که انتصابات را انجام دهد اما عدم رعایت ملاحظات و همچنین خواسته مردم هم نوعی بی حرمتی و به حاشیه راندن مردم محسوب می شود. تعجب مان از این است که دولتی که ادعا و حرف از اعتدال و تعامل می زند چرا حال و روزاش اینگونه شده است که حاضر به شنیدن حرف مردم نیست.

,

در طی سه سال گذشته کمتر از انگشتان یک دست اصولگرا در سمت های مدیریتی استان برسرکار بوده اند و این همه اصلاح طلب ریز و درشت را برسرکار آورده اید، حال پاسخ دهید که ثمره تقسیم بندی ادارات بین ستادهای انتخاباتی روحانی برای خدمت به مردم چه بوده است؟

,

در طی سه سال گذشته شهرستان های نهبندان، سربیشه، طبس، بیرجند، بشرویه و طبس چندین مرتبه فرمانداران تغییر پیدا کرده اند که آیا حاصل این همه تغییرات خدمت به مردم بود یا خدمت به ستادهای انتخاباتی؟

,

 

,

در گذشته با همین رویه تعامل و تعادلی که وجود داشت فرمانداران اصولگرا مسئولیت را به فرمانداران اصلاح طلب واگذار کردند و مشکلی ایجاد نشد، حرف و سخن مردم این است که اگر به فکر استان نیستید لااقل به خودتان احترام بگذارید و با این شیوه عزل و نصب ها مدیران تمایلی به کار نخواهند داشت.

,

حمله اتاق فکر فتنه در استان نیز به شخصیت ها و نهادهای ارزش نیز همزمان با نشست های اخیر عناصر رادیکال در استان فعال شده است به گونه ای که روز گذشته در یکی از گروه های تلگرامی به صورت هدفمند و زنجیره ای "سخنان بصیرت گونه" فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) را پیرامون وقایع اخیر در استان را مورد هجمه قرار داده اند.

,

بطوریکه این عناصر فتنه گر و تحریف گر بدنبال وارونه جلوه دادند وظایف سپاه و بسیج هستند.

,

در اصل یک ‌صد و پنجاهم قانون اساسی کشورمان به نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره دارد، آمده است: "سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در نخستین روزهای پیروزی این انقلاب تشکیل شد، برای ادامه‌ی نقش خود در نگهبانی از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن پا برجا می‌ماند. حدود وظایف و قلمرو مسئولیت سپاه پاسداران در رابطه با وظایف و قلمرو مسئولیت نیروهای مسلح دیگر با تأکید بر همکاری و هماهنگی برادرانه میان آن‌ها به وسیله قانون تعیین می‌شود."رهبر انقلاب در این مورد می فرماید"نکته‌یی را که بارها از زبان امام بزرگوارمان صادر شده بود، برای شما بازگو می‌کنم و آن این است که نیروهای مسلح، نباید در دسته‌بندی‌های سیاسی دخالت کنند. معنای این حرف، آن نیست که سپاه‌ پاسداران انقلاب اسلامی سیاست‌ نفهمد. نه، سیاست به وسیله‌ی همه‌ی آحاد ملت- حتّی نیروهای نظامی- باید فهمیده بشود. آنچه لازم است، قدرت تحلیل سیاسی است. آنچه ممنوع است،ورود در دسته‌بندی‌ها و کارهای سیاسی است. این‌ها را از هم تفکیک کنید"(. ۱۳۶۸/۰۸/۲۹بیانات در مراسم ششمین دوره‌ی فرماندهی و ستاد دانشگاه امام حسین(ع(.

, (,

سخنان روز گذشته سردار غیاثی که برگرفته از روحیه یک فرمانده بسیجی با تجربه است نشان داد که نشست عناصر رادیکال در قاین و همچنین خروجی آن در انتصابات کاملا برنامه ریزی شده و با اهداف خاص صورت گرفته است. ترس و دلهره فتنه گران از وجود بسیجیان با بصیرت در استان است.

,

 

,

نتیجه گیری آخر اینکه انتظار داریم استاندار جدید خراسان جنوبی ضمن مراقبت از نزدیک شدن عناصر فعال در فتنه 88 در بدنه تصمیم سازی استان، توصیه های افراد دلسوز به نظام و کسانیکه کارنامه سیاسی‌شان مورد تأیید نظام و انقلاب است را گوش بدهد و انشاالله با همدلی و همزبانی در راستای پیشرفت استان گام بردارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه