اخبار داغ

نظارتی که بر فروشنده های گرگانی نیست

بازار داغ لباس های مجلسی زنانه در آستانه دهه کرامت!!

بازار داغ لباس های مجلسی زنانه در آستانه دهه کرامت!!
نزدیکی به دهه کرامت و مجالس جشنی که بنا بر اعتقاد ایرانیان در این دهه قرار است برگزار شود باب سواستفاده را برای برخی فروشنده های غیرمنصف باز کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل پاسرو؛ ایام ولادت معصومین (ع) و اعیاد تعریف شده در دین مبین اسلام همیشه مورد استقبال مردم مسلمان جهان به خصوص ایران اسلامی برای برگزاری جشن ها بوده است تا بدین ترتیب زندگی خود را به برکت ائمه اطهار و زیر سایه دین تضمین کرده و با شروع آن در روزی خوش یمن، سعادتی ابدی را برای خود رقم بزنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  به نقل پاسرو؛,

در آستانه دهه کرامت قرار داریم و بسیارند زوج های جوانی که مجلس جشن خود را در این ایام قرار دادند و بالطبع خریدهای مرسوم این جشن ها باید در حال حاضر انجام دهند، همین امر باعث شده برخی فروشندگان غیرمنصف فرصت را برای سواستفاده غنیمت بشمارند به خصوص فروشندگان لباس های مجلسی زنانه که اگر از وضعیت دوخت و حجاب آن بگذریم از قیمت های گزافی که مغازه به مغازه تفاوت های شگفت انگیز دارد، نمی توان گذشت.

,

فروشندگان لباس های مجلسی زنانه در گرگان (از نوع غیرمنصف) از قاعده نامیمون «قیمت های من درآوردی» مستثنی نیستند! اگر این روزها به بهانه خرید لباس مجلسی زنانه سری به خیابان های مختلف گرگان بزنید دور از ذهن نیست که پس از پرس و جوی قیمت از چند مغازه به این نتیجه برسید که فروشندگان قیمت ها را بر اساس حس و حال لحظه ای خود بیان می کنند! از این ها گذشته کافیست به تفاوت قیمت یک لباس مشابه برای مثال در خیابان امام خمینی (ره) و یا ولیعصر (شالیکوبی) توجه کنید که هر قدر به جنس پارچه و دوخت می نگرید متوجه نمی شوید قیمت دو سه برابری خیابان ولیعصر نسبت به امام بر اساس کدام برتری گذاشته شده است.

,

البته فروشندگان منصف و البته خوش سلیقه و با ایمان در خیابان های مختلف گرگان کم نیستند، لباس فروشی هایی در حافظیه (جاده نهارخوران) که شاید گمان شود قیمت های بالایی داشته باشند اما فروشندگانی به مراتب منصف تر از برخی قسمت های پایین شهر دارند، بنابراین «قیمت بالا، اجناس بی کیفیت و نوع پوشش و حجاب یک لباس» به هیچ وجه به خیابان های شهر بستگی ندارد بلکه همه نشأت گرفته از «انصاف و ایمان» یک کاسب و فروشنده است که امید می رود با نظارت دستگاه های بالادستی، صنف کاسبان از فروشندگان بی انصاف و غیرمتعهد تصفیه شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه