اخبار داغ

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع انسانی آموزش‌وپرورش خراسان شمالی:

استخدام ۳۴۰ نفر در آموزش و پرورش خراسان شمالی/حقوق باقیمانده معلمان حق التدریس تا پایان مرداد ماه پرداخت می شود

استخدام ۳۴۰ نفر در آموزش و پرورش خراسان شمالی/حقوق باقیمانده معلمان حق التدریس تا پایان مرداد ماه پرداخت می شود
معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع انسانی آموزش‌وپرورش خراسان شمالی کل نیروهای استخدامی آموزش پرورش در خراسان شمالی را 340 نفر اعلام کرد وافزود: از این تعداد 170 نفر در حوزه نیروی تربیت معلم و 170 نفر نیز در حوزه آموزش و پرورش سهمیه استان خراسان شمالی خواهند بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  اترک نیوز، قنبر علی خوش آیینه، معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع انسانی آموزش‌وپرورش خراسان شمالی در جمع خبرنگاران استان گفت: امسال مقرر شده آموزش و پرورش در 2 زمینه ردیف استخدام نیروی انسانی داشته باشد یکی در حوزه تربیت معلم و دیگری نیرو آموزش پرورش است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  اترک نیوز,
وی از ورود 170 نفر در حوزه تربیت معلم به آموزش و پرورش استان خراسان شمالی خبرداد وگفت: این تعداد نیرو در وردی امسال انتخاب رشته خواهند داشت.
,
 
,
وی به استخدامی 10 هزار نفر نیرو به بدنه آمورش و پرورش در سطح کشور در شهریورماه اشاره کرد وگفت: دراین خصوص حدود 170 نفر نیرو نیز سهمیه آموزش و پرورش استان خراسان شمالی است.
,
 
,
خوش آیینه به قول وزیر آموزش و پرورش در سال گذشته طی سفر به استان خراسان شمالی اشاره کرد وگفت: مقرر شد علاوه بر سهمیه استخدامی 170 نفری آموزش و پرورش  به استان  200 ردیف استخدامی  آموزش و پرورش نیز  به شهرستان مانه وسملقان و راز وجرگلان تخصیص یابد.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: بعداز دستور وزیر و مکاتبه استاندار خراسان شمالی  این طرح به دفتر نهاد ریاست جمهوری رسید و مصوب شد این طرح ویژه مناطق محروم استان ها در نظر گرفته شود.
,
 
,
وی افزود: براین اساس مقرر شد درهمین ماه بعد از اجلاس روسا  طی پیگیری از وزارت و  دفتر مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری سهمیه 200 نفری نیروی استخدامی مناطق محروم استان را در استخدام امسال آموزش و پرورش احیاء کنیم و اگر نشد 50 درصد را احیاء کنیم.
,
 
,
وی ادامه داد: به هر حال در تلاش هستیم سهمیه مذکور تا پایان دولت یازدهم به استان خراسان شمالی تخصیص یابد.
,
 
,
وی مجموع  کل نیروهای استخدامی آموزش پرورش در استان خراسان شمالی تاکنون را  340 نفر اعلام کرد وافزود: از این تعداد 170 نفر در حوزه نیروی تربیت معلم و 170 نفر نیز در حوزه آموزش و پرورش سهمیه استان خراسان شمالی خواهند بود.
,
 
,
خوش آیینه متذکر شد: امسال در آزمون استخدامی آموزش و پرورش اکثر رشته هادرنظر گرفته شده است این بدان معناست که یک محیط برای بهره مندی تمام فارغ التحصیلان دانشگاه ها دیده شده است.
,
حقوق باقی مانده  معلمان حق التدریس تا پایان مرداد پرداخت خواهد شد
,
 
,
معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و منابع انسانی آموزش‌وپرورش خراسان شمالی در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگار اترک نیوز در رابطه  حقوق 4 ماه  باقی مانده معلمان حق التدریس استان نیز گفت: حقوق معلمان حق التدریس آموزش و پرورش تا پایان اسفند 94 تماما پرداخت شده و سه ماه باقی مانده نیز امسال تا پایان مرداد پرداخت خواهد شد.
,
 
,
وی درباره بیمه معلمان حق التدریس اظهارکرد: تمامی معلمان حق التدریس تحت پوشش بیمه هستند و تمامی حق بیمه پرداختی آنها نیز از سوی آموزش و پرورش پرداخت می شود.
,
 
,
خوش آیینه روند کاری معلمان حق التدریس در آموزش و پرورش را در سال جاری به مانند سال گذشته اعلام کرد و متذکر شد: در سال گذشته بیش از  50 نفر از معلمان حق التدریس که رشته آنها ریاضی فیزیک نبود و مورد تایید آموزش و پرورش نبودند امسال 100 درصد جذب خواهند شد. 
,
 
,
انتهای پیام/رض
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه