اخبار داغ

خلاصه نیم فصل اول لیگ برای مس کرمان

خلاصه نیم فصل اول لیگ  برای مس کرمان
قرعه کشی فصل جدید رقابت‌های لیگ یک انجام شد و هجده تیم حاضر در این رقابت ها حریفان خود را شناختند، قرعه کشی که ترتیب بازی های آن و کسب نتیجه در این بازی ها در سرنوشت نهایی تیم ها بسیار موثر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از “ورزش خبر”   قرعه کشی فصل جدید رقابت‌های لیگ یک انجام شد و هجده تیم حاضر در این رقابت ها از جمله مس کرمان حریفان خود را شناختند، حال بررسی هفته به هفته دیدارهای این تیم در رقابت های فصل آتی لیگ دسته اول:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, “ورزش خبر” ,

هفته اول 

,

مس کرمان _ فجر سپاسی 

,

مسی ها به مانند فصل گذشته در اولین دیدار خود میزبان هستند و این خبر خوبی برای هواداران مس می باشد از این بابت که شروع بازی ها به احتمال زیاد می تواند با کسب سه امتیاز برای این تیم همراه باشد، در مقابل تیم فجر سپاسی قرار دارد که هر چند فصل گذشته جزو مدعیان صعود به لیگ برتر بود اما در این فصل حال و روز خوشی ندارد، این تیم تا به این لحظه نه سرمربی خود را معرفی کرده است و نه بصورت جدی به بازار نقل و انتقالات ورود کرده است و این مسائل می تواند کار را برای پیروزی مس در اولین دیدار خانگی راحت کند. نکته مهم این بازی نیز تقابل فرهاد سالاری بازیکن فصل گذشته مس با هم تیمی های سابقش می باشد.

,

هفته دوم 

,

ایرانجوان بوشهر _ مس کرمان 

,

مس کرمان دومین بازی خود را نیز در برابر تیمی برگزار می کند که شرایطی به مانند فجر سپاسی دارد که این موضوع نیز باب میل مسی ها است، ایرانجوانی ها در حال حاضر نه سرمربی دارند و نه پولی برای جذب بازیکنان شاخص، به نظر می رسد این تیم همانند فصل گذشته بازی ها را با بازیکنان بومی و سهمیه امید خود آغاز کند، با این حال تیم مس در هوای گرم مرداد ماه در بوشهر کار سختی را مقابل این تیم خواهد داشت، تیمی که همواره در خانه قوی و با شخصیت بوده است حتی در بحرانی ترین شرایط.

,

هفته سوم 

,

مس کرمان  _ گل گهر سیرجان 

,

 کرمانی ها برای دیدن اولین دربی این فصل استان کرمان خیلی منتظر نمی مانند و در هفته سوم اولین دربی این فصل مسی ها برابر گل گهر سیرجان برگزار خواهد شد، که این بازی برای نماینده کرمان بسیار مهم و حیثیتی است، یادآوری شکست فصل پیش کرمانی ها در خانه برابر این تیم و حضور وینگو بگوویچ روی نیمکت سیرجانی ها از نکات جالب توجه این دیدار است. نکته مهم دیگر در این بازی تقابل هادی رکابی و علی مرزبان بازیکنان فصل گذشته مس با هم بازی های سابق خود است.

,

هفته چهارم 

,

نساجی مازندران _ مس کرمان  

,

اولین مصاف مس با تیم های پر تعداد شمالی این فصل در قائمشهر و در ورزشگاه وطنی انجام می شود، مسی ها که در دو فصل گذشته همواره در خانه حریف خود بازنده میدان بوده اند دوست ندارند در این فصل نیز این تجربه تلخ را تکرار کنند، از طرفی محمود فکری سرمربی تیم نساجی که روزگاری مربیگری خود را از همین تیم مس آغاز کرده است دوست دارد در این بازی با دست پر زمین بازی را ترک کند تا اعتماد هواداران قائمشهری را بدست آورد. 

,

هفته پنجم

,

مس کرمان  _ استقلال اهواز

,

شاید از خوش شانسی مس کرمان است که در هفته های ابتدایی به مصاف تیم هایی می رود که شرایط خوبی ندارند، بعد از بازی با ایرانجوان و فجر ، استقلال اهواز سومین تیمی است که وضعیت نامشخصی برای حضور در رقابت‌های فصل آتی لیگ دسته اول دارد، این تیم در حال حاضر نه سرمربی دارد و نه تکلیف بازیکنانش مشخص است به علاوه اینکه پس از سقوط از لیگ برتر به دسته اول با کلی بدهی مالی روبرو است، مس که یکبار در لیگ برتر دست استقلال اهواز را از قهرمانی لیگ برتر پنجم با گل دقیقه ۹۰ کوتاه کرده است هیچ گاه از ذهن هواداران اهوازی پاک نمی شود.

,

هفته ششم

,

بادران تهران _ مس کرمان

,

دیدار دوباره اکبر میثاقیان و مس کرمان، اما این بار نه به عنوان سرمربی مس بلکه به عنوان سرمربی تیم حریف، تیم های میثاقیان همیشه در لیگ یک جزو تیم های مدعی بوده اند به خصوص اینکه بادرانی ها پیش از فصل در بحث آغاز تمرینات و جذب بازیکنان عملکرد خوبی داشته اند و از همین روی شاید اولین دیدار سخت این فصل نارنجی پوشان کرمانی برابر این تیم تازه لیگ یکی شده باشد. 

,

هفته هفتم

,

مس کرمان  _ مس رفسنجان

,

ال مسینو و دربی تمام مسی لیگ یک در هفته هفتم رقم خواهد خورد، مسی های کرمان که در دربی فصل گذشته شکست تلخی را از برادر کوچکتر خود خورده اند در این بازی بدنبال پیروزی و جبران مافات خواهند بود، کما اینکه مس رفسنجان با کلانتری تیم خوبی ساخته است، چهره ویژه این دیدار نیز زینلی مدیر عامل باشگاه مس رفسنجان است که تا یک قدمی مدیر عاملی باشگاه کرمانی نیز پیش رفت. 

,

هفته هشتم

,

ملوان _ مس کرمان

,

مسی ها باز هم به شمال سفر خواهند کرد تا برابر ملوانان بازی کنند، زمانی که مس در لیگ برتر حضور داشت همواره در دیدار با این تیم در انزلی به مشکل بر می خورد، حال که انزلی چی ها به لیگ یک سقوط کرده اند بساط رویارویی دو تیم دوباره فراهم شده است اما شاید این بار تیم مس در انزلی مشکلات کمتری داشته باشد چرا که تیم ملوان تا همین امروز برای حضور در لیگ یک بلاتکلیف بوده است و محمد مایلی کهن به تازگی هدایت این تیم را بر عهده گرفته است. 

,

هفته نهم

,

مس کرمان _ پارس جنوبی جم

,

حضور تقوی بر روی نیمکت تیم پارس جنوبی جم می توانست با دلجویی هواداران تیم مس از وی همراه شود که این مربی باز به مانند گذشته سرنوشتی مشابه آنچه در مس برایش اتفاق افتاد در تیم پارس جنوبی جم با آن روبرو شد و خیلی زود و پیش از شروع بازی ها با نیمکت این تیم خداحافظی کرد و جای خود را به مهدی تارتاری داد که تابستان امسال خیلی نامش برای آمدن به کرمان و نشستن روی نیمکت تیم مس مطرح شده بود.

,

هفته دهم

,

خیبر خرم آباد _ مس کرمان

,

خیبر خرم آباد با وضعیت فعلی خود یکی از کاندیداهای سقوط به لیگ دو می باشد، این تیم نیز جزو آن دسته از تیم هایی است که مشکلات فراوانی دارد، مسئولان این تیم در مراسم قرعه کشی حضور پیدا نکردند و شاید حتی در بازی ها نیز حضور پیدا نکنند و یا در ادامه انصراف دهند، به هر شکل قرار گرفتن نام دو تیم در کنار هم شکست ناباورانه مسی ها در بازی فصل گذشته دو تیم در خرم آباد را به یاد هواداران مس می آورد، باختی که با آن پرونده صعود تیم مس خط خطی شد، به هر روی بازی در خرم آباد دشواری های خاص خود را دارد البته اگر تا آن زمان خیبر در خرم آباد باقی مانده باشد.

,

هفته یازدهم

,

مس کرمان  _ فولاد یزد

,

هر چند هیچ بازی این فصل برای مس ساده به حساب نمی آید و محکوم به حضور با تمام قوا در بازی های خود می باشند اما بازی برابر فولادی های یزد از آن دست بازی هایی است که مس باید سه امتیاز آنرا از همین حالا برای خود کنار گذاشته باشد، فولاد یزد در آستانه شروع بازی ها وضعیت نامشخصی در زمینه مربی و بازیکن دارد.

,

هفته دوازدهم

,

آلومینیوم اراک _ مس کرمان

,

آلومینیوم نیز همانند فصل قبل خود می تواند یکی از تیم های متوسط این فصل لیگ یک محسوب شود. این تیم در فصل قبل نشان داد که در برابر تیم های مدعی خوب ظاهر می شود و در زمین خودی برابر مدعیان حریق قدری خواهد بود، این تیم در فصل گذشته با متوقف کردن مس کرمان این تیم را از رسیدن به رتبه های بالای جدول باز داشت.

,

هفته سیزدهم

,

مس کرمان  _ سپیدرود رشت

,

سپیدرود، تیمی که تازه لیگ یکی شده است و احتمالا بی شباهت به داماش فصل قبل نخواهد بود که در بازی های بیرون از خانه اکثرا به مشکل بر می خورد از همین رو مس در این دیدار برابر تیم نظر محمدی نباید مشکل بزرگی داشته باشد.

,

هفته چهاردهم 

,

مس کرمان  _ خونه به خونه 

,

مس در این هفته به مصاف تیمی می رود که به واسطه اقداماتش همگان آنرا اصلی ترین گزینه صعود می دانند، خوبی بازی با تیم بابلی در این هفته به این است که تا آن زمان مشخص شده است که آیا این تیم جزو مدعیان است یا اینکه به مانند تیم استیل آذین در گذشته وارد بحران های جدی شده است و انتظارات را از خود بر آورده نکرده است، به هر حال مس در این بازی کار سختی را پیش روی خواهد داشت ضمن اینکه مصاف ابراهیم زاده و مرزبان دو مربی ای که به فوتبال زیبا اعتقاد دارند می تواند یکی از بازی های زیبای نیم فصل را رقم بزند. 

,

هفته پانزدهم 

,

مس کرمان _ راه آهن تهران 

,

مهدی پاشازاده سرمربی تیم راه آهن شاید نتواند در فصل پیش رو از این تیم یک چهره مدعی بسازد چرا که این تیم بدون حضور و نظر سرمربی خود اقدام به جذب بازیکن کرده است و تمرینات منظمی را در پیش فصل نداشته است و از این روی شاید این تیم در نیم فصل جزو مدعیان صعود نباشد هر چند تا هفته پانزدهم که موعد بازی دو تیم است راه آهن وضعیت بهتری نسبت به امروز خود از حیث نظم باشگاهی و تیمی پیدا کرده است.

,

هفته شانزدهم 

,

نفت مسجد سلیمان _ مس کرمان 

,

تیم نفت مسجد سلیمان فصل قبل دو خاطره بد برای کرمانی ها رقم زد، نخست شکست دادن مس آنهم با گل دقیقه نود در مسجد سلیمان بود و دوم تساوی سه بر سه در کرمان و متوقف کردن تیم مس در شرایطی که این تیم با پیروزی در این دیدار می توانست جایگاه خود را برای صعود تا حد زیادی تثبیت کند.

,

هفته هفدهم 

,

مس کرمان _ اکسین البرز 

,

بنا به قرعه مسی های کرمان آخرین بازی نیم فصل اول خود را برابر اکسین البرز دیگر تیم تازه لیگ یکی شده برگزار می کنند، فیروز کریمی که تا توانسته است بازیکنان با تجربه ای را به خدمت گرفته است همواره در بازی تیم هایش  برابر مس به مشکل بر خورده است و شاید تیم مس در این بازی یک خاطره تلخ دیگر برای این مربی رقم بزند .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه