اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سروستان:

مسئولین فرهنگی سروستان خود را به خواب زده اند

مسئولین فرهنگی سروستان خود را به خواب زده اند
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان گفت: متاسفانه در زمانی که دشمنان اسلام و انقلاب همه توان خود را در جبهه فرهنگی به کار گرفته اند مسئولان ما و به ویژه مسئولان فرهنگی این شهرستان در خواب هستند و توجهی به امور فرهنگی سروستان ندارند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سروستان ما، در آستانه سالروز میلاد کریمه اهل بیت حضرت معصومه(س) و به همت بسیج خواهران سروستان، مراسم جشن باشکوهی با حضور هزاران نفر از بانوان سروستانی در حرم مطهر امامزاده علی بن اسحاق(ع) روستای کت گنبد از توابع بخش مرکزی شهرستان سروستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سروستان ما,

در ابتدای این مراسم، سرهنگ دوم پاسدار غلامعلی احمدی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و گرامیداشت دهه کرامت اظهار داشت: حضرت فاطمه معصومه (س) الگویی بارز در راستای ایمان و ولایتمداری برای جامعه بزرگ دختران و بانوان ماست.

,

وی تمسک به سیره اهل بیت (علیهم السلام) در طول زندگی را رمز موفقیت و عاقبت به خیری عنوان کرد و افزود: خیر و سعادت دنیا و آخرت وابسته به ایمان به خدا و الگو قرار دادن سیره اهل بیت (علیهم السلام) در زندگی است.

,

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر سروستان در پایان سخنان خویش با انتقاد از مسئولان فرهنگی این شهرستان به دلیل بی توجهی به مسائل فرهنگی تصریح کرد : متاسفانه در زمانی که دشمنان اسلام و انقلاب  همه توان خود را در جبهه فرهنگی به کار گرفته اند مسئولان ما و به ویژه مسئولان فرهنگی این شهرستان در خواب هستند و توجهی به امور فرهنگی سروستان ندارند .

,

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص تهاجمات فرهنگی و مستمر دشمنان علیه جامعه اسلامی ما تأکید کرد: وقتی که رهبر معظم انقلاب از ناتوی فرهنگی دشمن علیه نظام اسلامی صحبت می کنند و تأکید دارند که جبهه جنگ نرم سخت تر از جبهه جنگ سخت است، مسئولان ما نه تنها توجهی ندارند بلکه نسبت به برنامه های فرهنگی نیز بی تفاوتی نشان داده و حتی از حضور در برنامه های فرهنگی بی بهره اند .

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سروستان در پایان سخنان خویش ضمن تقدیر از مسئولان نمایندگی تبلیغات اسلامی و اوقاف و امور خیریه این شهرستان که در کلیه برنامه ی فرهنگی و مذهبی با ناحیه مقاومت سروستان همکاری دارند، افزود : کوتاهی در مقابله با دشمنان در صحنه جنگ نرم، منجر به خسارات جبران ناپذیری می شود و گناه این کوتاهی بیشتر متوجه کسانی است که در این زمینه مسئولیت دارند.

,

در ادامه این برنامه حجت الاسلام  زارع پور ، مسئول نمایندگی تبلیغات اسلامی سروستان در سخنانی ضمن بیان گوشه های از فضیلت های حضرت فاطمه معصومه(س) خواستار توجه بیش از پیش بانوان به سیره زندگی این بانوی بزرگوار اسلام و الگو قرار دادن ایشان در زندگی شد.

,

مداحی و اهدای هدیه به 10 نفر از برگزیدگان مسابقه عفاف و حجاب از دیگر برنامه های این مراسم بود .

,

خاطر نشان می شود این مراسم به همت بسیج خواهران سروستان و با همکاری نمایندگی تبلیغات اسلامی، اوقاف و امور خیریه سروستان و بسیج دانش آموزی سروستان برگزار شد.  

,

 

,

, , ,

 

,

 

,

, , ,

, , ,

 

,

 

,

انتهای پیام/س

, انتهای پیام/س]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه