اخبار داغ

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی ابوموسی:

برگزاری مسابقه پیامکی دهه کرامت در ابوموسی

برگزاری مسابقه پیامکی دهه کرامت در ابوموسی
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی ابوموسی از برگزاری مسابقه پیامکی با هدف بزرگداشت دهه کرامت و میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و امام رضا(ع) خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافذ آنلاین،حجت الاسلام شیرزاد حسنی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی ابوموسی گفت: به مناسبت دهه کرامت و میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و امام رضا(ع) مسابقه پیامکی با هدف آشنایی با آثار و احادیث حضرت علی بن موسی الرضا (علیه السلام) و حضرت فاطمه معصومه(س) در ابوموسی برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافذ آنلاین,


وی هدف از برگزاری این مسابقه را افزایش آگاهی دینی مردم و ترغیب  شرکت کنندگان به مطالعه کوتاه درباره حضرت معصومه سلام الله علیها و حضرت امام رضا علیه السلام دانست و اظهار داشت:  یکی از راه های انتقال مفاهیم بلند دینی و مذهبی برگزاری مسابقات این است که تا بتوان از این طریق افراد را تشویق به مطالعه در خصوص زندگی اهل بیت علیهم السلام نمود.

,
,

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی ابوموسی تصریح کرد: سرزمین اسلامی به یمن وجود این دو بزرگوار و چنگ زدن به دامان اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام توانسته است در زمینه های مختلف به پیشرفت هایی دست پیدا کند که قطعا اگر خواست خداوند و یاری این بزرگواران نبود اکنون در این جایگاه نبودیم .

,


حسنی  گفت: امروز دو مضجع شریف رضوی و کریمه اهل بیت(ع)  برای ملت ایران کانون معنویت، آرامش، التجاء و دریافت لطف و رحمت بیکران الهی است و حضور سالانه میلیونها انسان عاشق در جوار حریم رضوی و قرار گرفتن مراکز برجسته علوم دینی در قم و مشهد نشان از میزان توجه و عشق مردم به این قطب های معنوی است.

,
,


وی افزود: این مسابقه به شکل مکتوب طراحی شده است و حاوی پنج سوال درباره زندگی حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و حضرت امام رضا(ع) و ویژه ایام دهه کرامت برگزار می شود و به ده نفر از شرکت کنندگان در جشن میلاد امام رضا(ع) جوایز نفیسی اهدا می شود.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه