اخبار داغ

بانوان والیبالیست مازندرانی در اردوی اروپایی تیم ملی

بانوان والیبالیست مازندرانی در اردوی اروپایی تیم ملی
تیم ملی والیبال بانوان ایران پنجمین مرحله اردوی آمادگی خود را برای شرکت در جام کنفدراسیون آسیا پنجم با حضور مونا خواجه کلایی و سودابه باقرپور در اسلوونی آغاز کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مازند اسپرت، شاگردان مایدا چیچیچ سرمربی تیم ملی والیبال بانوان در مدت ۱۲ روز اقامت خود در اسلوونی ۱۲ مسابقه تدارکاتی و دوستانه نیز خواهند داشت و ۱۴ مردادماه، زمان برگشت ملی پوشان به تهران است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مازند اسپرت,

شبنم علیخانی، ندا چملانیان، شکوفه صفری، مائده برهانی اصفهانی، فرزانه زارعی، فرزانه مرادیان، فرنوش شیخی، زینب گیوه، سارا اخلاقی، نیلوفر حجتی، مهسا صابری، مونا(مهدیه) خواجه‌کلایی، سودابه باقرپور، نگار کیانی، مهتا یحیی‌پور و مهسا کدخدا، ۱۶ بازیکن شرکت کننده در این اردوی برون مرزی هستند.

مایدا چیچیچ به عنوان سرمربی، فاطمه عبدالهی، زهرا واحدی و نیلوفر ابراهیمی (مربیان جوان برای کسب تجربه)، ساجده سروش (فیزیوتراپ)، سحر محمدیاری (ماساژور)، مریم فراتی (آنالیزور) و سپیده سادات هاشمی به‌عنوان سرپرست، تیم ملی والیبال ایران را در این اردو همراهی می‌کنند.

پنجمین دوره مسابقات جام کنفدراسیون والیبال آسیا در گروه زنان به میزبانی ویتنام و با حضور هشت تیم برتر آسیا از ۲۴ شهریور ماه آغاز می‌شود و با معرفی تیم‌های برتر در ۳۰ شهریور ماه به پایان خواهد رسید.

تیم ملی والیبال بانوان ایران در دور مقدماتی این رقابت‌ها با تیم‌های ویتنام (میزبان)، تایلند و چین تایپه هم‌گروه است و در دیگر گروه مقدماتی نیز تیم‌های چین، کره جنوبی، ژاپن و قزاقستان با هم رقابت می‌کنند.
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه