اخبار داغ

فعال فرهنگی و اجتماعی و یادگار هشت سال دفاع مقدس شفتی خواستار شد:

برخورد با عاملین جسارت به ساحت معلم فداکار شفتی

برخورد با عاملین جسارت به ساحت معلم فداکار شفتی
سید حسن ابراهیمی یکی از فعالین فرهنگی و اجتماعی نامه ای خطاب به مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان نوشتو خواستار برخورد با عاملین جسارت به ساحت معلم فداکار شفتی را خواستار شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح شفت،سید حسن ابراهیمی از فعالین فرهنگی و اجتماعی و از یادگاران هشت سال دفاع مقدس در واکنش به برگزاری مراسم یاد بود در گذشت معلم فداکار شفتی مرحوم حسن امیدزاده ؛ حطاب به مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان در نامه ای خواستار برخورد با عاملین این جسارت از سوی ان مسئول شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح شفت,

متن این نامه به شرح زیر می باشد:

,

بسم الله الرحمن الرحیم

,

محضر جناب آقای مدیر کل محترم آموزش وپرورش استان گیلان

,

سلام علیکم

,

بااحترام وعرض ادب , مطلبی را خواستم بعرض رسانده وقبلا از اینکه متصدع اوقات شریف میشوم عذرخواهی می کنم

,

آقای مدیرکل محترم:

,

در پر تو تعالیم مقدس دین اسلام یا حداقل از اول انقلاب شکوهمند اسلامی آموخته ایم که قدرشناسی تاثیر زیادی بر افراد وروند پیشرفت کارهای تشکیلاتی وسازمانی داشته ودارد ومعمولا هرسازمان وتشکیلاتی در بسیاری از برنامه ها,همایشها ,دیدارها , جلسات و… افتخارات خود را بنمایش گذاشته و برآن افتخارات بالیده وکوشش وتلاش می نماید تا امتیازاتی کسب نماید

,

جناب آقای مدیر کل

,

خلاصه کنم

,

آقای امیدزاده(ره) یا معلم فداکار را می شناسیدحتما در کتاب دبستان بیشتر او را شناخته اید!!
آن بزرگوار گرچه معلم ساده و بابصیرت و انقلابی شفتی بوده که نه تنها افتخار شهرستان عالم پرورشفت و گیلان می باشد بلکه تمام فرهنگیان کشور و بالاتر بگویم تمام مردم ایران آن بزرگواررا , از آن خود دانسته وبه او افتخار می کنند.
آیا حضرتعالی به وجود مدال افتخاری مثل معلم فداکار آقای امیدزاده که از نام آوران آموزش و پرورش استان گیلان می باشد افتخار نمی کنید؟!
جناب آقای مدیر کل:
آیا این حق فرهنگیان مخصوصا قشر معلمین مخلص و ایثارگر وکم توقع نبود که با برگزاری برنامه گرامیداشت از معلم فداکار در ۲۸تیرماه امسال وهرسال , ذره ای از زحماتشان جبران شود؟
آیا این حق دانش آموزان و دانشجویان نبود که همه بنوعی دوست داریم و خودمان به آب و آتش می زنیم تا الگو های مناسبی برای این عزیزان معرفی نماییم؟

,
,
,
,
,
,

آیا این حق مردم شهرستان عالم پرورشفت نبود که از یکی از افتخارات با ارزش و بزرگش که نمود کشوری دارد تمجید شود؟

,

جناب آقای مدیر کل محترم آموزش وپرورش استان گیلان:
یقین می دانم باگذشت تاریخ ۲۸تیرماه , مردم , فرهنگیان , معلمین ,دانشجویان ودانش آموزان از حضرتعالی بعنوان مدیر کل محترم آموزش وپرورش استان گیلان انتظار دارنند که پیگیری فرموده تا مراسم گرامیداشت شایسته و بنحو احسن باحضور مسوولین محترم  کشوری ، استانی و معلمین و مردم شهید پروردرشهرستان برگزارگردد.

,
,

وضمن آن مستدعی است دستور فرماییدتا با افرادی که ازاداره کل استان وشهرستان بصورت عمدی به معلمین ومردم جسارت کرده و مراسمی را در شان آن بزرگوار ومعلمین عزیز ,در تاریخ مذکور برگزار نکرده اند برخورد لازمه را انجام دهند.

,

با تشکر

,

دانش آموز همیشگی معلمین زحمتکش شفتی سیدحسن ابراهیمی

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه