اخبار داغ

در اولین بخش از گفتگو با بازیگر زن سینما و تلویزیون مطرح شد؛

ماجرای چادری شدن الهام چرخنده از زبان خودش/دیدار حضرت آقا بزرگترین آرزویم بود

ماجرای چادری شدن الهام چرخنده از زبان خودش/دیدار حضرت آقا بزرگترین آرزویم بود
یک بازیگر زن سینما و تلویزیون با بیان اینکه زمان چادری شدنش روز های پرکاری را می گذرانده، خاطرنشان کرد: بچه های پشت صحنه سریال ها کم کم متوجه شده بودند که الهام چرخنده زاویه های فکری اش در حال تغییر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ الهام چرخند بازیگر سینما و تلوزیون در گفتگو با خبرنگار گوهرشادنیور، در خصوص علت چادری شدن گفت: اینکه الهام چرخنده به معنای کوچ کننده تبدیل می شود به الهام زهرایی دستخوش علت و داستان و اتفاق نیست بلکه تنها نظر بانو فاطمه زهرا (س) است نه هیچ چیز دیگر.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  گوهرشادنیور,

این بازیگر محجبه با بیان اینکه مهندسی معماری خوانده است، افزود: در جاهای مختلف تجربه های مختلفی را داشتم خیلی از دانشگاهها که می روم با صداقت کلام به این اعتراف می رسم که هیچ برگی از درخت نمی افتد مگر با اذن خدا، از سال 79 که با بازی در فیلم شب یلدا واد سنما شدم تا به امروز همچون یک سرباز، پلیس و خدمتکار و در اصل به عنوان نماینده یک جریان با نام امیر المؤمنین خدمت کرده ام.

,

وی با اشاره به فعالیت چند ساله اش در عرصه فرهنگ فاطمی، گفت: در این فضا دشمنان در این فضا بسیار باهوشند طراحی شبکه جم و به خدمت گرفتن بازیگران زن و مرد در فیلم های این شبکه همه و همه با هدف نابودی فرهنگ اسلامی ما صورت گرفته است.

,

جرخند با اشاره به حضور برخی دوبلر ها در شبکه جم گفت: سه سال پیش آگهی از این شبکه و برخی شبکه های همسویش بخش شد که تمام دوبلورهایی که صدایشان نزدیک به این صداهای دوبلور های معروف سینمای ایران بود را با حقوق و مزایای بالا جذب می کرد فقط به دلیل اینکه این صدا ها با تمام اپازسیون ساختاری شان بیاید با دوبله ای که نزدیک به تفکرات ایرانی ماست یکسری خط و مرز را بشکنند. جالب است بدانید زمان دوبله سریال یا مجموعه برای دوبلر ها شرخ قصه و داستان فیلم روایت نمی شود.

,

این بازیگر زن سینما با بیان اینکه این شبکه ضد ایرانی با واگذاری یک مسکن، ماشین و حقوق ماهیانه سه و نیم میلیون تومان دوبلرور ها را به خدمت می گرفته است، اظهار داشت: مضاف بر اینکه آنها را یا دائم الخمر می کردند یا موادی، تا همیشه بتوانند آنها را  در خدمت داشته باشند.

,

وی با اشاره به این مطلب که بین تمام شرایط کاری که پیش رو داشته خودش راه خدا و مسیر مستقیم را انتخاب کرده است، افزود: خواست خدا بوده که در شاخه های مختلف چیزهایی را بیاموزم تا بعد تازه شبیه انسانی بشوم که صاحب اختیار است و انتخاب می کند به نظر من این ارزشمند است که بین کفه ای که پر از نور است و  کفه ای که پر از شهرت، نور را انتخاب کنیم. من این انتخاب را تنها یک معجزه می دانم.

,

چرنده با بیان اینکه زمان چادری شدنش روز های پرکاری را  می گذرانده، خاطرنشان کرد: بچه های پشت صحنه سریال ها کم کم متوجه شده بودند که الهام چرخنده زاویه های فکری اش در حال تغییر است. البته داریم در عرصه سینما عزیزانی که خیلی متعهد و متقید هستند اما من در مورد عام این عرصه صحبت می کنم که باعث می شوند افراد خاص هم مناجات و عبادات خودشان را در خفا به جای ییاورند.

,

این بازیگز محجبه تلویزیون با بیان اینکه در بهترین فرصت و بعد از سریال پر بیننده آوای باران، محجبه شده است افزود: در نوروز سال 93 توانستم با عنایت امام زمان (عج) زاویه فکری ام را از طریق شبکه چهار اعلام نمایم.

,

این بازیگر زن سینما و تلویزیون بزرگترین آرزویش را بعد از چادی شدن ملاقات امام خامنه ای (مدظله العالی)دانست و گفت: زمانی که از طرق شبکه قم اعلام عمومی چادری شدنم را داشتم در ذهنم آرزو کردم که به زودی بتوانم رهبر عزیز و بزرگوار انقلاب را از نزدیک ملاقات کنم تا به یک جریان هایی پیش خودم ایمان بیاورم .

,

چرخنده در پایان تصریح نمود: 13 روز مانده بود به آن تایمی که در ذهن من شکل گرفته بود ظهر بود آن زمان حضرت آقا در بیمارستان تشریف داشتند و من تقریباً از وعده چهل روزه خودم قطع باور کرده بودم که از بیت ایشان تماس گرفتند و از من به عنوان یکی از هنرمندانی که باید به دیدن ایشان می رفت دعوت کردند به واقع آن چیزی اتفاق افتاده بود که باور قلبی من بود.

,

انتهای پیام/رض

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه