اخبار داغ

روح الله ایثاری بازیکن لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور؛

استان سمنان از نبود اسپانسر در میادین ورزشی رنج می برد

استان سمنان از نبود اسپانسر در میادین ورزشی رنج می برد
فوتسالیست سرخه ای؛ بازیکن لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با گلایه مندی از بی توجهی به ورزش و ورزشکار در استان سمنان گفت: استان سمنان از نبود اسپانسر در میادین ورزشی رنج می برد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای سرخه، فوتبال یکی از رشته های ورزشی پر بیننده و پر طرفداری است که بسیاری از پسران به آن سمت کشیده می شوند و در آن مقامات بسیاری کسب می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای سرخه,

روح الله ایثاری فوتسالیست سرخه ای متولد سال 1371 است و از همان دوران کودکی ورزش را در شهرستان سرخه آغاز می کند او که چهار برادر بزرگترش نیز جزء فوتبالی های معروف این شهرستان هستند به دلیل علاقه زیادش به رشته فوتسال تصمیم به فراگیری حرفه ای آن می کند و عضو لیگ استان سمنان می شود.

,

ایثاری در تیم هایی همچون ام. بی. اف سمنان بازی کرده است و مقام های شهرستانی و استانی از جمله قهرمانی در لیگ فوتسال استان سمنان در سال 89 و 90 را نیز در کارنامه ورزشی خود دارد و در همان سال به عنوان آقای گل این مسابقات شناخته می شود.

,

روح الله ایثاری در این گفت و گوی خواندنی از فعالیت ها و دغدغه های ورزشی خود گفته است؛ که در زیر می خوانید؛

,

این فوتسالیست سرخه ای در ادامه به وقفه کوتاه حضور ورزشش پس از کسب قهرمانی در لیگ استان سمنان اشاره می کند و می گوید: لیگ استان سمنان که قهرمان شد متأسفانه به دلیل وجود مشکلاتی از جمله نبود اسپانسری قوی که حامی ورزش و ورزشکاران استان باشد از حضور در لیگ کشوری بازماند و همین امر باعث شد ورزش را درمقطعی کنار بگذارم.

,

ایثاری می گوید: این مقطع زمانی همزمان با قبولی در دانشگاه شده بود و به همین منظور جهت ادامه تحصیل به قم رفتم و فوتسال را کنار گذاشتم و تا اینکه در سال 92 جذب تیم فوتسال آتلیه طهران استان قم شدم و با همین تیم قهرمان شدیم و به مسابقات کشوری راه یافتیم.

,

وی بیان داشت: امسال در مسابقات جام رمضان استان قم در دو جا بازی کردم و در هر دو این جام ها قهرمان شدیم؛ با توجه به اینکه مربیان سرشناسی همچون محمدرضا حیدریان که خود سال های سال در تیم ملی فوتسال حضور داشته است مسابقات جام رمضان را از نزدیک دیدند بنده نیز که در این مسابقات حضور داشتم توسط این مربی برای حضور در تیم فوتسال یاسین پیشرو قم برگزیده شدم؛ تیمی که هشت سال است در لیگ برتر حضور دارد.

,

این فوتبالیست پرتلاش در ادامه با گلایه مندی از فضایی که در ورزش استان حاکم است گفت: چطور می شود شاهد پیشرفت ورزش در استان سمنان باشیم وقتی که هیچ توجهی به این عرصه نمی شود و از وجود اسپانسرهای قوی با توجه به وجود کارخانجات و شرکت های متعددی که در استان سمنان بهره مند نیست.

,

ایثاری تأکید کرد: برادران بنده از بازیکنان خوب شهرستان سرخه در فوتسال بوده اند اما به دلیل نداشتن  تیم و لیگ و ... به هدفی که در ورزش داشته اند  نرسیده اند.

,

وی گفت: متأسفانه در استان سمنان نه در فوتبال و نه در فوتسال هزینه ای نمی شود و بسیاری از ورزشکاران مستعد سمنانی که می توانستند حالا حرفی برای خود در کشور داشته باشند، یا ورزش را کنار گذاشته اند و یا برای ادامه فعالیت ورزشی به استان های دیگر رفته اند و باید گفت در چنین شرایطی هرگز نمی توان شاهد رشد و پیشرفت ورزش در استان باشیم.

,

انتهای پیام/رض

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه