اخبار داغ

فرمانده انتظامی خوانسار خبر داد:

دستگیری سارقان اشیاء عتیقه در خوانسار/ افزایش ۱۱ درصدی تصادفات در تیرماه

دستگیری سارقان اشیاء عتیقه در خوانسار/ افزایش ۱۱ درصدی تصادفات در تیرماه
سرهنگ اروجی گفت: در جریان دستگیری دو فرد که اقدام به حفاری غیرمجاز کرده اند تعداد هشت قطعه اشیاء عتیقه شامل هفت کوزه سفالی و یک عدد چراغ پی سوز مربوط به دوران سلجوقی و با قدمت ۹۰۰ ساله به دست آمده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چشمه سار، فرمانده انتظامی شهرستان خوانسار در نشست خبری که ظهر امروز برگزار شد با اشاره به اولویت ماموریت های ناجا در سال ۹۵ و آمار جرائم در تیرماه اظهار کرد: بخورد با مفاسد اجتماعی و طرح امنیت اجتماعی، بدپوششی، بدحجابی، سگ گردانی و مبارزه با اراذل و اوباش از اولویت ماموریت های نیروی انتظامی در سال ۹۵ است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چشمه سار,

وی افزود: در تیر ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۶۰ درصد کاهش مفاسد اجتماعی و ۱۶ درصد کاهش سرقت را در شهرستان داشته ایم.

,

سرهنگ ولی اروجی گفت: در خصوص آمار تصادفات ۱۱ درصد افزایش در تیرماه سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته داشته ایم که دو مورد منجر به فوت شده است و علت عمده آن نیز وجود نقاط حادثه خیز در خیابان ۱۳ محرم و عدم دقت رانندگان بوده است.

,

وی از دستگیری فرد کلاهبرداری که با مراجعه به درب منازل و اعلام برنده شدن افراد در بانک اقدام به کلاهبرداری از آنها می کرده است خبر داد و افزود: پرونده فرد دستگیر شده برای رسیدگی به مراجع قضایی واگذار شده است.

,

وی اضافه کرد: در جریان دستگیری دو فرد که اقدام به حفاری غیرمجاز کرده اند تعداد هشت قطعه اشیاء عتیقه شامل هفت کوزه سفالی و یک عدد چراغ پی سوز مربوط به دوران سلجوقی و با قدمت ۹۰۰ ساله به دست آمده است.

,

فرمانده انتظامی خوانسار با اشاره به آمار کشف مواد مخدر از افزایش ۴۰ درصدی این آمار در تیرماه سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد و افزود: در طرح برخورد با عاملان توزیع مواد مخدر موسوم به طرح آرامش مقدار ۵۰۰ گرم مواد مخدر سنتی کشف و ضبط شده است.

,

سرهنگ اروجی با تاکید بر لزوم همکاری مردم با نیروی انتظامی برای افزایش امنیت به ویژه در ایام تعطیلات تصریح کرد: به دلیل افزایش حجم تعداد گردشگران به ویژه در ایام تعطیل و حضور پرشمار گردشگران در پارک عسل این پارک در آینده نزدیک مجهز به پست نگهبانی پلیس می شود.

,

وی خاطر نشان کرد: علاوه برآن ۱۳ نقطه شهرستان برای نصب دوربین جانمایی شده است که شامل میادین اصلی و نقاط پر رفت و آمد و هم چنین مبادی ورودی و خروجی شهرستان می شود.

,

فرمانده انتظامی خوانسار هم چنین مشکل اصلی ترافیک شهرستان به ویژه در ایام تعطیل را نبود پارکینگ عمومی مطرح کرد و افزود: عدم تکمیل کمربندی شهرستان موجب بروز مشکلات ترافیکی به ویژه در ایام تعطیل شده است.

,

وی افزود: در طرح آموزشی نیروی انتظامی نیز توزیع بروشور در مدارس و حضور کارشناس در مساجد، تهیه و نصب بنر با مشارکت سایر نهادها و آموزش مباحث ترافیکی از اقدامات انجام شده در این حوزه بوده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه