اخبار داغ

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مه ولات خبر داد:

جشن های «زیر سایه خورشید» در مه ولات برگزار می شود

جشن های «زیر سایه خورشید» در مه ولات برگزار می شود
رئیس اداره تبلیغات اسلامی مه ولات گفت: سلسله جشن های «زیر سایه خورشید» با حضور خادمان حرم مطهر رضوی در مساجد شهرها و روستاهای شهرستان مه ولات برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام عباسعلی فاطمی رئیس اداره تبلیغات اسلامی مه ولات در گفت‌وگو با سیمای مه ولات، اظهار کرد: برگزاری جشن های مردمی و معنوی زیر سایه خورشید به‌ عنوان راهبرد اساسی در راستای معرفی فرهنگ رضوی به عموم مردم محسوب می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سیمای مه ولات,

وی با بیان اینکه درجشنهای مردمی و معنوی زیرسایه خورشید باید به دنبال ادبیات وسرفصلهای مناسب و اثرگذار باشیم، تصریح کرد: باید از طریق این جشن ها درچارچوب نیازجامعه بشری واسلامی مطالب و معارف ناب رضوی را برای همگان تبیین کنیم.

,


فاطمی حضور خادمان حرم اما رضا (ع) در شهرستان را سبب توسعه فرهنگ رضوی دانست و افزود: خادمان آستان مقدس امام رضا (ع) در مراکز مختلف با توجه دادن قلوب مردم به مشهد الرضا (ع) سبب تقویت معنوی در جامعه شده و آثار روانی و اجتماعی مثبتی را در جامعه بر جای می‌گذارند.

,
,


رئیس اداره تبلیغات اسلامی مه ولات با اشاره به اینکه باید سیره ائمه معصومین (ع) را درقالب مفاهیم و معارف قابل فهم به جوانان عرضه کرد تا برای آنان جذاب باشد، اظهار کرد: باید براساس نیاز نسل جوان و با قالب جذاب، معارف رضوی را در برنامه های فرهنگی به مخاطبان معرفی کرد تاعلاوه برحضور جوانان دراین عرصه ها، این مفاهیم برای آنان ماندگار شود.

,
,


وی از برنامه ریزی و هماهنگی برگزاری جشن های زیر سایه خورشید توسط اداره تبلیغات اسلامی مه ولات خبر داد و افزود: این جشنها شنبه ۱۶ مرداد همراه با نماز مغرب در روستای عبدل آباد آغاز میشود و روز بعد ۸ صبح در روستای ازغند،۱۰ صبح روستای چنار، پس از اقامه نماز ظهر در مسجد جامع شادمهر ادامه می یابد و عصر همین روز ساعت ۱۶ در روستای میاندهی، ۱۷:۱۵ روستای جنت آباد و۱۸:۳۰ در روستای شمس آباد اجرا می شود.
وی یادآور شد: اجرای برنامه های متنوع همراه با نماز مغر ب در روستاهای مهنه و دوغ آباد آخرین برنامه این کاروان در شهرستان مه ولات خواهد بود.

,
,
,


انتهای پیام/رض

,
,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه